Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tämä työtön sossupummi-mamma lähtee shoppailemaan ja kahville. kysymyksiä?

Vierailija
29.11.2016 |

no, ei vaan vakavasti .D lähden kiertelemään kirppiksiä ja käyn kahvilla tod. näk. kauppahallissa, siellä on halvin kahvikupillinen.

olen työkyvyttömyys-eläkkeellä adhd: n ja sen hoitamatta jäämisen vuoksi tulleiden lisävaivojen vuoksi. sain 4v sitten päätöksen, etten ole mitenkään työkykyinen.. vuotta myöhemmin tuli diagnoosina adhd, dissosisaatiohäiriö jne jne. lisäksi minulla epäillään fibraa,jota jostain syystä tavataan paljon adhd-ihmisillä! :/

2v poika aloitti viime kuussa perhepäivähoitajalla, mies käy töissä. itse vointini mukaan joko makaan kuuntelemassa äänikirjaa, siivoan tai hoidan asioita. tässä tapauksessa etsin itselleni kenkiä kirppiksiltä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kysyttävää. nauti päivästäsi :)

Vierailija
2/3 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan kysyttävää. Enkä ole muutenkaan mikään arvostelemaan toisten elämiä. Työttömiä työhön haluavia on niin paljon, että turha on vaivata sairaita. Jos terveet työkykyiset työhaluiset löytäisivät työtä, riittäisivät varat ihan hyvin sairaidenkin tukiin, kuten ennenkin.

Minunkin puolestani, nauti päivästäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää sinulle! Minulla on add, ocd, ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriö sekä masennus, roikun työkkärin listoilla kohta kymmenettä vuotta vaikka en ole koskaan ollut työkykyinen kun en meinaa saada asiallista hoitoa enkä edes lääkkeitä :( Tällaista se on kun säästetään kunnan terveyspalveluissa, varsinkin mt.

Minä sain parisataa myös veronpalautuksia joten lähden kirppikselle ja ostan joululahjan lapselle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme