Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo tilanne, miten saan miehen haluamaan itseäni?

Vierailija
28.11.2016 |

Olen tutustunut työpaikalla mieheen, jonka kanssa olemme alkaneet viettää aikaa myös vapaa-ajalla. Meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja tulemme hämmentävän hyvin toimeen keskenämme. En ole koskaan viihtynyt kenenkään seurassa näin hyvin ja tunne on kuulemma molemminpuolinen. Olin jo pitkään ihan varma, että olen löytänyt elämäni rakkauden! Tapailu ja puheenaiheet ovat syventyneet hitaasti, ja se on yksi asia mistä tässä miehessä kovasti pidän. Puolen vuoden jälkeen aloin kuitenkin aavistella, että jotain olisi pielessä. Mies mm. hienovaraisesti torjuu fyysiset lähentymisyritykseni, eikä yritä itsekään viedä tilanteita seksuaalisempaan suuntaan. Flirttiä ja kiusoittelua on kyllä, joskus sellaista kosketteluakin leikin varjolla.

Lopulta kun saimme puhuttua asiasta, mies tunnusti että en vastaa hänen naisihannettaan seksuaalisessa mielessä, vaikka hän pitääkin minua kauniina ja on persoonallisuuteeni ihastunut. Olin kuin puulla päähän lyöty. En ole aiemmin tullut torjutuksi miesten taholta vaan oikeastaan päin vastoin. Hänellä on kuulemma varsin tarkkoja juttuja, joita naisessa pitää olla että seksi toimii, ja minussa näitä ei vain satu olemaan. Loukkaannuin aluksi mutta koska pidän hänestä paljon, ja hän oli selvästi itsekin ymmällään ja pahoillaan tilanteesta, olen kuitenkin jatkanut tapailua.

Tämä mies siis edelleen flirttailee minulle ja mielestäni antaa ymmärtää, että hän toivoisi minun kuitenkin yrittävän vietellä häntä. Hän ei ole varattu eikä hänellä tietääkseni ole muita naisia. Itse en oikein tiedä miten suhtautua tilanteeseen, ja mikä olisi hyvä keino yrittää lämmitellä tällaista minun kaltaiseeni naiseen tottumatonta miestä. En ole koskaan joutunut sen kummemmin miehiä viettelemään, ja myönnän että taitoni sillä saralla ovat varmaan aika heikot.

Opettakaa te minulle viettelyn alkeet! Mies, millainen naisen toiminta sinut saa syttymään? Tai nainen, miten olet saanut miehen kiinnostumaan itsestäsi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua yhtään loukkaa, että mies sanoo ettet miellytä häntä seksuaalisessa mielessä? Vai erittelikö hän jotain ymmärrettäviä seikkoja enemmän? Itse varmaan vastaavassa tilanteessa lopettaisin kaiken seksuaalisen flirttailun kokonaan ja viettäisin miehen kanssa muutoin aikaa ja katsoisin tekeekö hän aloitteen muuhun kuin ystävyyteen. Jos vielä tahtoisin.

Minulle on kerran sanottu, että minusta muuttuu jotain oleellista parisuhdetta ajatellen. Se loukkasi minua mutta sitten vain pääsin tilanteesta yli ja jatkoimme ystävyyttä. Mutten voisi enää kuvitella sen jälkeen, että antaisin helposti mahdollisuuden romanssille.

Vierailija
2/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tilanne tosiaan ja elämme kuitenkin 2000 -lukua ja nainen edelleen pitää outona kun hän ihastuu mieheen, eikä mies häneen ja naisena joutuu nyt itse miettimään, että millähän sitä aisi miehen kiinnostumaan... Jos kyseessä olisi mies, joka olisi ihastunut samalla tavalla naiseen niin... no loput arvaattekin.  

Vierailija
4/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös sanottu noin. En itse ollut edes sinkku, mutta olin miehen kanssa hyvä ystävä. En ymmärrä, miksi hän sanoi minulle niin, mutta olin kuulemma luonteeltani juuri hänen tyyppiään, mutta ulkoisesti en täyttänyt kriteerejä, vaikka kaunis kuulemma olinkin. Hän oli siis varmaan tulkinnut minut väärin ja luuli minun olleen kiinnostunut.

Enpä osaa ap:ta auttaa, mutta itse koin tuon loukkaavana, vaikka en mieheltä seksiä halunnutkaan.