Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä syödä herkun nälkään?

Vierailija
29.11.2016 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffeesuklaita !!

Vierailija
2/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleita, maitoa ja sokeria. Kärsivällisempi paahtaa niitä hiutaleita ensin kuivalla paistinpannulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sanoa, kun ei tiedä, mitä sinä ap pidät herkkuna.

Minä söisin vaikkapa pekaanipähkinöitä maustamattoman jogurtin ja vaahterasiirapin kera. Katkarapuja avokadolla, mausteena sitruunamehua ja sormisuolaa. Homejuustoja. Virolaisia valkosipuli-ruistikkuja. Hedelmäsalaattia. 

Vierailija
4/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millä herkutella, kun ei voi syödä "oikeita herkkuja": ei sokeria, ei valkoista jauhoa, ei gluteenia, ei maitoa... Eli ei suklaata, pullaa, sipsiä... Mieli tekisi kaikkea hyvää!! Mitkä on oikeasti hyviä, mutta oikeasti terveellisiä herkkuja?

Vierailija
5/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön omenoita lämmitettynä ja kanelia päälle herkkunälkääni.

Myös pari lasia vettä vie usein herkkuhimon

Vierailija
6/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaksi käy herkuttelu, jos ei saa olla sokeria, maitoa, gluteenia tms. Voihan sitä järsiä vaikka porkkanaa, mutta ei se kyllä mitään herkuttelua ole. Pähkinöitä?

Vierailija
7/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja

Vierailija
8/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikaalisipsejä!!

Vierailija
9/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaniletut: banaani, 2 munaa, muutama rkl kaurahiutaleita tai glut. jauhoja.Sekoita ainekset ja paista normaalin letun tapaan.

Kannattaa syödä vähän viilentyneenä.Päälle marjoja tai mitä vain oman maun mukaan.

Vierailija
10/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniomenoita. Tee fruitie-smoothieita (ilman maitoa tai jos laktoositon käy, niin sen kanssa).

Omenahyvettä uuniiin ilman sokeria: omenoita, kanelia, (hunajaa), vaniljaa, neilikkaa, kaurahiutaleita, voita. Googlella reseptejä.

Juuressipsejä.

Porkkanaraastetta + ananaspaloja.

Hedelmäsalaattia (persikkaa, omenaa, banaania, ananasta, mangoa, aprikoosia.. allergioiden mukaan rajaamalla).

Kuivattuja pehmeitä aprikooseja, mangoja, jne. Banaanilastuja, joissa ei sokeria tms. päällä.

Gluteenittomia tortilloita itse tehtyinä, ei ole vaikeita tehdä. Lisukkeet sisälle oman ruokavalion mukaan.

t. samassa kelkassa oleva

Vierailija
11/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä.

- 10

Vierailija
12/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa ja nyt ei taida olla herkuttelun aika. Itteä ainekin kävis vaan vituttaa ja väsyttämään jos yks syöminen on päässy noin hankalaks ja kaatuisin maate.

Vierailija
13/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuniomenoita. Tee fruitie-smoothieita (ilman maitoa tai jos laktoositon käy, niin sen kanssa).

Omenahyvettä uuniiin ilman sokeria: omenoita, kanelia, (hunajaa), vaniljaa, neilikkaa, kaurahiutaleita, voita. Googlella reseptejä.

Juuressipsejä.

Porkkanaraastetta + ananaspaloja.

Hedelmäsalaattia (persikkaa, omenaa, banaania, ananasta, mangoa, aprikoosia.. allergioiden mukaan rajaamalla).

Kuivattuja pehmeitä aprikooseja, mangoja, jne. Banaanilastuja, joissa ei sokeria tms. päällä.

Gluteenittomia tortilloita itse tehtyinä, ei ole vaikeita tehdä. Lisukkeet sisälle oman ruokavalion mukaan.

t. samassa kelkassa oleva

Hedelmissäkin on sokeria.

Vierailija
14/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten hunajassakin. Voi on maitotuote.

Vierailija
15/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatut hedelmät, omenasipsit? En ole itse maistanut mitään "terveellisiä sipsejä", mutta kuivatuista hedelmistä pidän. Ne on mulle kuin karkkia. Niissä tosin on kai aika paljon kaloreita, koska nehän on hedelmiä tiiviimmässä muodossa?

Oikeita hedelmiä tulisi syötyä samassa ajassa vähemmän, mutta ne on monesti liian kirpeitä.

Hedelmistä sellaisinaan hyviä mielestäni on ainakin vesimeloni, banaani, purkkiananakset ja purkki- persikanpuolikkaat. Hedelmäsalaattia tuollaisista?

Miten olisi maustamaton jogurtti tai rahka esim. banaanin palasilla? Tai marjoilla, mutta jos laittaa marjoja, niin itse sorrun aina laittamaan sokeria makua tuomaan.

Vierailija
16/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaista jogurttia ja marjoja!

Kasviksia voimakkaiden mausteiden kanssa. Nams!

Vierailija
17/17 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin äsken hitaasti nautiskellen kolme Mozartin kuulaa.