Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tahtovat omia lapsia?

Vierailija
28.11.2016 |

Olen leskeksi jäänyt isä. Lapseni ovat 4- ja 6-vuotiaat

Kun olen yrittänyt tapailla uusia naisia, olen ensiksikin huomannut, että sinkkunaiset ovat haluttomia ryhtymään lapsille äidiksi, mutta toisaalta he ovat puhuneet halustaan tehdä lapsia.

Minun on jotenkin vaikea ymmärtää tätä. Jos ei kaipaa lasten seuraa ja viihdy lapsiperhearjessa, niin miksi ihmeessä tehdä omia lapsia?

Lapsellisten deittikumppanien kanssa tätä ongelmaa ei ole, vaan he suhtautuvat jo aluksi lapsiini myönteisesti ja kiinnostuneesti.

Miksi sinkkunaiset ovat niin lapsivieraantuneita, vaikka kuitenkin tahtoisivat itse lapsia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis että lapsettomat tahtovat omia ja sulle ei kelpaa lapselliset? Siinä se tulikin.

Vierailija
2/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne lapset eivät omia, niihin ei ole sellaista sidettä kuin omiin biologisiin lapsiin. Näin ainakin omalla kohdallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. koht. oon sitä mieltä että ei oo helppoa tulla perheeseen jossa lasten toinen vanhempi kuollu. Lisäksi lapset niin pieniä että ite kokisin hankalaksi suhtautua kun en osais itteäni heti äitipuolena pitää.

Vierailija
4/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lapset niin pieniä että ite kokisin hankalaksi suhtautua kun en osais itteäni heti äitipuolena pitää.

Pakkoko itseään on mitenkään nimetä. En minäkään ryhtyisi isäpuoleksi, olisin minä vain. Yrittäisin olla kiinnostunut lapsista ja huolehtia heistä. Mitä väliä sillä nimellä on, kyllä se siitä aikanaan muotoutuu.

Vierailija
5/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma on meillä yh-äideillä sinkkumiesten kanssa.

Vierailija
6/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en halua huolehtia jonkun toisen lapsista, vaan omista lapsista. Kaipa taustalla on jotenkin biologia, tuohan on biologisesti aivan luonnollista.

Vierailija
7/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti: en halua huolehtia jonkun toisen lapsista, vaan omista lapsista. Kaipa taustalla on jotenkin biologia, tuohan on biologisesti aivan luonnollista.

En minäkään lapsiini heti rakastunut. He olivat äidin heiniä. Mutta kun vietti aikaa lasten kanssa ja tutustui heidän maailmaansa, niin siitä se rakkaus lähti kehittymään.

Samalla tavalla minulle on käynyt koirien kanssa. Pennut lähinnä ärsyttävät, mutta kun vuosia kuluu, niin koirasta tulee ihan hirveän rakas.

Eihän kaikille äideille synny heti rakkautta edes omiin lapsiinsa. Ei se aina mene niin, että lapsi on heti syntyessä rakas. 

Vierailija
8/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi lapset niin pieniä että ite kokisin hankalaksi suhtautua kun en osais itteäni heti äitipuolena pitää.

Pakkoko itseään on mitenkään nimetä. En minäkään ryhtyisi isäpuoleksi, olisin minä vain. Yrittäisin olla kiinnostunut lapsista ja huolehtia heistä. Mitä väliä sillä nimellä on, kyllä se siitä aikanaan muotoutuu.

That´s the point. Moni ei nimenomaan halua suhteeseen, jossa pitäisi olla kiinnostunut toisten lapsista ja pitäisi huolehtia heistä. He eivät kanna omia geenejä. Mutta suosittelisin sinulle suhdetta jonkun yh-äidin kanssa.

Vierailija
9/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään lapsiini heti rakastunut. He olivat äidin heiniä. Mutta kun vietti aikaa lasten kanssa ja tutustui heidän maailmaansa, niin siitä se rakkaus lähti kehittymään.

Samalla tavalla minulle on käynyt koirien kanssa. Pennut lähinnä ärsyttävät, mutta kun vuosia kuluu, niin koirasta tulee ihan hirveän rakas.

Eihän kaikille äideille synny heti rakkautta edes omiin lapsiinsa. Ei se aina mene niin, että lapsi on heti syntyessä rakas. 

Vaikuttaa siltä, että et nyt hyväksy faktoja.

Vierailija
10/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraista lapsista on tosi vaikea välittää vaikka kuinka yrittäisi. Itse ainakin välitän esim. kavereideni ja sukulaisteni lapsista enemmän kuin mieheni lapsesta. Näin se vaan on. Nainen kokee olevansa ulkopuolinen sinun ja lapsiesi kanssa. Samalla varmasti biologinen kello käy ja silloin se oman lapsen kaipuu on todella voimakasta, siinä miehen lapset tuntuu vaan vastenmieliseltä ja ne muistuttavat koko ajan kaikella toiminnallaan etteivät ole sulle sukua etkä ole niille merkityksellinen. Se on kaikki biologiaa.

Vierailija
11/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö siis lapsillesi äitiä etkä itsellesi puolisoa?

...Siinähän se tulikin.

Vierailija
12/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muiden lapset ovat niin vitun ärsyttäviä.

Kyllä, sun lapset myös, leskimies.

Vierailija
13/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kanssa lyö hynttyyt yhteen, niin kyllä ne lapset siihen pakettiin kuuluvat. Minusta on ajatuksenakin epärealistinen, että voisi seurustella lapsellisen ihmisen kanssa niin, ettei olisi lapsille merkitsevä aikuinen.

Vierailija
14/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sinkkunaiset ovat niin lapsivieraantuneita, vaikka kuitenkin tahtoisivat itse lapsia?" Moni sinkkunainen haluaa perinteisen ydinperheen, ei uusperhettä tai vain miehen omaa perhettä.

Vierailija
15/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun kanssa lyö hynttyyt yhteen, niin kyllä ne lapset siihen pakettiin kuuluvat. Minusta on ajatuksenakin epärealistinen, että voisi seurustella lapsellisen ihmisen kanssa niin, ettei olisi lapsille merkitsevä aikuinen.

Keskity yh-äiteihin.

Vierailija
16/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity yh-äiteihin.

Sellaisia olen yrittänytkin löytää. En vain tahtoisi suurperhettä, joten heillä ei saisi olla kuin yksi lapsi eivätkä he enää saisi tahtoa lisääntyä.

Jos heillä on jo valmiiksi esimerkiksi kaksi lasta ja he vielä tahtovat lisää lapsia, niin sen jälkeen perheessä onkin äkkiä kuusi lasta. 

Sekin on mielenkiintoista, että naiset näyttävät tahtovan uuden miehen kanssa uudet lapset. Aivan kuin yrittäisivät sitoa miehen lapsilla itseensä.

Vierailija
17/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin lapsettomat tekevät yleensä mieluummin itselleen lapsen koeputkessa kuin adoptoivat sellaisen kehitysmaasta. Luontainen halu saada oma biologinen lapsi on vaan niin perustavaa laatua oleva asia ihmisessä.

Vierailija
18/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyinkö mä tätä? Totta kai asia on just noin, siitä ei epäilystäkään -itsekin yh jonka puoliso otti "koko paketin" kun otti minut -mutta silti, hän on minun puoliso, se aikuinen jonka kanssa harrastan seksiä, ei mikään meidän perheen uusi iskä. Lapsille hän on toinen aikuinen talossa ja yhtä lailla kasvatusvelvollinen kuin miäkin, mutta kyllä mä silti hänestä ensisijaisesti itselleni miehen otin. Että silleen.

Vierailija
19/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten lapset tuntuvat vastenmielisiltä :( , ikävä sanoa. Kaikki lapset on joskus räkäsiä, meluisia, likaisia ja rasittavia. Omien lasten kohdalla se ei haittaa, koska omat on rakkaita ja omaa lihaa ja verta, niin sanotusti. Toisten lasten kohdalla se tekee lapsista vastenmielisiä.

Vierailija
20/35 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity yh-äiteihin.

Sellaisia olen yrittänytkin löytää. En vain tahtoisi suurperhettä, joten heillä ei saisi olla kuin yksi lapsi eivätkä he enää saisi tahtoa lisääntyä.

Jos heillä on jo valmiiksi esimerkiksi kaksi lasta ja he vielä tahtovat lisää lapsia, niin sen jälkeen perheessä onkin äkkiä kuusi lasta. 

Sekin on mielenkiintoista, että naiset näyttävät tahtovan uuden miehen kanssa uudet lapset. Aivan kuin yrittäisivät sitoa miehen lapsilla itseensä.

No se on sitten voi voi. Kun kaikkea elämässä ei välttämättä aina saa. Voit haluta ja voit tehdä kaikkesi, että löydät haluamasi kumppanin. Jos sellaisen löydät, se ei silti takaa että viihtyisitte yhdessä pitkän aikaa. Jos joku haluaisikin nyt olla biologisesti lapseton, saattaa mieli muuttua muutaman vuoden kuluttua. 738

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi