Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisissa ollenkaan homovastaisia yksilöitä?

Vierailija
29.11.2016 |

En nyt tarkoita että tarvitsisi välttämättä olla mikään fanaattinen homofoobikko, mutta onko sellaisia naisia ollenkaan, jotka eivät syystä tai toisesta pidä homomiehistä ollenkaan? Millaisia nuo naiset ovat?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän noita, esimerkiksi Päivi Räsänen, Susanna Koivula ja Sarah Rizzo.

Vierailija
22/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole homovastainen mutta en vaan voi ymmärtää heitä. Miten he haluavat olla samaa sukupuolta olevan kanssa kun parisuhteen suola on se sukupuolten erilaisuus. Mies ja nainen täydentävät toisiaan. Lisäksi inhottaa ajatus miesten välisestä seksistä...yäk! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymysmerkki kirjoitti:

No minä. Olin just lomakohteessa, jossa sattui olemaan gay-festarit samaan aikaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, en olisi mennyt.

Ei mulla mitään fobiaa ole. En vaan ymmärrä. Kasvoin pikkukylässä ja ikäni lähentelee viittäkymppiä. Yritän kyllä kovasti avartaa tuota korvieni väliä mutta en taida siinä onnistua.

Mikä siinä ymmärtämisessä tarkalleen on vaikeaa? Jos pidät itsekin miehistä, niin eikö pitäisi olla helppo ymmärtää muitakin, jotka pitävät miehistä? Jos "ymmärrät" miehiä, jotka pitävät naisista, vaikka et itse pitäisi naisista, niin luulisi, että ymmärtäisit homomiehiä jopa paremmin kuin heteromiehiä.

En oikein ymmärrä sua, mutta yritän avartaa tuota korvieni väliä ja toivon siinä onnistuvani.

Koska homot eivät yleensä ole "normaaleja". Suurimmasta osasta näkee kilometrin päähän sen, että on homo. Se sellainen "outous" ja "epänormaalius" ärsyttää. Lesboissa taas on suhteellisen normin oloisia.

Eli varmaan jotain erilaisuudenpelkoa? Tunnetko itse ketään homoa henk.koht.? He eivät luultavasti olekaan niin outoja kuin miltä ovat vaikuttaneet. Eikö oleellista ole se, millainen ihminen on käytännössä? Jos ihminen ei esim. kiusaa ketään tai tee rikoksia tai ole muulla tapaa vahingollinen, hänen outoutensa ja epänormaaliutensa pitäisi olla merkityksetöntä. Monet pinnallisesti katsoen normaalit ovat itse asiassa käytännössä epämiellyttävämpiä kuin monet epänormaalit, joiden arvioitu "epämiellyttävyys" usein on vain pinnallisissa seikoissa kuten ulkonäössä ja yleisessä tavassa eleillä ja käyttään kehoaan. Miten se vaikka tekee miehestä pahan tai huonon, että hän käyttäytyy naismaisesti? Se tuntuu monia haittaavan, vaikka sehän on vain pinnallista eikä kerro mitään ihmisten todellisista muihin vaikuttavista teoista.

Vierailija
24/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole homovastainen mutta en vaan voi ymmärtää heitä. Miten he haluavat olla samaa sukupuolta olevan kanssa kun parisuhteen suola on se sukupuolten erilaisuus. Mies ja nainen täydentävät toisiaan. Lisäksi inhottaa ajatus miesten välisestä seksistä...yäk! 

Hassu ajatustapa, ikään kuin miehet olisi tietynlaisia ja naiset tietynlaisia.

Vierailija
25/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymysmerkki kirjoitti:

No minä. Olin just lomakohteessa, jossa sattui olemaan gay-festarit samaan aikaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, en olisi mennyt.

Ei mulla mitään fobiaa ole. En vaan ymmärrä. Kasvoin pikkukylässä ja ikäni lähentelee viittäkymppiä. Yritän kyllä kovasti avartaa tuota korvieni väliä mutta en taida siinä onnistua.

Mikä siinä ymmärtämisessä tarkalleen on vaikeaa? Jos pidät itsekin miehistä, niin eikö pitäisi olla helppo ymmärtää muitakin, jotka pitävät miehistä? Jos "ymmärrät" miehiä, jotka pitävät naisista, vaikka et itse pitäisi naisista, niin luulisi, että ymmärtäisit homomiehiä jopa paremmin kuin heteromiehiä.

En oikein ymmärrä sua, mutta yritän avartaa tuota korvieni väliä ja toivon siinä onnistuvani.

Koska homot eivät yleensä ole "normaaleja". Suurimmasta osasta näkee kilometrin päähän sen, että on homo. Se sellainen "outous" ja "epänormaalius" ärsyttää. Lesboissa taas on suhteellisen normin oloisia.

Siis eikö sinulla ole minkäänlaista loogista ajattelukykyä? Jos homomiehistä näkyisi kilometrin päähän, että he ovat homoja, silloinhan joka 10. kadulla kävelevästä miehestä näkisi kilometrin päähän tämän olevan homo.

Vierailija
26/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Homous takaisin mielisairauksien listaan, oikeasti, sitä se on. Katsokaa niitä kuvia Pride-kulkueista, naiset kulkevat viiltelyarvet vilkkuen pikkulasten kanssa tissit paljaana ja miehet nahkaiset koiramaskit päässä. Surullisia ihmiskohtaloita, m1-lähete tekisi noille vain hyvää.

n24

Juuri näin. Hyvin moni homo on jotenkin henkisesti rikki, ja se näkyy. Mutta sitähän ei saa ääneen sanoa.

Nii-i. On se ihme kun on koko elämän ajan annettu ymmärtää että on vääränlainen ja uskovaiset pahiten herjanneet. Tämä on mahtava ikiliikkuja että ensin haukutaan ihminen lyttyyn ja sitten kun se kärsii siitä, todetaan että katsokaa, olimme oikeassa että vikaa on.  Tällä lailla on mahdollista saada ihan mikä tahansa viaton ominaisuus tautiluokitukseen. Ruvetkaa vaan uskovaiset huutamaan suu vaahdossa punapäille että punapäisyys on sairasta, värjätkää nyt nuo SAASTAISET hiuksenne, olette jumalale kauhistus, joudumme kaikki teidän takia helvettiin ikuiseen kidutukseen, olette perverssejä niinkuin pedofiilit, teille ei ole oikeutta rakkauteen, seksiin ja perheeseen jne jne. Kyllä ne punapäätkin viimeistään parin tuhannen vuoden haukkumisen jälkeen vaikuttaa kovin rikkinäisiltä ihmisiltä.

Vierailija
27/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Homous takaisin mielisairauksien listaan, oikeasti, sitä se on. Katsokaa niitä kuvia Pride-kulkueista, naiset kulkevat viiltelyarvet vilkkuen pikkulasten kanssa tissit paljaana ja miehet nahkaiset koiramaskit päässä. Surullisia ihmiskohtaloita, m1-lähete tekisi noille vain hyvää.

n24

Juuri näin. Hyvin moni homo on jotenkin henkisesti rikki, ja se näkyy. Mutta sitähän ei saa ääneen sanoa.

Osa heistä on. Syynä on teidän kaltaisienne ihmisten suhtautuminen.

Homoseksuaaleiksi SYNNYTÄÄN. Kukaan ei päätä ryhtyä homoseksuaaliksi. 

Toivoisin, että typerien ihmisten tietämättömyys katoaisi kokonaan.

N

Vierailija
28/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki homoista törkykommentteja lausuvat ole uskovia,eivätkä kaikki uskovaiset läheskään sorru sentään sellaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi