Naapuri karjuu ja huutaa päivittäin
Voiko tollasesta saada häädön? Huutaminen ei yleensä kuulu öisin mutta pääosin kai aamusta iltaan. Joskus aloittaa jo aamu7 ja huutaa aivan putkien vieressä jolloin se kantautuu tänne ja saan sanoista selvää.
Kommentit (35)
Onhan tässä maassa ihan vitun paljon hyviä syitä olla vihainen heti aamusta.
Joku yksinasuva mies. Huutaa joko itsekseen tai puhelimeen koska eb ikinä kuule kenenkään muun ääntä. Ja siis ihan päivittäistä ollut kesästä lähtien.. on pelottavan oloinen ja ei varmasti oo kaikki kunnossa mt-terveydessä. Siis se huutaminen on kiroilua ja valittaa jostain äänistä, vaikka itse taitaa olla taloyhtiön pahin meluaja.
Meillä isännöitsijä sanoi huutavasta ja huonekaluja pitkin vetelevästä sekä hirveitä pamauksia aiheuttavasta naapurista, että on ok kunhan ei tapahdu hiljaisuusaikana. Vittu mitä paskaa sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Joku yksinasuva mies. Huutaa joko itsekseen tai puhelimeen koska eb ikinä kuule kenenkään muun ääntä. Ja siis ihan päivittäistä ollut kesästä lähtien.. on pelottavan oloinen ja ei varmasti oo kaikki kunnossa mt-terveydessä. Siis se huutaminen on kiroilua ja valittaa jostain äänistä, vaikka itse taitaa olla taloyhtiön pahin meluaja.
Tuskin.
Asutko samassa rapussa kun mä.. Vähän väliä kuuluu "Ei jumalauta!" "Vittu mitä paskaa!" :D Mä veikkaan et huutaa jollekkin videopelille? Poikaystävä epäili et naiselle..
Vierailija kirjoitti:
Meillä isännöitsijä sanoi huutavasta ja huonekaluja pitkin vetelevästä sekä hirveitä pamauksia aiheuttavasta naapurista, että on ok kunhan ei tapahdu hiljaisuusaikana. Vittu mitä paskaa sanon minä!
Tarvii muuttaa siitä vuokra-asunnosta omaan. Ne on huomattavasti paremmin rakennettuja kuin vuokrakäyttöön rakennetut eikä äänet kantaudu muihin asuntoihin samoin. Selväähän se, että vuokra-asunnot tehdään halvimmista materiaaleista. Tai omakotitaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Tuskin mitä? Jaa-a, kai pitää sitten ite muuttaa pois. Harmi vaan että kaikki muut on asiallisia mutta tämä tapaus hirveä huutaja ja ilmeisesti aivan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Tuskin mitä? Jaa-a, kai pitää sitten ite muuttaa pois. Harmi vaan että kaikki muut on asiallisia mutta tämä tapaus hirveä huutaja ja ilmeisesti aivan sekaisin.
Tuskin on. Kummallista miesvihaa, arvuuttelua ja vaikka mitä. Taidat itse olla se taloyhtiön riesa.
Vierailija kirjoitti:
Asutko samassa rapussa kun mä.. Vähän väliä kuuluu "Ei jumalauta!" "Vittu mitä paskaa!" :D Mä veikkaan et huutaa jollekkin videopelille? Poikaystävä epäili et naiselle..
No ei se oo tollasta random huutamista välillä vaan ihan raivona selittää joko itselleen tai puhelimeen pitkän litanian. Kestää siis kauan ja jatkuu taas hetken päästä uudelleen. Mietin vaan kuka hullu tuota jaksaa kuunnella jos de puhelimeen huutaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
Tuskin on. Kummallista miesvihaa, arvuuttelua ja vaikka mitä. Taidat itse olla se taloyhtiön riesa.
Voi luoja. Ota sinäkin vaikka ne lääkkees. Yhtälailla tämä häiritsis jos huutaja olis nainen!
Soita poliisi paikalle seuraavan kerran kun huutaa. "Täällä kuulostaa siltä, että nyt on joku kunnon tappelu käynnissä. En oo ihan varma, mutta hirveetä huutoa kuuluu. Pelottaa, voiskohan joku tulla kattoo, mitä tuolla tapahtuu."
Kyllä se jossain kohtaa rauhottuu, kun poliisille tarpeeks usein soittelet. Tai sit se tekee niinku mun yläkerran naapuri, joka itsekseen öris ja möris ja kolus. Joku soitti poliisit, ja tämä ölisijä oli poliisia vastassa ihan kirveen ja puukon kanssa, eikä rauhottunut pyynnöstä, vaan sai pippurisumutteesta. Onpa ollut sen jälkeen rauhallista talossa, kun naapuri on siitä asti asustellut jossain lukkojen takana.
Meidän talossamme tilanne rauhoittui edes hieman kun soitin poliisit pari kertaa ja tyyppi vietiin lopulta lääkärin arvioitavaks. Lääkitystä varmaan korjattiin. Isännöitsijälle on myös valitettu ja asukas on saanut varoituksen. Meidän rapussa tyyppi tosin huutaa välillä myös asuntonsa ulkopuolella mikä tekee tilanteesta myös pelottavan muille asukkaille. Mutta vaikka kuinka huutais vaan päivisin eikä hiljaisuuden aikaan niin ei naapureiden silti mitä tahansa tarvitse kestää. Eli kyllä valitukselle on perusteet. Jos tilanne rupeaa uudestaan pahenemaan niin toivottavasti häädön ehdot täyttyvät jo.
Tuollaiselle tulisi meidän yhtiössä äkkiä varoitus ja häätö pantaisiin vireille. Ihmeellistä, jos ei isännöitsijää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä maassa ihan vitun paljon hyviä syitä olla vihainen heti aamusta.
Minusta on pieni ihme ettei vähintään puolimiljoonaa suomalaista huuda vitusaatanaperkelettä heti aamusta.
Naapurisi on ilmeisesti skitso. Näkee näkyjä ja kuulee ääniä. Vähän hirvittäisi kyllä asua samassa rapussa jos hyökkää ihmisten päälle harhoissaan. Soita poliisit paikalle ja tee valitus isännöitsijälle. Itse olen joutunut sietämään samanlaista ja ne aggressiiviset huutopuhelin keskustelutkin, mitä jouduin kuulemaan seinän läpi, ahdisti todella ja häiritsi omaa arkea.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiselle tulisi meidän yhtiössä äkkiä varoitus ja häätö pantaisiin vireille. Ihmeellistä, jos ei isännöitsijää kiinnosta.
Taitaa olla se vantaalainen yhtiö, missä isännöitsijä on yhden asukkaan sukulainen.
Mitä jos huutaa unissaan kuten minä? On ihan tavallista että huudan kitapurjeet lepattaen esim. "turpa kiinni saatana" ja parastahan tässä on vielä se, että kun kärsin kroonisista uniongelmista eli pääosin siis unettomuudesta, niin nukun sillon kun saan nukuttua, vaikka sitten keskellä päivää. Eli mun huutamiset ei sikäli liity kellonaikoihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisi paikalle seuraavan kerran kun huutaa. "Täällä kuulostaa siltä, että nyt on joku kunnon tappelu käynnissä. En oo ihan varma, mutta hirveetä huutoa kuuluu. Pelottaa, voiskohan joku tulla kattoo, mitä tuolla tapahtuu."
Kyllä se jossain kohtaa rauhottuu, kun poliisille tarpeeks usein soittelet. Tai sit se tekee niinku mun yläkerran naapuri, joka itsekseen öris ja möris ja kolus. Joku soitti poliisit, ja tämä ölisijä oli poliisia vastassa ihan kirveen ja puukon kanssa, eikä rauhottunut pyynnöstä, vaan sai pippurisumutteesta. Onpa ollut sen jälkeen rauhallista talossa, kun naapuri on siitä asti asustellut jossain lukkojen takana.
Pitää soittaa seuraavan kerran kun alottaa ton karjunnan. ::/ jospa pääsis eroon
Eikö ap:llä ole muuta tekemistä päivisin kuin kuunnella naapuriaan.
Kenelle huutaa, mitä huutaa? Tarvitseeko sun tehdä ilmoitus lastensuojeluun, poliisille tai sosiaalityöntekijälle? Kai sillä joku hätä on?