Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi 2 viikkoa synnytyksen jälkeen olevansa ihastunut työkaveriinsa

Vierailija
29.11.2016 |

Tässä sitä ollaan, tilanteessa, jota en uskonut ehkä ihan heti tulevan eteeni varsinkaan vasta esikoisensa synnyttäneenä naisena. Oltiin juuri laitettu rakas lapsemme unten maille, kun mieheni kertoi haluavansa jutella. Hän kertoi olleensa koko syksyn todella ihastunut työkaveriinsa, joka on myös osoittanut tunteita miestäni kohtaan. Enempää en kyennyt kuunnella ja nyt olen ollut mykkäkoulussa eilisestä lähtien. Olen aivan rikki sisältä, enkä koe olevani vielä selvinnyt synnytyksen tuomasta baby bluesistakaan. Pitäisikö minun nyt vain hyväksyä asia ja toivoa, ettei mieheni hylkää minua? Jotenkin pelkään hylkäämistä tällä hetkellä enemmän kuin koskaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Jos halusi lievittää omatuntoaan, niin todellakin väärä tapa ja väärä hetki. Jos kertoi tunteistaan sen takia että harkitsee eroa, niin mulkku mies.

Vierailija
2/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus sentään mikä mulkku. Ihastumisia tulee ja menee, mutta hän ilmeisesti on tehnyt valinnan viedä asiaa eteenpäin. Ja vielä tälläisessä tilanteessa! Nainen on herkimmillään juuri synnyttäneenä ja niin haavoittuvainen. Olen todella pahoillani puolestasi. Itse jättäisin miehen, vaikka ajoitus on äärimmäisen paskamainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raivostuisin niin, että onnittelisin tulevaa pientä perhettä, kun on jo lapsikin valmiiksi tehtynä. Sanoisin ukolle, että siinäpä hoitavat, ja kysyisin mitä tuo avionrikkoja tykkää uudesta äidin roolistaan? (En tosissani kuitenkaan)

Sais äijä kuulla kunniansa. Ja mitään heidän välillä ei tietenkäään ole tapahtunut! Jumalauta että vihaan näitä "kulli kompassina"-tyyppejä.

Vierailija
4/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä oikea ihastuminen vai ajautuiko mies siihen sen takia että aloit loitontua tai työntää miestä pois raskauden edetessä? Myös seksin väheneminen ja läheisyyden häviäminen saa jotkut ihastuminen muihin. Miehelle raskaus on vielä hankalampaa koska ne ei ole siinä yhtä konkreettisesti mukana ja monesti tuleva äiti kääntyy sisäänpäin loppuraskaudesta.

Vaikka mikään näistä nyt ei ole syy olla mulkku niin kannattaa silti miettiä mikä miehen ajaa toisen naisen syliin. Joku syy siihen on jos on jo niin ihastunut että kertoo siitä vaimolleen ja lapsensa äidille.

Vierailija
5/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään niin paljon, etten pärjää yksin vauvan kanssa. En kyllä jaksaisi tuon miehenkuvatuksen naamaakaan enää katsella. Minusta tuo oli niin loukkaavaa avautua asiasta juuri nyt tai ylipäänsä. Ei kaikista ihastuksista tarvitse kertoa ääneen puolisolle, jos mitään aikeita edetä naisen kanssa ei ole. Nyt en tiedä, onko aikeita vai ei. Mies kyllä väittää, että yrittää parhaansa mukaan unohtaa tuon naisen, mutta vaikeeta on, sillä he ovat samassa työpaikassa. En tiedä mihin enää uskoa, olen henkisesti niin poikki kaikesta viimeaikaisesta, etten osaa muuta kuin itkeä. Ap

Vierailija
6/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtui sama juttu kun lapsi oli aikoinaan 6 kk. Jatkettiin silloin yhdessä mutta ero tuli myöhemmin koska muutuin katkerasti enkä pystynyt luottamaan enää.

Vierailija
7/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lätisin joksikin aikaa pois ja jättäisin mulkeron pyörittämään vauva-arkea. Saattaisi tippua sieltä satulinnoistaan ja prinsessaharhoistaan mitä on päässään pyöritellyt uuden mussukan suhteen.

Vierailija
8/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka vaihtoon? Onko mahdollista? Pariterapia?

Vierailija
9/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä oikea ihastuminen vai ajautuiko mies siihen sen takia että aloit loitontua tai työntää miestä pois raskauden edetessä? Myös seksin väheneminen ja läheisyyden häviäminen saa jotkut ihastuminen muihin. Miehelle raskaus on vielä hankalampaa koska ne ei ole siinä yhtä konkreettisesti mukana ja monesti tuleva äiti kääntyy sisäänpäin loppuraskaudesta.

Vaikka mikään näistä nyt ei ole syy olla mulkku niin kannattaa silti miettiä mikä miehen ajaa toisen naisen syliin. Joku syy siihen on jos on jo niin ihastunut että kertoo siitä vaimolleen ja lapsensa äidille.

No höpö höpö. Syy on yksin miehen. Turha siinä on naista syyttää kypsymättömästä ns miehestä.

Vierailija
10/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö, miksi koki tarpeelliseksi kertoa asiasta sinulle? Mitä se sillä ajoi takaa? Oliko tyhmä, ilkeä vai molempia? Kaikki ihastuvat välillä toiseen, se on ihan normaalia. Mutta vaan idiootti pahoittaa sillä puolisonsa mielen, eikä anna asian vasn painua unholaan omalla painollaan.

Vierailija
11/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lätisin joksikin aikaa pois ja jättäisin mulkeron pyörittämään vauva-arkea. Saattaisi tippua sieltä satulinnoistaan ja prinsessaharhoistaan mitä on päässään pyöritellyt uuden mussukan suhteen.

Eli työntäisit miehen toisen naisen syliin ja samassa traumatisoisit oman lapsesi. On siinäkin loisto äiti

Vierailija
12/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tilannetajuton mies. Muistan itsekin, miten herkkää ja haavoittuvaista aikaa synnytyksen jälkeiset kuukaudet olivat...ei voisi enempää satuttaa, kuin miehesi sinua satutti tuolla tunnustuksellaan. Eikö muka olisi voinut tukahduttaa ihastuksentunteensa ja tosissaan yrittää satsata perheeseensä...

jos se ihastus on ja pysyy esim. vuoden ajan, niin sitten olisi kertonut sulle. Tietenkään tekemättä mitään sen työkaverin kanssa.

Yleensä tuollaiset ihastumiset menee ohi  ja unohtuu, mutta jos niistä menee avautumaan puolisolle, niin puoliso ei kyllä unohda...

Vierailija
13/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi meni tuossa tilanteessa kertomaan asiasta kun kerran yrittää unohtaa. Onko jotain enemmän kuitenkin takana. Onko teidän suhde muuttunut olennaisesti syksyn aikana? Muuta kuin tietenkin lapsi on nyt syntynyt.

Vierailija
14/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi oli 4pv vanha kun sain tietää mieheni baarisekoilusta, joka oli tapahtunut muutama viikko ennen synnytystä.

Oli nuoleskellut jotain kaverin kaveria ja vielä piti yhteyttäkin häneen ja edellisenä iltana olevissa varpajaisissa oli jälleen tämän naisen nähnyt.

Silloin tuntui että maailma hajoaa.

Annoin kuitenkin anteeksi, mutta ero tuli myöhemmin. Sain mm. tietää ettei ollut tämä nainen ainoa suutelukumppani joita oli matkan varrella ollut, eikä edes osannut olla millään lailla pahoillaan asiasta.

En vain voinut enää jatkaa vaikken koskaan mistään panemisesta saanutkaan täyttä varmuutta.

Vierailija
15/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kun me yhdessä laitoimme ihanan lapsemme nukkumaan. Höpö, Höpö.

Voisin kertoa tositarinan tuosta aiheesta.

Vierailija
16/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Syy on yksin miehen. Turha siinä on naista syyttää kypsymättömästä ns miehestä.

Oletko huomannut että parisuhteessa on sana pari. Mikä tarkoittaa sitä että suhteessa on aina kaksi osapuolta ja hyvin harvoin syy pettämisen jne on vain toisessa. Itse tunnen kolme miestä jotka päätyivät pettämään vaimoaan juuri raskauden jälkeen kun saivat tarpeeksi kun suhteessa ei ollut läheisyyttä. Seksittömyyden he kestivät mutta sitten siihen kun lisäsi sen että vaimo kääntyi kokonaan sisäänpäin ja unohti miehen olemassaolon muulloin kuin silloin kun tarvitsivat jotain oli liikaa ja tähän vielä sitten se että synnytyksen jälkeen vaimot keskittyivät vain siihen lapseen.

Itse tajusin katsoa että myös huomioinut miestäni raskaana ollessa ja otin myös hänen tarpeensa huomioon ja niin me selvittiin raskaasta raskaudesta ja vauva ajasta kaksosten kanssa. Minusta raskaus, synnytys ja vauva arki ei ole syitä laiminlyödä miehen tarpeita. Vaikka seksiä ei jaksaisi/pystyisi niin voisi edes hellyyttä antaa muuten.

Vierailija
17/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli työntäisit miehen toisen naisen syliin ja samassa traumatisoisit oman lapsesi. On siinäkin loisto äiti

Eli yksinhuoltajien lapset ovat traumatisoituneita kaikki? Jos äiti kuolee synnytyksessä ja isä hoitaa lasta, traumatisoituu tämä jo 2 viikkoisena? Ja voi kauhia mitä tulee homoparien lapsista ja entäs Jani Toivolan.. Jos tämä loisto isä on raskauden aikana ja nyt ihastunut toiseen, niin eiköhän tuon jutun jatkaminen oli juurikin helpompaa kun nainen tästäkin eteenpäin hoitaa lapsen. Miehellä ihan rauhassa aikaa töissä sutinoida ja varmasti vapaallakin. Nyt olisi miehen aika keskittyä juurikin tuohon lapseen ja tajuta minkä luulisi olevan ykkösasia tässä hetkessä. Hänhän tässä myös traumatisoi juuri synnyttäneen äidin, joten eiköhän nainen olisi hengähdys- ja mietintätauon ansainnut.

Vierailija
18/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies teki saman kun lapsi oli pari kk vanha. Oli ihastunut johonkin naiseen, käynyt kahvilla, mitään ei kuulemma ollut muuta tapahtunut ja oli sanonut olevansa varattu. Ja että ehdottomasti haluaa vain minut. Who knows.

Olin kuitenkin liian herkässä tilassa tuolloin nostaakseni kytkintä. Pelkäsin etten jaksa hoitaa koliikkivauvaa yksin, pelkäsin miten pärjään taloudellisesti, pelkäsin että "yhteisö" tuomitsee ja lyttää minut. Joten jäin. Vaadin miestä lopettamaan yhteydenpidon tietysti. Kauan meni että annoin anteeksi, oikeastaan seuraavat kaksi vuotta olin täysin paska ja välinpitämätön kiukkuakka miestä kohtaan.

Varmaan se oli osittain omaa pahan olon purkausta mieheen ja testausta että haluaako oikeasti olla kanssani, vaikka olisin hankala.. Kumma kyllä, nykyään meillä menee tosi hyvin ja se miehen teko/ ihastus tuntuu jo merkityksettömältä. En minä sitä kuitenkaan unohda ja sain elämästä ensimmäisen karvaan opetuksen (ketään et voi tuntea 100% paitsi itsesi, et ketään ). Luotan mieheen kuitenkin edelleen ja jos pettää niin murehditaan sitä sitten.

Mutta en minä silti jäämistä suosittele, rankka polku oli päästä tuosta ylös ja erohan voi silti myöhemmin kuitenkin tulla, jos siitä ei pääse yli. Ihmiset kuitenkin tekee virheitä, yksi kerta voi olla virhe, toinen sitten jo ihan jotain muuta...

Tsemppiä!

Vierailija
19/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yksinhuoltajien lapset ovat traumatisoituneita kaikki? Jos äiti kuolee synnytyksessä ja isä hoitaa lasta, traumatisoituu tämä jo 2 viikkoisena? Ja voi kauhia mitä tulee homoparien lapsista ja entäs Jani Toivolan.. Jos tämä loisto isä on raskauden aikana ja nyt ihastunut toiseen, niin eiköhän tuon jutun jatkaminen oli juurikin helpompaa kun nainen tästäkin eteenpäin hoitaa lapsen. Miehellä ihan rauhassa aikaa töissä sutinoida ja varmasti vapaallakin. Nyt olisi miehen aika keskittyä juurikin tuohon lapseen ja tajuta minkä luulisi olevan ykkösasia tässä hetkessä. Hänhän tässä myös traumatisoi juuri synnyttäneen äidin, joten eiköhän nainen olisi hengähdys- ja mietintätauon ansainnut.

Yksinhuoltajien lapset yleensä on huonommassa asemassa henkisesti kun ehjän perheen lapset. Lisäksi aika paska äiti jos noin vain voi jättää vastasyntyneen lapsensa jälkeen. Oli se sitten isä tai äiti joka sen tekee.

Vierailija
20/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunteita pysty aina hallitsemaan, kyllä tämän pitäisi international luonteisten naisten ymmärtää kun lähtee heti ensimmäisen kaljupäisen jännämiehen pantavaksi, ja se olisi ihan ok ei mitään väärää vain elämää täysillä ja jännästi :)

Mutta kun joutuu maistamaan omaa lääkettään niin .. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi