Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ikisinkkumies löytäisi ikisinkkunaisen n. 25-35v?

Vierailija
28.11.2016 |

Olen 34-vuotias mies, ja olen kyllä ollut muutaman kertaa suhteissa, mutta ne eivät ole oikein onnistuneet. Suurimman osan aikuiselämääni olen ollut sinkkuna. En harrasta yhdenyönjuttuja tai mitään "kaveripanoja" tms, eli olen ihan aidosti sinkkuna enkä mikään puolivarattu ja toinen jalka suhteessa, kuten monet ovat jotka itseään sinkuksi kutsuvat.

Yksi syy, miksi aiemmat suhteeni ovat menneet puihin, on se, että ne naiset ovat olleet niitä "normaaleja" naisia, jotka on seurustelleet lähes tauotta elämässään teini-ikäisestä lähtien, ja jos joku puolen vuoden tauko on ehkä jossain välissä ollutkin, niin silloin on sitten juostu baarissa (nykyään Tinderissä) yhden ihmiselämän verran. Eivät nämä naiset ole ymmärtäneet, eivätkä ikinä tule ymmärtämään, minun kokemusmaailmaani.

Mistä löytäisin naisen, joka olisi lähempänä omaa kokemusmaailmaani? Jolle suhteet eivät tuosta noin vaan siunaannu, ja joka ei muutenkaan pysty suhtautumaan suhdejuttuihin niin kevyesti kuin mitä ilmeisesti nykyään "normaalilta ihmiseltä" vaaditaan?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat naisen joka saa olla sinua kymmenen vuotta nuorempi tai korkeintaan joitain kuukausia vanhempi? Siksikö että olisi todennäköisemmin ollut seurustelematta, vai siksi että kyllä sinä nyt silti "ansaitset" nuoren naisen?

Olen valmis venyttämään ikää johonkin 38v naisiin asti. Se nyt vaan on, että mitä olen havainnoinut niin todennäköisyydet ovat minua vahvasti vastaan ikäluokassa 33-38v naiset. Siellä alkaa olla niitä teini-ikäisten mutseja toisella kierroksella, joilla on todella todella todella vakavasti erilainen kokemusmaailma kuin minulla. Eikä sillä, ihan yhtä epäkiinnostava minäkin varmaan heille olen. -ap

Vierailija
22/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku ja juossut baarissa yhden ihmiselämän verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku ja juossut baarissa yhden ihmiselämän verran.

Mikä baareissa ja baarien (tai yökerhojen) ihmisissä on sinulle se juttu? -ap

Vierailija
24/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat naisen joka saa olla sinua kymmenen vuotta nuorempi tai korkeintaan joitain kuukausia vanhempi? Siksikö että olisi todennäköisemmin ollut seurustelematta, vai siksi että kyllä sinä nyt silti "ansaitset" nuoren naisen?

Aika tekopyhää, tämä palsta on täynnä naisia jotka tapailee/seurustelee 10-20v nuorempien miesten kanssa ja niitä viestejä vain yläpeukutetaan..

Vierailija
25/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin siitä että joku normaali mies lähestyisi esim kirjakaupassa tai kahvilassa kun olen kirjoittamassa. Ehkä marketissa tai torilla, joku ns luontainen paikka. Jutustele niitä näitä ja tunnustele tilannetta, kaikilta ei kannata pyytää numeroa tai kahviseuraa jos nainen vaikuttaa varautuneelta. Älä myöskään näytä nyrpeää naamaa tai ainakaan sano, että nainen on tuhlannut aikaasi kun jutusta ei 30sek perusteella tullutkaan mitään.

Olen kerran, nuorempana, itse asiassa lähestynyt yhtä tuntematonta naista arkipäivässä. Katselin häntä junassa, hän vaikutti kiinnostavalta, ja pakko myöntää että myös salakuuntelin kun hän puhui puhelimeen kaverinsa kanssa. Kun jäimme samalla asemalla, kysyin haluaisiko hän apua matkalaukkunsa kanssa, ja aloin juttelemaan. En tajua mistä sain moisen rohkeuden puuskan; jos tänäpäivänä pitäisi yrittää samaa jollekin naiselle tuosta noin vaan, niin jäätyisin satavarmasti.

Ei siitä kuitenkaan sitten mitään tullut. Käytiin tuopilla vielä samana päivänä, mutta ei siinä sitten ollut kuitenkaan "kipinää". Oli vielä siitä harvinainen tapaus, että nainen oli kai loppujen lopuksi kiinnostuneempi minusta kuin minä hänestä, koska kun lakkasin viestittelemästä pari päivää tapaamispäivän jälkeen, niin nainen laittoi vielä seuraavalla viikolla uudestaan viestejä. Niin tai näin, jos tästä jotain oppia itselleni tuli, niin se että se tuntemattomien yrittäminen on melko hakuammuntaa. -ap

Eli siinä vaiheessa jos nainen osoittaakin kiinnostusta, niin sinä katoat?

En ole se, jolle vastasit, mutta itsellä oli vasta kokemus, että tuntematon tuli juttelemaan ja toisella kerralla satunnaisesti tavatessa vaihdettiin yhteystietoja. Tämän jälkeen tavattiin useasti ja käytiin ulkoilemassa ja oli miehen taholta puhetta pidemmistä pyöräretkistäkin.

Ja juuri siinä vaiheessa kun aloin itse kiinnostumaan mies vain hävisi. Vielä edellisenä kertana tavatessa oli ihan normaali ja jäi minun vuoroni ehdottaa tapaamista (suunnilleen vuorotellen oltiin ehdotettu ja nähty useita kertoja). Miehellä olikin sitten kiireitä ja sen jälkeen jotain terveydellistä ongelmaa kun kieltäytyi tapaamisista. Ymmärsin sen jälkeen olla pitämättä yhteyttä.

Itsestä vaan alkaa nämä "katoilijat" tuntua aika tylsiltä, sillä kyseessä ei ollut ensimmäinen, joka vain katoaa. Toki parempi tässä vaiheessa kuin myöhemmässä vaiheessa.

Vierailija
26/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä niin monet ei tunnu ymmärtävän alkuunkaan ap:n aloittamaa keskustelua ja syitä haluta keskustella asiasta? Tuntuu että tuomitsette vain koska hän on miessukupuolta?

Mut sitten, mun vastaus: mä tunnen vetoa miehiin jotka on miehiä, ei saa olla mitään pikkusievää tai "naismaista" vaatetusta, kenkää tms. Ne on heti turn-off. Parhaiten muhun vetoaa aito, rehellinen, avoin, "ei liian laittautunut" mies joka uskaltaa kertoa itsestään, saa olla vähän tukka sekaisin tms. Tärkeintä kunhan ei ole pikkumainen tai pikkusieluinen. Ja ihan vinkkinä ap:lle että lempeä katse suoraan silmiin ja vähän hymyä, se tehoaa useimpiin meistä naisista paremmin kuin miehen itsekehu :)

Vierailija
27/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tekopyhää, tämä palsta on täynnä naisia jotka tapailee/seurustelee 10-20v nuorempien miesten kanssa ja niitä viestejä vain yläpeukutetaan..

En tällaisesta tiennytkään, kun harvoin täällä kuitenkaan käyn. Onko täällä siis joku puumailutrendi menossa, ja siksi saan niin paljon miinuksia?

Vierailija
28/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis venyttämään ikää johonkin 38v naisiin asti. Se nyt vaan on, että mitä olen havainnoinut niin todennäköisyydet ovat minua vahvasti vastaan ikäluokassa 33-38v naiset. Siellä alkaa olla niitä teini-ikäisten mutseja toisella kierroksella, joilla on todella todella todella vakavasti erilainen kokemusmaailma kuin minulla. Eikä sillä, ihan yhtä epäkiinnostava minäkin varmaan heille olen. -ap

Naisissakin on ikisinkkuja. Nettideittaillessani karsin yhteydenottajista pois kaikki miehet, jotka etsivät vain nuorempia. Näin sain kätevästi ylitarjontaa karsittua.

Vierailija
29/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastut kunnolla niin nuo vaatimukset lentävät romukoppaan ;)

Vierailija
30/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ei ikinä näin. Tuo nainen nyt vain teki yhden asian, joka oli melko turn off, vaikken käytännössä ikinä edes käytä sanaa "turn off" tai ajattele naisista niin. Ja kyse ei oikeastaan ollut edes teosta, vaan asenteesta. Täysin kuvitteellinen esimerkki kertomaan mitä tarkoitan: menet mukavan miehen kanssa treffeille, ja treffeillä on kivaa ja tulette hyvin toimeen, mutta mies myös kertoo treffeillä fantasiastaan että olisi ollut keskitysleirillä tappamassa juutalaisia toisen maailmansodan aikana. Siis mitään näin radikaalia nainen ei kertonut, eikä se ollut edes poliittista, mutta parista jutusta vain kävin ilmi asenne, joka ei ollut mielestäni kovin jees.

Nyt jos naislukijat heijastelevat juttuani itseäänsä ja omiin tapoihinsa, ja luulevat että turnoffailen jatkuvasti kaikesta, niin ei voisi olla kauempana totuudesta. Olen hyvin avoimin mielin liikkeellä yleensä, ja kiinnostun helposti myös naisista, jotka eivät varmastikaan ole kaikkien mieleen. Mutta tuossa yksittäisessä tapauksessa se junasta tutustuttu nainen vain ilmaisi asennetta, josta en pitänyt, ja ilmaisi sitä vielä viesteissäänkin. -ap

Vierailija
31/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan toki saa hakea vaikka kuinka nuoria, mutta tilastollinen fakta on, ettei niitä 25-vuotiaita naisia riitä kaikille.

Kummallisempaa itsestä se, että ap olettaa kokemusmaailmansa olevan samanlainen kuin 10 vuotta nuoremmalla, muttei sitten ajattele kokemusmaailmansa olevan samalla logiikalla samanlainen kuin vaikka 10 vuotta vanhemmalla. Aika paljon on myös lapsettomia sinkkunaisia, mikäli lapset ovat este.

Toki jokainen saa toivoa ketä vaan ja voihan ap:lle löytyä myös se 10 vuotta nuorempikin nainen. Enää kun me AV-mammat osattaisiin se sopiva paikka vinkata.

Vierailija
32/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissakin on ikisinkkuja. Nettideittaillessani karsin yhteydenottajista pois kaikki miehet, jotka etsivät vain nuorempia. Näin sain kätevästi ylitarjontaa karsittua.

Sitähän minä tässä koko ajan kyselen, että mistä löytäisin ikisinkkunaisen! -ap

Vierailija
33/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ikisinkkunainen tuosta ikähaarukasta. Haittaako masennus ja yksinäisyystausta?

Vierailija
34/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ei ikinä näin. Tuo nainen nyt vain teki yhden asian, joka oli melko turn off, vaikken käytännössä ikinä edes käytä sanaa "turn off" tai ajattele naisista niin. Ja kyse ei oikeastaan ollut edes teosta, vaan asenteesta. Täysin kuvitteellinen esimerkki kertomaan mitä tarkoitan: menet mukavan miehen kanssa treffeille, ja treffeillä on kivaa ja tulette hyvin toimeen, mutta mies myös kertoo treffeillä fantasiastaan että olisi ollut keskitysleirillä tappamassa juutalaisia toisen maailmansodan aikana. Siis mitään näin radikaalia nainen ei kertonut, eikä se ollut edes poliittista, mutta parista jutusta vain kävin ilmi asenne, joka ei ollut mielestäni kovin jees.

Nyt jos naislukijat heijastelevat juttuani itseäänsä ja omiin tapoihinsa, ja luulevat että turnoffailen jatkuvasti kaikesta, niin ei voisi olla kauempana totuudesta. Olen hyvin avoimin mielin liikkeellä yleensä, ja kiinnostun helposti myös naisista, jotka eivät varmastikaan ole kaikkien mieleen. Mutta tuossa yksittäisessä tapauksessa se junasta tutustuttu nainen vain ilmaisi asennetta, josta en pitänyt, ja ilmaisi sitä vielä viesteissäänkin. -ap

Ok, tämä selvensi ja parempihan tosiaan on, että juttu lopahtaa jo alussa, jolloin kummallakaan ei sen suuremmin ole tunteet mukana.

Vierailija
35/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti et löydä hakemalla mistään jos tuollaisilla itsekkäitä vaatimuksilla olet liikkeellä.

Mieti mitä voit itse tarjota naiselle ja rupea elämään sen mukaan.

Miten se on itsekästä, että toivon löytäväni naisen jonka kanssa ymmärrämme toisiamme, eikä välissä ole valtavaa eroavaisuuksien muuria? -ap

"Mistä löytäisin naisen, joka olisi lähempänä omaa kokemusmaailmaani?"

Aika turha vaatia ketään tähän. Meillä jokaisella on oma ainutlaatuinen elämämme ja omat kokemukset siitä. Kahta samanlaista ei ole. Vaikka asuisimme kahdestaan autiolla saarella kokisivat molemmat sen eri tavalla. Toinen nauttisi rauhasta ja toista vituttaisi kuin pientä oravaa.

Ja miksi haluaisit elää peilikuvasi kanssa. Juurikin erilaisuus on se joka yleensä viehättää. Ajatus siitä että toiselta voi oppia jotain mikä tekee itsestä paremman. Samoin mahdollisuus antaa jotain siitä missä itse on hyvä.

Ole liikkeellä avoimin mielin ja anna sattuman ja rakkauden ratkaista ja tartu tilaisuuksiin epäröimättä.

Vierailija
36/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis etsii itseään nuorempaa naista, jolla ei kokemusta parisuhteissa. Jaahas, tämmöisessä asetelmassa suhteet ovat liiankin monesti semmoisia, että mies asettuu naisen yläpuolelle päsmäröimään, eikä naisrukka tajua lähteä huonosta suhteesta, kun ei tiedä paremmastakaan... Pistää miettimään noita ap:n motiiveja.

Vierailija
37/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi ikisinkkunainen tuosta ikähaarukasta. Haittaako masennus ja yksinäisyystausta?

Ei haittaa. Ei itsellänikään ole enää mitään isoa kaverilaumaa, ei ole ollut moneen vuoteen enää. Haluaisin elää rauhallista ja kivaa elämää jonkun naisen kanssa. Haluaisin, että tulisimme niin hyvin toimeen, että voisimme tehdä kaikenlaista yhdessä, kaksisteen, ilman että se tuntuisi tylsältä tai teeskentelyltä. Monet naiset tuntuvat haluavan, että mies on hyvin etäinen ja että mieheen on kosketusta lähinnä puhuttaessa arjen päätöksistä (raha-asiat, aikataulut jne.) sekä seksissä, ja että mies elää muuten omaa elämäänsä täysin irrallisena naisesta. En tiedä, ehkä tavisten parisuhteet juuri perustuvatkin siihen, ettei ole puolison kanssa juurikaan muuta yhteistä kuin se, että jaetaan arjen käytännön järjestelyitä, ja harrastetaan välillä seksiä. -ap

Vierailija
38/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta voisit löytää jonkun kaltaisesi. 

Vierailija
39/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti et löydä hakemalla mistään jos tuollaisilla itsekkäitä vaatimuksilla olet liikkeellä.

Mieti mitä voit itse tarjota naiselle ja rupea elämään sen mukaan.

Miten se on itsekästä, että toivon löytäväni naisen jonka kanssa ymmärrämme toisiamme, eikä välissä ole valtavaa eroavaisuuksien muuria? -ap

"Mistä löytäisin naisen, joka olisi lähempänä omaa kokemusmaailmaani?"

Aika turha vaatia ketään tähän. Meillä jokaisella on oma ainutlaatuinen elämämme ja omat kokemukset siitä. Kahta samanlaista ei ole. Vaikka asuisimme kahdestaan autiolla saarella kokisivat molemmat sen eri tavalla. Toinen nauttisi rauhasta ja toista vituttaisi kuin pientä oravaa.

Ja miksi haluaisit elää peilikuvasi kanssa. Juurikin erilaisuus on se joka yleensä viehättää. Ajatus siitä että toiselta voi oppia jotain mikä tekee itsestä paremman. Samoin mahdollisuus antaa jotain siitä missä itse on hyvä.

Ole liikkeellä avoimin mielin ja anna sattuman ja rakkauden ratkaista ja tartu tilaisuuksiin epäröimättä.

Mahdollisimman erilaisen ihmisen kanssa pariutuminen on teinityttöyttä.

En ole mitään peilikuvaa etsinyt, mutta toivon riittävästi yhteisiä asioita, yhteisiä arvoja, ja samankaltaisia elämänkokemuksia. -ap

Vierailija
40/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Ei itsellänikään ole enää mitään isoa kaverilaumaa, ei ole ollut moneen vuoteen enää. Haluaisin elää rauhallista ja kivaa elämää jonkun naisen kanssa. Haluaisin, että tulisimme niin hyvin toimeen, että voisimme tehdä kaikenlaista yhdessä, kaksisteen, ilman että se tuntuisi tylsältä tai teeskentelyltä. Monet naiset tuntuvat haluavan, että mies on hyvin etäinen ja että mieheen on kosketusta lähinnä puhuttaessa arjen päätöksistä (raha-asiat, aikataulut jne.) sekä seksissä, ja että mies elää muuten omaa elämäänsä täysin irrallisena naisesta. En tiedä, ehkä tavisten parisuhteet juuri perustuvatkin siihen, ettei ole puolison kanssa juurikaan muuta yhteistä kuin se, että jaetaan arjen käytännön järjestelyitä, ja harrastetaan välillä seksiä. -ap

Piip! Nyt meni metsään noi johtopäätökset. Tavisparisuhteet alkaa niin että tehdään aluksi melkein kaikki yhdessä ja vuosien kuluessa molemmat hakee sitä omaa tilaansa kunnes jotkut päätyy noinkin etäälle kuten kuvailit.