Jos sun pitäis vaihtaa nyt oma nimesi, minkä niminen olisit?
Olisit siis ihan se sama henkilö samassa elämäntilanteessa, mikään muu ei muuttuisi kuin että valitsisit itsellesi nimen. Etunimen/Kutsumanimen. Omaa toista etunimeä ei saa valita eikä myöskään mitään keksittyjä ''taiteilijanimiä''. Minkä niminen siis olisit?
Kommentit (37)
Tahtoisin olla Albert tai Donald. Jos joskus onnistun liukastumaan naisen sisään sillä seurauksella, että minusta tulee isukki niin lapsen nimeän varmasti toisella noista nimistä.
Terveisin Naispelko23
Mikael. Pidän vain siitä nimestä jotenkin, siis oikeasti.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Rosalie Pia Koikkalainen.
oisit vai koikkalainen vaik sais valita kaikista mahdollisista? Hah hah Kyllähä minä jonkin hienomman nimen ottaisin en perus -nen päätteistä Suomi nimeä, jotain vähän hienompaa
Claudia
Pidän omasta nimestäni kuitenkin eniten. Sukunimeä yritin miettiä.. ehkä joku hieno luonto-tai taideaiheinen suomalainen nimi kuten Susi tai Edelfelt :)
Jotenkin tykkään nimestä Sofia. Se sopii mielestäni luonteeseeni ja siihen miltä näyttäisin, jos saisin valita ulkonäköni, mutta tuo ei varmaan sovi yhtään todelliseen ulkonäkööni. Masentavaa on elämä.
En tiedä pitäiskö rumalla ihmisellä olla mieluummin kaunis vai ruma nimi, jotta itse ihminen näyttäisi mahdollisimman "hyvältä". Jos mulla olisi ruma nimi, niin korostaisiko se vain rumuuttani vai näyttäisinkö nimen rinnalla vähemmän rumalta...
Esim. joku Jessika sopii parhaiten kauniille tytöille, mutta jonkun ruman kohdalla se aiheuttaisi ehkä hieman hämmennystä. En tiedä saisiko se ihmistä kuitenkaan entistä rumemmalta näyttämään.
Mielenvikaiset pohdinnat.
Emmi tai Milja. Milakin ois kiva.
Olen halunnut aina olla Aliisa Aurora Estelle, pienenä olisin halunnut olla Mansikka tai pikku Myy
Olisin ehkä Victoria tai Rosanna.