Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ikisinkkumies löytäisi ikisinkkunaisen n. 25-35v?

Vierailija
28.11.2016 |

Olen 34-vuotias mies, ja olen kyllä ollut muutaman kertaa suhteissa, mutta ne eivät ole oikein onnistuneet. Suurimman osan aikuiselämääni olen ollut sinkkuna. En harrasta yhdenyönjuttuja tai mitään "kaveripanoja" tms, eli olen ihan aidosti sinkkuna enkä mikään puolivarattu ja toinen jalka suhteessa, kuten monet ovat jotka itseään sinkuksi kutsuvat.

Yksi syy, miksi aiemmat suhteeni ovat menneet puihin, on se, että ne naiset ovat olleet niitä "normaaleja" naisia, jotka on seurustelleet lähes tauotta elämässään teini-ikäisestä lähtien, ja jos joku puolen vuoden tauko on ehkä jossain välissä ollutkin, niin silloin on sitten juostu baarissa (nykyään Tinderissä) yhden ihmiselämän verran. Eivät nämä naiset ole ymmärtäneet, eivätkä ikinä tule ymmärtämään, minun kokemusmaailmaani.

Mistä löytäisin naisen, joka olisi lähempänä omaa kokemusmaailmaani? Jolle suhteet eivät tuosta noin vaan siunaannu, ja joka ei muutenkaan pysty suhtautumaan suhdejuttuihin niin kevyesti kuin mitä ilmeisesti nykyään "normaalilta ihmiseltä" vaaditaan?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ikisinkku ole jos olet suhteissa ollut.

Vierailija
2/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun täytin 18, on yli 16 vuotta. Tuosta 16:sta vuodesta olen ollut yhteensä n. 3,5 vuotta neljässä eri suhteessa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi voisit poistua kyselemästä täältä vauvapalstalta lapseton keski-ikäinen jorma

Vierailija
4/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi voisit poistua kyselemästä täältä vauvapalstalta lapseton keski-ikäinen jorma

Tämä on ainoa paikka, jossa tiedän olevan paljon naiskeskustelijoita. -ap

Vierailija
5/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti et löydä hakemalla mistään jos tuollaisilla itsekkäitä vaatimuksilla olet liikkeellä.

Mieti mitä voit itse tarjota naiselle ja rupea elämään sen mukaan.

Vierailija
6/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa jotain ajatuksia aiheesta. Jos täällä ei ole ikisinkkunaisia, niin varmaan täällä on vähintäänkin naisia, jotka tuntevat läheisesti jonkun ikisinkkunaisen.

Vierailija
7/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 33v. ikisinkku Helsingistä. Kiinnostun aina vääristä miehistä... yleensä liian nuorista. Ja ne jotka musta kiinnostuu on... no ei yhtään mun tyyppiä. Ikuinen kierre tämä, enkä tiedä miten katkaisisin sen. No meneehän tämä elämä tälleenkin. Onneksi sinkkuudesta ei kuitenkaan suoranaisesti kärsi, heh.

Vierailija
8/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti et löydä hakemalla mistään jos tuollaisilla itsekkäitä vaatimuksilla olet liikkeellä.

Mieti mitä voit itse tarjota naiselle ja rupea elämään sen mukaan.

Miten se on itsekästä, että toivon löytäväni naisen jonka kanssa ymmärrämme toisiamme, eikä välissä ole valtavaa eroavaisuuksien muuria? -ap

Vierailija
9/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa kerran ikisinkku.

Hänet oli kirottu olemaan yksin.

Ei uskonut mutta niin vain kävi.

Lopulta kupsahti.

hautakivessäkin lukee:

TÄSSÄ LEPÄÄ IKISINKKU

Vierailija
10/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kokemusmaailmasi jakavia naisia ei ikäisissäsi ole tai ne tuskin kelpaavat sinulle. Nuoremmille sinä et kelpaa.

Vierailija
11/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 33v. ikisinkku Helsingistä. Kiinnostun aina vääristä miehistä... yleensä liian nuorista. Ja ne jotka musta kiinnostuu on... no ei yhtään mun tyyppiä. Ikuinen kierre tämä, enkä tiedä miten katkaisisin sen. No meneehän tämä elämä tälleenkin. Onneksi sinkkuudesta ei kuitenkaan suoranaisesti kärsi, heh.

Millaiset miehet sinusta sitten kiinnostuu? Ja millaisista itse kiinnostut? -ap

Vierailija
12/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun täytin 18, on yli 16 vuotta. Tuosta 16:sta vuodesta olen ollut yhteensä n. 3,5 vuotta neljässä eri suhteessa.

-ap

V***u älä valita. Oot sentään jotain joskus saanut.

terv. sinkkunainen 37v, vielä vailla ensisuudelmaa

Vierailija
13/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus. kirjoitti:

Sinun kokemusmaailmasi jakavia naisia ei ikäisissäsi ole tai ne tuskin kelpaavat sinulle. Nuoremmille sinä et kelpaa.

Miksi eivät kelpaisi minulle? En ole pinnallinen ihminen, niin tuskin voi väittää kukaan ketä minut tuntee. En ole etsimässä näyttelyesinettä. -ap

Vierailija
14/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

V***u älä valita. Oot sentään jotain joskus saanut.

terv. sinkkunainen 37v, vielä vailla ensisuudelmaa

Tietenkin voi ajatella niinkin, että olen jo saanut paljon. En halua vähätellä esimerkiksi sinun kokemustasi elämästä. Toisaalta, ainakin itse koen niin, että se jos tietää varsin tarkkaan mitä menettää, tekee vielä katkerammaksi... Ja en haluaisi olla katkera.

Myöskin jos jotain olen oppinut, niin on se, että niihin menneisiin suhteisiin ei voi takertua. Mitä enemmän niitä hyväilee ja käyttää jossittelun kohteena, sitä varmemmin sitoo itsensä pois siitä ihmisestä, jonka kanssa pysyvä onni löytyisi. Siksi en ole säilyttänyt suhteista muistoja, enkä yleisestikään niitä muistele. Olen kyllä tavannut naisia, jotka takertuvat menneisiin suhteisiinsa, ja heille antaisin huonomman ennusteen tulevasta paritumisonnesta kuin kellekään, siis kuin edes ihmiselle joka ei oel vielä kertaakaan suhteeseen löytänyt. -ap

Vierailija
15/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkumpi kuin ap, mutta jos ap:lle kokemusmaailma on ihmissuhteet ja niiden puute niin morjens.

Vierailija
16/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin siitä että joku normaali mies lähestyisi esim kirjakaupassa tai kahvilassa kun olen kirjoittamassa. Ehkä marketissa tai torilla, joku ns luontainen paikka. Jutustele niitä näitä ja tunnustele tilannetta, kaikilta ei kannata pyytää numeroa tai kahviseuraa jos nainen vaikuttaa varautuneelta. Älä myöskään näytä nyrpeää naamaa tai ainakaan sano, että nainen on tuhlannut aikaasi kun jutusta ei 30sek perusteella tullutkaan mitään.

Vierailija
17/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan etsimistä äläkä lopeta. Niin kai nykyisin tehdään.

Minä olen ollut kerran elämässäni parisuhteessa, joka kesti vajaat kolme vuotta. Sen jälkeen olen kokenut satunnaisia tapailuja, joista ei sitten tullutkaan mitään.

Tavallaan en itsekään tiedä, että miksen ole saanut itselleni suhdetta. Ap:n ikäiselle olisin liian vanha. Viimeisin kaveripohjalta ollut tapailu oli noin 15 vuotta nuoremman kanssa, mutta sekin vain lopahti.

Vierailija
18/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkumpi kuin ap, mutta jos ap:lle kokemusmaailma on ihmissuhteet ja niiden puute niin morjens.

Ei se ole elämän koko kokemusmaailma, ei lähellekään. Mutta parisuhteissa se on aika merkitsevä asia. Ainakin minun mielestäni. Tosin nyt voi tietenkin taas sanoa, että mitä minä mistään tiedän kun olen ikisinkku... ( :D )

Vierailija
19/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat naisen joka saa olla sinua kymmenen vuotta nuorempi tai korkeintaan joitain kuukausia vanhempi? Siksikö että olisi todennäköisemmin ollut seurustelematta, vai siksi että kyllä sinä nyt silti "ansaitset" nuoren naisen?

Vierailija
20/73 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin siitä että joku normaali mies lähestyisi esim kirjakaupassa tai kahvilassa kun olen kirjoittamassa. Ehkä marketissa tai torilla, joku ns luontainen paikka. Jutustele niitä näitä ja tunnustele tilannetta, kaikilta ei kannata pyytää numeroa tai kahviseuraa jos nainen vaikuttaa varautuneelta. Älä myöskään näytä nyrpeää naamaa tai ainakaan sano, että nainen on tuhlannut aikaasi kun jutusta ei 30sek perusteella tullutkaan mitään.

Olen kerran, nuorempana, itse asiassa lähestynyt yhtä tuntematonta naista arkipäivässä. Katselin häntä junassa, hän vaikutti kiinnostavalta, ja pakko myöntää että myös salakuuntelin kun hän puhui puhelimeen kaverinsa kanssa. Kun jäimme samalla asemalla, kysyin haluaisiko hän apua matkalaukkunsa kanssa, ja aloin juttelemaan. En tajua mistä sain moisen rohkeuden puuskan; jos tänäpäivänä pitäisi yrittää samaa jollekin naiselle tuosta noin vaan, niin jäätyisin satavarmasti.

Ei siitä kuitenkaan sitten mitään tullut. Käytiin tuopilla vielä samana päivänä, mutta ei siinä sitten ollut kuitenkaan "kipinää". Oli vielä siitä harvinainen tapaus, että nainen oli kai loppujen lopuksi kiinnostuneempi minusta kuin minä hänestä, koska kun lakkasin viestittelemästä pari päivää tapaamispäivän jälkeen, niin nainen laittoi vielä seuraavalla viikolla uudestaan viestejä. Niin tai näin, jos tästä jotain oppia itselleni tuli, niin se että se tuntemattomien yrittäminen on melko hakuammuntaa. -ap