Nainen mikä on ihannepituutesi miehelle?
Kommentit (39)
Olen itse 170cm, joten mielellään ainakin samanpituinen. Ihanne 175-185cm. En tykkää liian pitkistä :D
Olen 164cm pitkä, ja mies ei saa olla minua lyhempi jos olen korkokengissä. Onneksi en pidä korkeita korkoja, niin minimissään 170cm ja vähän päälle riittää :)
Ihanne yli 185cm (tarkka senttimäärä vaikka 189, reilusti yli 195 ei nappaa). Riittää kuitenkin myös se, että on pituiseni.
T. 174cm nainen
Kunhan ei ole alle 180 senttinen kääpiö niin ei sillä ole väliä.
190 cm. Miehen tulee olla pitkä ja raamikas, sellainen joka erottuu persjalkaisten seasta. Sellainen vahva viikinki, joka ei ole voimiaan salilla saanut vaan työllä. Isot kädet. Nam!
Hintelät 170 cm konttorirotan näköiset miehenpuolikkaat, yök.
Suunnilleen saman pituinen, vähän lyhyempi tai pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Lyhyt salihemmo päätti avata uuden ketjun ulinaansa varten?
Ei, minä tiedän jo valmiiksi mikä se oikeasti on, ja miten suuri vaikutus sillä on. Ei tarvitse lukea valheita palstoilta, kun nykypäivänä löytyy tilastoja aiheesta jo, tilastoja, jotka eivät synny kyselyistä vaan ihmisten oikeista valinnoista.
Oon itse 172cm, joten mikä vaan väliltä 167-190cm käy oikein hyvin. Joku 175-180cm olisi varmaan kaikista paras.
Ihanne 185-195, mutta on tullut heilasteltua yli kaksimetrisiä, mutta myös itseäni lyhyempiä (olen 170 cm) miehiä. Eli ei ole niin justiinsa. Muut asiat ovat tärkeämpiä, kuten kauniit silmät. Se on ainoa kriteeri, josta en tingi.
On taas niin omituinen kysymys, että en oikein tiedä mitä tässä kysytään. Nainen mikä on ihannepituutesi? Vai "Nainen, mikä on ihannepituutesi"? Ihannepituus kummalle, sille naiselle, jolta tässä kysytään vai miehelle? Kenelle miehelle? Mikä ihmeen ihannepituus? Jossain pelastusalan ammatissa kai pituudesta on hyötyä, joten ihannepituus niihin lienee määritelty siinä. Jossain pituudesta voi olla haittaa, joten ihannepituus on joku toinen. Ei minulla naisena ole mitään ihannepituutta, minkä pituisia kaikkien maailman miesten pitäisi olla.
Ehdottomasti pitää olla yli 180cm. Sellaiset yli 190cm kiinnittävät heti huomioni =)
195cm, senhän sinä halusit kuulla.
Oikeasti: ei ole niin väliä, mutta useimmat miesystäväni ovat olleet alle 175cm.
Mun mies on 195senttinen, eli sillä mennään! Ei pituus ole tärkeä, mutta onhan se ihanaa kun toinen on iso 😘