Nätit ja tyttömäiset naiset eivät ole seksikkäitä tai seksuaalisesti haluttavia.
Kommentit (17)
Kuinka seksikäs olet ap itse? Asteikolla 1-10? Kun nyt kerran puheeksi otit?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ovat vain kauniit ja näyttävät naiset.
Oletko lesbo tai bi? No pidä se turpas kiinni jos et ole naisiin suuntautunut koska muuten et tiedä asiasta mitään.
Ymmm, just et onneksi aloittanut toistakin keskustelua äsken..
Kaunis ja näyttävä nainen tarvitsee suht komean ja varakkaan miehen. Tarkoitan nyt aidosti kaunista, en kumitissi-tekoripsi-kaunista. Söpölle ja tyttömäiselle riittää normi mies.
Jaaha. Naistenvihaaja on taas vauhdissa provosoimassa. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja näyttävä nainen tarvitsee suht komean ja varakkaan miehen. Tarkoitan nyt aidosti kaunista, en kumitissi-tekoripsi-kaunista. Söpölle ja tyttömäiselle riittää normi mies.
Entäs jos se komea ja varakas mies rakastuukin siihen söpöön ja tyttömäiseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään pinnallinen ajattelutapa! Hyvä että on sinunlaisia kultakimpaleita!
Oon sitten se poikkeus sääntöön, koska mua on sanottu nätiksi ja silti olen seksuaalisesti haluttava.
T. Parisuhteessa oleva tyttö
No joo. Näyttävyyttä tuo ainakin pituus. Alle 170-senttiset näyttää liian vaatimattomilta ja persjalkaisilta mulle. Viisari ei värähdä.
Sellaiset söpöt naapurintytöthän on just niitä kaikkein seksikkäimpiä.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Näyttävyyttä tuo ainakin pituus. Alle 170-senttiset näyttää liian vaatimattomilta ja persjalkaisilta mulle. Viisari ei värähdä.
Nimim. Näyttävä Tatska-Tiia 180cm/90kg
"Makuasioita" sanoi koira, kun pallejaan nuoli.
No aha. Kerro lisää?