Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette ns kunnon uhmisiä ja asutte lähiöissä

Vierailija
29.11.2016 |

Eikö se ole raskasta asua kaikkien juoppojen ja nistien seassa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan kunnon ihminen vaikka en olekaan niin varakas että voisin asua Helsingin keskustan arvohuoneistoissa.

Vierailija
2/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Laurinlahden lähiössä ole mitään ongelmia. Tuossa vastapäätä asuu mm.ministeri Berner, enkä ole nähnyt häntä huumeissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut liikaa jenkkisarjoja vai olet muuten vain tynnyrissä kasvanut? Suomalaisissa lähiöissä asuu ihan tavallinen keskiluokka, jota Suomessa verotuksellisista syistä on valtavasti.

Vierailija
4/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan lähiössä olemme asuneet 20v. Ihan mukavasti toimeentulevina, tulot 7-10.000,-€/kk. Omistusasunnossa. Emme elä naapuriemme kanssa symbioosissa, elämme omaa yksityisyyttämme, lähdemme aamulla töihin, palaamme illalla, harrastamme ja toimimme omassa elämässämme kuten hyvältä tuntuu. Ympäristömme on siisti, naapurustomme rauhallinen ja mukava. Joissakin huoneistoissa voidaan ilman muuta pössytellä jotakin laitontakin mutta se ei näy meille. Kun sellaiset asiat ovat kaukana omasta elämästä niihin ei edes osaa kiinnittää huomiota. Elämämme sujuu mukavasti ja olemme pääsääntöisesti hyvinkin tyytyväisiä :)!

Vierailija
5/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Laurinlahden lähiössä ole mitään ongelmia. Tuossa vastapäätä asuu mm.ministeri Berner, enkä ole nähnyt häntä huumeissa

...vielä....

Vierailija
6/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Aistinko sellaisen pienen ennakkoasenteen, jonka mukaan ns. kunnon ihmiset asuvat Bulevardin eteläpuolella ja muu rupusakki sitten muualla? Rakentaako joku oikeasti elämänsä sen suorituksen ja statuksen varaan, jotta saisi näyttää muille että kunnon ihmisiä tässä ollaan? Asun siis itäisessä lähiössä ja kunnollisempaa ihmistä saa etsiä. Eikä täällä mitään nistejä ja juoppoja ole.

Vierailija
7/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei asu nistejä naapurissa, ja on muutenkin hyvin rauhallista lapsiperheelle.

Ehkä virheellinen huono maine on jopa hyväksi, vuokrataso on matala.

Mä olen sentään korsolainen, joten aloituksen pointti on mikä?

Vierailija
8/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut liikaa jenkkisarjoja vai olet muuten vain tynnyrissä kasvanut? Suomalaisissa lähiöissä asuu ihan tavallinen keskiluokka, jota Suomessa verotuksellisista syistä on valtavasti.

Juuri oli hämeenlinnalainen dokumentti jossa tehtiin kotipolttosta ja suurin osa oli kännissä. Olen myös asunut Pansiossa Turussa ja mm Forssan lähiöissä joissa tuollaista on ollut. Harvassa on, lähiössä suomessa työssäkäyvät ihmiset. No ehkä Helsingissä on hyviä lähiöitä mutta muualla suomessa ne on yleensä juoppojen ja nistien asuinalueita.

Vierailija
9/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän niitä huumeveikkoja on kantakaupungin vuokraluukkuissa kuin täällä lähiössä.

Vierailija
10/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia porukkaa täällä meidän lähiössä asuu. Lapsiperheitä lähinnä. Keskituloisia tai pienituloisia ihmisiä suht keskiluokkaisine tapoineen ja tavallisine työpaikkoineen. Alakerrassa on lähihoitaja-insinööri -pari, itse olen opettaja, vastapäätä asuu puheterapeutti ja lääkäri. On myös ainakin kolme perhepäivähoitajaa ja pari eläkeläistä. Toooodella tavallista tallaajaa siis.

Eikö ap ole koskaan käynyt lähiössä?? Ihmeellinen aloitus kyllä. Tervetuloa tänne Vantaalle vierailemaan!

Vierailija
11/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne Forssankin lähiöt ovat...tarkoittaako se, että keskustaan on matkaa peräti kolme kilometriä?

Vierailija
12/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän minäkään ole nisti/juoppo. :D

Asun lähiössä kaupungin vuokratalossa pääkaupunkiseudulla ja naapurit ovat tavallisia työssäkäyviä ja perheellisiä ihmisiä. Lapsia on paljon ja leikkivät kesällä yhdessä sulassa sovussa.

Eikä päihdeongelma tee mitenkään automaattisesti ihmisestä kelvotonta naapuria.

Vierailija
13/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli hämeenlinnalainen dokumentti jossa tehtiin kotipolttosta ja suurin osa oli kännissä. Olen myös asunut Pansiossa Turussa ja mm Forssan lähiöissä joissa tuollaista on ollut. Harvassa on, lähiössä suomessa työssäkäyvät ihmiset. No ehkä Helsingissä on hyviä lähiöitä mutta muualla suomessa ne on yleensä juoppojen ja nistien asuinalueita.

En tiedä millainen hintataso muualla Suomessa on kaupunkien keskustoissa, mutta Helsingin keskustassa ainakin asuminen on tähtitieteellisen kallista ja jossainhan tavallisten ihmistenkin pitää asua.

Vierailija
14/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin helpompaa kuin jossain haja-asutusalueella, jossa ilman autoa ei pääse kauppaan eikä lääkäriin.

Vierailija
15/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun onneni, että lähiölläni on huono maine.Onpahan edullinen hinta-taso.Oikeasti tässäkin talossa asuu lapsiperheitä, opiskelijoita ja suurin osa on vanhuksia jotka ovat asuneet täällä 70-luvulta asti.

Vierailija
16/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun ns köyhällä alueella Helsingissä. Täytyy sanoa ettei näissä taloissa juoppoja tai nistejä ole näkynyt, mamuja on aivan järjettömästi, se näkyy negatiivisesti täällä sekä koulussa. En sitten tiedä missä ne suomalaiset "häiriköt" asuvat, täällä ongelmia aiheuttavat mamujen kakarat. Olemme ihan tavallinen perhe, ei päihdeongelmia eikä muitakaan ongelmia paitsi matala palkkataso ja pätkätyö.

Parin sadan metrin päässä on "kunnollisten" ihmisten omistuskerrostaloja. Varmasti harmittaa kun asunnon arvo laskee kun koulun taso laskee..

Vierailija
17/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Asun Itäkeskuksessa, näkyyhän tuolla kaiken maailman viheltäjää... Mutta ei, en minä asu juoppojen ja nistien keskuudessa. Eivät he kotonani ole. Ja olen kotona huomattavasti enemmän kuin ulkona.

Vierailija
18/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne Forssankin lähiöt ovat...tarkoittaako se, että keskustaan on matkaa peräti kolme kilometriä?

Esim heikankehä.

Vierailija
19/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella, että vain ihan keskustassa asuvat ovat kunnon ihmisiä ja me, jotka tykkäämme rauhallisemmasta elämästä, olemme rupusakkia?

Vierailija
20/24 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa asua rivarissa tai omakotitalossa, on asuttava lähiössä. Keskustassa on vain kerrostaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän