Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisissa ollenkaan homovastaisia yksilöitä?

Vierailija
29.11.2016 |

En nyt tarkoita että tarvitsisi välttämättä olla mikään fanaattinen homofoobikko, mutta onko sellaisia naisia ollenkaan, jotka eivät syystä tai toisesta pidä homomiehistä ollenkaan? Millaisia nuo naiset ovat?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisia?

Vierailija
2/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä melkein keneltä tahansa yli 70-vuotiaalta. Ja ne niiden +50-vuotiaat kersat eivät ole sen kummempia tässä suhteessa, jos ovat saaneet kotona homovastainen kasvatuksen. Toki tämä oli yleistys, mutta aika moneen edellämainitun ikäiseen täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut homovastaista kasvatusta kotona. Veljeni on homo ja se nyt on.... Mutta en voi sietää naismaisia homoja. Vaihtuu tvkanavakin heti, kun ukko siellä keimailee ja lepertelee akkamaisesti.

Kerran miehelle ihmettelin, miten voi kaikki sisustussuunnitelijamiehet olla homoja. Totes sen olevan varmaan pääsyvaatimuksena koulutukseen. :D

Vierailija
4/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi uskovainen facebook-kaveri joka välillä selittää että vastustaa homoutta koska se on vastoin raamattua ja liiba laaba. Hän on kahden alle kouluikäisen lapsen kotiäiti, mies tuo perheessä leivän kotiin ja nainen tuntuu olevan aika riippuvainen miehestään. Hyvin perhekeskeinen ihminen, ilmeisesti näkee homosuhteen virallistamisen ja adoptiot haitallisina perheinstituutiolle ja homojen lapsille.

Vierailija
5/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miehistä, jotka eivät pidä naisista.

Eläköön kukin tyylillään silti.

Vierailija
6/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos on kovin voimakkaat kristilliset arvot, voi hyvinkin olla homovastainen nainen. Muista uskonnoista ja niiden arvomaailmasta nyt puhumattakaan.

Vierailija
7/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Olin just lomakohteessa, jossa sattui olemaan gay-festarit samaan aikaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, en olisi mennyt.

Ei mulla mitään fobiaa ole. En vaan ymmärrä. Kasvoin pikkukylässä ja ikäni lähentelee viittäkymppiä. Yritän kyllä kovasti avartaa tuota korvieni väliä mutta en taida siinä onnistua.

Vierailija
8/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaaleista pidät mutta aseksuaaleista et?

Vierailija
9/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ainoastaan sellaiset naismaisesti kikattelevat, meikkaavat, lantiota kävellessä hetkuttavat homot jotka oikein yrittävät olla tahallaan ärsyttäviä. "Ziiz mä oon micä mä oon, hihihihi" 

Ja toinen ryhmä on vloggaajat. Oikeasti ei ole mitään sisältöä tai aihetta, muuta kun "olen homo, ihihhihi"

Vierailija
10/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymysmerkki kirjoitti:

No minä. Olin just lomakohteessa, jossa sattui olemaan gay-festarit samaan aikaan. Jos olisin tiennyt etukäteen, en olisi mennyt.

Ei mulla mitään fobiaa ole. En vaan ymmärrä. Kasvoin pikkukylässä ja ikäni lähentelee viittäkymppiä. Yritän kyllä kovasti avartaa tuota korvieni väliä mutta en taida siinä onnistua.

Mikä siinä ymmärtämisessä tarkalleen on vaikeaa? Jos pidät itsekin miehistä, niin eikö pitäisi olla helppo ymmärtää muitakin, jotka pitävät miehistä? Jos "ymmärrät" miehiä, jotka pitävät naisista, vaikka et itse pitäisi naisista, niin luulisi, että ymmärtäisit homomiehiä jopa paremmin kuin heteromiehiä.

En oikein ymmärrä sua, mutta yritän avartaa tuota korvieni väliä ja toivon siinä onnistuvani.

Vierailija
11/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta mikä kenenkin seksuaalinen mieltymys on. Oon itse ehkä hetero, ehkä bi,  sama sukupuoli kiinnostaa jollain lailla.

Vierailija
12/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uskovainen nainen ja ojentaudun rakastavasti homoja niin kuin muitakin ihmisiä kohtaan. Kerron heille totuudenmukaisesti senkin, mikä on syntiä Jumalan sanan mukaan.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
13/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli et pidä miehistä jotka ei halua panna sua? okei kukin tyylillään :D

Vierailija
14/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Homous takaisin mielisairauksien listaan, oikeasti, sitä se on. Katsokaa niitä kuvia Pride-kulkueista, naiset kulkevat viiltelyarvet vilkkuen pikkulasten kanssa tissit paljaana ja miehet nahkaiset koiramaskit päässä. Surullisia ihmiskohtaloita, m1-lähete tekisi noille vain hyvää.

n24

Vierailija
15/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille "ei mun ongelma #loveislove"-homomyönteisille/-neutraaleille dokumenttia nimeltä Sodom.

Vierailija
16/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymysmerkki kirjoitti:

Mikä siinä ymmärtämisessä tarkalleen on vaikeaa? Jos pidät itsekin miehistä, niin eikö pitäisi olla helppo ymmärtää muitakin, jotka pitävät miehistä? Jos "ymmärrät" miehiä, jotka pitävät naisista, vaikka et itse pitäisi naisista, niin luulisi, että ymmärtäisit homomiehiä jopa paremmin kuin heteromiehiä.

En oikein ymmärrä sua, mutta yritän avartaa tuota korvieni väliä ja toivon siinä onnistuvani.

Koska homot eivät yleensä ole "normaaleja". Suurimmasta osasta näkee kilometrin päähän sen, että on homo. Se sellainen "outous" ja "epänormaalius" ärsyttää. Lesboissa taas on suhteellisen normin oloisia.

Vierailija
17/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Homous takaisin mielisairauksien listaan, oikeasti, sitä se on. Katsokaa niitä kuvia Pride-kulkueista, naiset kulkevat viiltelyarvet vilkkuen pikkulasten kanssa tissit paljaana ja miehet nahkaiset koiramaskit päässä. Surullisia ihmiskohtaloita, m1-lähete tekisi noille vain hyvää.

n24

Juuri näin. Hyvin moni homo on jotenkin henkisesti rikki, ja se näkyy. Mutta sitähän ei saa ääneen sanoa.

Vierailija
18/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle homous on ihan jees, mutta en erityisesti fanita sellaisia "katsokaa nyt kuinka homo olen"-tyyppejä. Sellaiset, jotka ei tee itsestään ja suuntautumisestaan mitään numeroa, on ihan yhtä tavallisia ihmisiä kuin muutkin. Ne stereotyyppiset homot tai ne pride-kulkueessa kummallisia asusteita pitävät on ne, jotka heti homoksi tunnistaa ja saattavat erikoisuudellaan ärsyttää.

"Suosikkihomoni" on Mert Otsamo ja lesboista (tai bi-naisista) Saara Aalto.

Vierailija
19/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaaleista pidät mutta aseksuaaleista et?

Tuokin on totta.

Vierailija
20/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap koskaan kuullut sellaisesta naisesta kuin Päivi Räsänen? Saattaa olla jopa Suomen tunnetuin homovastustaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi