Olitko tänään röissä? Jos et, mikä on tekosyysi?
Kommentit (37)
En ollut. En päässyt koska piti käydä Roissa.
En ollut röissä koska olin räissä.
Vietätkö siellä vapaailtaa? Täällä on vielä työpäivä kesken.
Terveisin
Yrittäjä
En ollut tänään, tuskin menen huomennakaan. Syy on yksinkertaisesti se että ei ole ryöpaikkaa minne mennä.
En ollut röissä, olin roulussa...
Laalaalaa, tuleepi rahhaa...sossu 150 työkkäri 530 asumis 330 ja leikkityö 300..mitä se ny tekee, noi siis tilille.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
En ollut. Aamulla ajattelin, etten jaksa raapata auton ikkunoita ja muutenkin oli niin kylmä ja takista vetoketju rikki, joten soitin röihin ja kerroin olevani kipeä. Painuin takaisin sänkyyn makaamaan ja aloin juoda kaljaa. Nukahdin siinä sitten ja heräilin iltapäivällä. Tilasin pizzan ja päätin, etten huomennakaan jaksa aamulla alkaa raapata, joten hyvällä omallatunnolla jatkoin kaljan juomista, kun ei tarvinnut autolla lähteä mihinkään, se raappaaminen on niin iso vaiva. Odotan milloin säät lämpenee. Voi kyllä akku tyhjentyä.
Oon intissä, tänä aikana ei pysty käymään röissä :)
En ollut röissä, koska olin opiskelemassa. Olen "viaton" lapsi enkä tiedä, mitä teen tällaisillä hardcore aikuisten sivuilla.
Meen pois.
Heihei.
Minulla oli tänään vapaapäivä. Huomenna alkaa seitsemän päivän ryöputki ja sen jälkeen on ykkösvapaa. Toisaalta onneksi nyt on neljä iltavuoroa aluksi. Saan nukkua pidempään. Huomenna ryöt alkaa klo 12.51 ja päivä on pulkassa 21.
Vierailija kirjoitti:
Oon intissä, tänä aikana ei pysty käymään röissä :)
ootko stestannu? onko isokossu kurpittaa? wänkslääkö vösys?
En ollut röissä. Ei en ehtinyt kun meni niin pitkään töissä. En ennätä huomennakaan.
Rolin.