Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tahtovat omia lapsia?

Vierailija
28.11.2016 |

Olen leskeksi jäänyt isä. Lapseni ovat 4- ja 6-vuotiaat

Kun olen yrittänyt tapailla uusia naisia, olen ensiksikin huomannut, että sinkkunaiset ovat haluttomia ryhtymään lapsille äidiksi, mutta toisaalta he ovat puhuneet halustaan tehdä lapsia.

Minun on jotenkin vaikea ymmärtää tätä. Jos ei kaipaa lasten seuraa ja viihdy lapsiperhearjessa, niin miksi ihmeessä tehdä omia lapsia?

Lapsellisten deittikumppanien kanssa tätä ongelmaa ei ole, vaan he suhtautuvat jo aluksi lapsiini myönteisesti ja kiinnostuneesti.

Miksi sinkkunaiset ovat niin lapsivieraantuneita, vaikka kuitenkin tahtoisivat itse lapsia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisitkö samaa kaikilta miljoonilta vai peräti miljardilta eläinlajilta jotka haluavat omia jälkeläisiä? Ei ihminen eroa lisääntymisen suhteen muista eläimistä.

Vierailija
22/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla oikeasti todella vaikeaa löytää hyvä kumppani, joka kaiken lisäksi on lapsirakas, mutta ei halua omia lapsia. Jos ihminen on lapsirakas, hän yleensä haluaa myös omia lapsia. Jos ihminen ei pidä lapsista, hän joko haluaa omia lapsia tai ei halua, mutta hän ei varmasti halua sinun lapsiasi. Eli ristiriitoja on. Ehkä sinun pitäisi miettiä kompromissia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole yhtään lapsirakas ihminen, päinvastoin. Lapset ovat rasittavia, en tykkää olla samassa huoneessa lasten kanssa. Haluan silti omia lapsia, olen varma että olisin heille hyvä ja rakastava äiti. Se on joku biologinen juttu se lisääntymishalu kai, en tiedä. Mutta en usko että tulisin silti pitämään lapsista vaikka saisin omia lapsia, ajatus omien lasten kavereista meillä kylässä esimerkiksi on epämiellyttävä.

Vierailija
24/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä olla oikeasti todella vaikeaa löytää hyvä kumppani, joka kaiken lisäksi on lapsirakas, mutta ei halua omia lapsia. Jos ihminen on lapsirakas, hän yleensä haluaa myös omia lapsia. Jos ihminen ei pidä lapsista, hän joko haluaa omia lapsia tai ei halua, mutta hän ei varmasti halua sinun lapsiasi. Eli ristiriitoja on. Ehkä sinun pitäisi miettiä kompromissia.

Tai etsi nainen, joka on jonkun sairauden (esim tietynlainen syöpähoito) seurauksena menettänyt fysiologisen kyvyn saada lapsia, mutta hän haluaa lapsia kuitenkin, on esimerkiksi haaveillut adoptoimisesta. Heitä on yksi sadastatuhannesta ;) .

Vierailija
25/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen ihmetellyt.

Teinin äiti

Vierailija
26/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika julma jos et sallisi rakkaalle naisellesi omia lapsia, vaikka kahtakin, koska sinulla kuitenkin on jo lapsia. Itsekäs olet. Jos jotakuta rakastaa, niin ei voi ylläpitää mitään kaksoisstandardia, että sinulla on oikeus johonkin jota samaa oikeutta et naisellesi sallisi, asiassa mitä se nainen haluaa.

Vierailija
27/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin jäät jos noin kovia vaatimuksia aiot vielä pitkään pitää yllä.

Itse yhoona totesin täysin mahdottomaksi yhtälön lapsettomasta miehestä meidän arkeen. Valitsin sitten lapsellisen yh-isän. Ajatusmaailmat kohtaavat täysin jo ihan siksikin, että molemmilla on kokemusta lapsista.

Silti toivon päivittäin, että mieheni lapsien äiti ottaisi lapsiaan enemmän luokseen. Omat lapset, toisen kakarat...you know

Vierailija
28/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedät vastauksen itsekin, sillä haluat lapsettoman naisen, tai korkeintaan naisella saisi olla yksi lapsi, sanoit. Et sinäkään toisten ihmisten pykäämästä kakaralaumasta innostu, ihan samoin kuin ei kukaan nainenkaan sen enempää. Syyt on yleensä ihan samoja. 

Vierailija
29/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsista pitävänä ja lapsia haluavana ihmisenä kokisin todella epäreiluksi että olisin suhteessa miehen kanssa kenellä omia lapsia, mutta mies ei haluaisi yhteisiä lapsia. Toisen lapset on aina toisen eikä niihin tuu täysin samanlaista tunnesidettä ku omiin lapsiin.

Tässä asiassa mun mielestä molempien pitää joustaa.

Vierailija
30/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusithan sinäkin omia lapsia. Olisit hyvin voinut adoptoida, mutta et tehnyt sitä, vaan halusit omia. Miksi nainen ei saisi haluta samaa vaan hänen pitäisi ottaa sinun lapsesi omikseen?

Vierailija
31/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Naiset haluavat omia lapsia, itse synnyttämiään, koska eivät kykene rakastamaan lasta jos se ei ole oma. Tämä on mun mielestä jotenkin surullista. Arvelinkin tämän olevan näin, ja tässä ketjussa te todistitte sen. Lapsen tekeminen on itsekäs teko, sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
32/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Naiset haluavat omia lapsia, itse synnyttämiään, koska eivät kykene rakastamaan lasta jos se ei ole oma. Tämä on mun mielestä jotenkin surullista. Arvelinkin tämän olevan näin, ja tässä ketjussa te todistitte sen. Lapsen tekeminen on itsekäs teko, sanokaa mitä sanotte.

Onko joku muka väittänyt, että nainen voisi tai haluaisi rakastaa toisten lasta kuin omaansa? 

Tottakai se on niin että vain omaansa rakastaa kuin omaansa. Mitä oikein kuvittelit? 

Ja mieti omaa menneisyyttäsi, itsekin olet aikoinaan halunnut omia lapsia. Yhtälailla se on ollut itsekäs teko että sinä olet tehnyt lapsia. 

Vierailija
33/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muka väittänyt, että nainen voisi tai haluaisi rakastaa toisten lasta kuin omaansa? 

Tottakai se on niin että vain omaansa rakastaa kuin omaansa. Mitä oikein kuvittelit? 

Ja mieti omaa menneisyyttäsi, itsekin olet aikoinaan halunnut omia lapsia. Yhtälailla se on ollut itsekäs teko että sinä olet tehnyt lapsia. 

Siis en minä ole aloittaja, minulla ei ole lapsia. Kyllä ihmistä/lasta voi rakastaa vaikka se ei olisi oma lapsi.Hölmö väite. Väitätkö tietäväsi, ettei kukaan voi rakastaa lasta, jos se ei ole oma?

Vierailija
34/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset ovat vain miehen lapsia ja eron tullessa mies vie lapsensa mennessään ja naisella ei ole heihin mitään oikeuksia. En haluaisi kiintyä voimakkaasti lapsiin jotka voidaan viedä minulta pois ilman mitään mahdollisuutta itse vaikuttaa mihinkään.

Vierailija
35/35 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten niin, että uusperheissä lapset ovat eriarvoisessa asemassa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi