Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen 4v synttärit - vanhemmat mukaan vai ei?

Vierailija
28.11.2016 |

Lapsemme on menossa kaverinsa 4v. synttäreille. Emme tunne lainkaan vanhempia, lapset tuntevat kuitenkin hyvin. Kutsussa lukee että myös vanhemmat tervetulleita. Olenko väärässä, kun oletan, että lähtökohtaisesti ei ole kuirenkaan tarkoitus että vanhemmat menevät mukaan? Meinaan, että ei varmaan ole tarkoitus, että kaikkien kutsuttujen vanhemmat ovat siellä, vaan jos lapsi on ujo tms.? Mietin, että menenkö mukaan vai menisikö reipas lapseni itse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kokemuksia

Vierailija
2/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä nelivuotiaan kanssa vielä menisin. Mutta jos et, niin jätät sitten puhelin 📞 numerosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä nelivuotiaan kanssa vielä menisin. Mutta jos et, niin jätät sitten puhelin 📞 numerosi.

Puhelinnumeron jätän tietenkin. Aivan hyvin voisin mennä. Kysymys on lähinnä siitä, että luulen etteivät halua kaikkien vanhempia? Kyseessähän on lapsen synttärit ja kutsuttuja noin kymmenen. Ei kai voi olla tarkoitus, että kaikkien vanhemmat oikeasti menisivät? Ap

Vierailija
4/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi lasta viedessäsi haistella mikä tilanne

Vierailija
5/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän olisi oiva tilaisuus tutustua. Ite en jättäisi 4-v lastani yksin synttäreille josta en itse tunne ketään. Eli mukaan vaan.

Vierailija
6/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on optio, jos joku lapsi ei uskalla jäädä ilman vanhempia. Varaudu jäämään, mutta poistu paikalta, jos jääminen ei vaikuta tarpeelliselta tai sopivalta.

Meidän lapsen kaveriporukan 4-vuotissynttäreillä ei ollut juurikaan vanhempia mukana.

Vierailija
7/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4 v kävi viime keväänä tarhakaverin synttäreillä. Yksin jäi ja hyvin pärjäs. Vanhemmat sai jäädä paikalle, mut onneks mun ei tarvinnu.

Vierailija
8/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän olisi oiva tilaisuus tutustua. Ite en jättäisi 4-v lastani yksin synttäreille josta en itse tunne ketään. Eli mukaan vaan.

Tiedän kutsutut ja vanhemmat ulkonäöltä, enkä usko että mitään ongelmaa on. Voinhan tietty "haistella" tilannetta, lähinnä vain mietin että tarkoitus on varmaan, että lapset ovat siellä ilman vanhempia. Eiväthän kaikki edes mahdu muuten sinne, otaksun. Ap

Vierailija
9/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se lapsi on? Sellainen reipas menijä vai ujompi joka saattaa tarvita vanhemman tukea uudessa tilanteessa?

Vierailija
10/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäisin jos en tuntisi vanhempia tai jos lapsi olisi kovin vilkas. Tuttuun paikkaan voisin hyvinkin jättää rauhallisen lapsen.

Vierailija
11/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se on optio, jos joku lapsi ei uskalla jäädä ilman vanhempia. Varaudu jäämään, mutta poistu paikalta, jos jääminen ei vaikuta tarpeelliselta tai sopivalta.

Meidän lapsen kaveriporukan 4-vuotissynttäreillä ei ollut juurikaan vanhempia mukana.

No niin juuri tätä ajoin takaa. Ap

Vierailija
12/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se lapsi on? Sellainen reipas menijä vai ujompi joka saattaa tarvita vanhemman tukea uudessa tilanteessa?

Lapsi on tosi reipas ja uskon, että pärjää hyvin. Kyse tarharyhmän tyttöjen synttäreistä. Paljon tuttyja siis. Ap