Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL

28.11.2016 |

Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!

ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)

Kommentit (1515)

1481/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensi viikon teema sitten 80-luku?

Voi kamala sitä jännitystä sitten lauantaina :D 

1482/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/brianfriedman/status/805447694743375872?lang=fi+saa…

Brian Friedman ‏@brianfriedman  

Every once in a while U get 2 see UR #CreativeDirection achieved 2 perfection! @TheXFactor @saaraaalto @Lukas_Tyrell

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1483/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran FB: sivuilta.

Klo. 13.30 

Helsinki-Vantaa –lentokentällä, T2 terminaalissa lähtevät lennot, tapaamispaikka merkattu terminaalissa

------

Klo. 19.00 - 19.30 

Esiintyminen Senaatintorilla / Tuomiokirkon portailla

------

1484/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Mahtavaa :') Olipas jännittävää.

Harmi että Emily onnistui vasta nyt. Mutta oikein silti että putosi. 

Ura sillä varmasti on kuitenkin tiedossa Kultasormi-Simonin kontakteilla, ainakin jonkinlainen, aika näyttänee.

1485/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti juontaja Dermot O'leary on mukana Saaran visiitillä....?

1486/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi lakata hymyilemästä :) I'm soooo happeeeee.

1487/1515 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kova reissu, koska lentää varmasti samana iltana/yönä vielä takaisin. Tiistaina sitten suoraan harjoituksiin taas. Ei kyllä jää paljoa aikaa harjoitella lauluja finaalia varten.

Vierailija
1488/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ https://satt-is-real.tumblr.com/ ❤️ Saara ja Matt ❤️

1489/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nuo suomalaiset laittaa nuo suomenliput pois? Pirun noloa.

PASSI POIS SINULTA MAANPETTURI

Saaralle saattaa olla haittaa jos se kokoajan yhdistetään Suomeen ja muistutetaan ettei se ole britti.

No voi nyt vittu jos ei suomalaiset saa kannustaa ja iloita Saarasta ihan omana ittenään vaan pitää mietiskellä jotain salalittoteoriota ja mitenköhän päin sitä nyt oltais ettei vaan britit vetäse hernettä nenääsä!

No niin saakin, mutta ei sitä lippua pidä niiden naaman eteen jatkuvasti työnnellä. Pitäisi ajatella Saaran menestymistä enemmän, kuin sitä että itse pääsisi hetkeksi telkkariin ohjelmassa

Anna mun kaikki kestää! Oikeesti.. Sinä ja muutama muu se tunnutte tietävän avaimet Saaran menestykseen. Ensimmäistä kertaa nyt viikonloppuna katselin ja mun mielestä Saaran suomalaisuus oli tuotu esiin hyvin vahvasti tuotantotiimin ja Saaran itsensä toimesta. Mahto sun korvat soida kun Saara viimiseks hihkas että hän lähtee huomenna helsinkiin. Kyllä siinä rinnalla muutama fanin heiluttama suomenlippu (mitkä meni multa ohi) on pientä. Suosittelenkin että painelet tänään sinne senaatintorille (?) huutelemaan Saaralle ohjeita ja miten tästä edetään ja mistä asioista kannattaa olla ihan hyshys. Toisaalta jos Saara ei nyt voita sinä voit tuudittaa itses siihen uskoon että se johtu muutamasta lippua heiluttavasta juntista suomalaisesta jotka eivät osanneet fanittaa häntä yhtä salamyhkäsen tyylikkäästi kun sinä. Tämä ei ole tarkotettu kritiikiks Saaralle jolle toivon hänen upean äänensä ja esiintymisensä takia menestystä. Mun mielestä toi sun kommenttisi oli vaan äärettömän typerä ja jopa ylenkatseellinen.

Vierailija
1490/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara on Linnan juhlissa???!! Huomenna sanoi menevänsä Helsinkiin!

Koskas ne linnanjuhlat onkaan? Oisko kuitenkin itsenäisyyspäivänä?

Meidän Saaran takia ne siirrettiin tälle päivälle. Etkö ole kuullut, Sipilä päätti asiasta eilen hallituksen erityisistunnossa? Tuli kiire hankkia juhlaruuat ja siivoukset kuntoon, mutta uurastin koko yön. Nythän meillä on uusi juhlatapakin, menemme ison kylän kirkolle Meidän Saaraa palvomaan. Jos ei joku ole menossa, tiedoksi vaan, että ikkunasta näet kuinka soihdut ja talikot lähestyvät.

Vierailija
1491/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara pääsee tänään yksityiskoneella Suomeen :)

Vierailija
1492/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Saara on aivan omaa luokkaansa noiden finalistien joukossa.

Vierailija
1493/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Niinistö paikalla?!

Vierailija
1494/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gxxx kirjoitti:

Saara pääsee tänään yksityiskoneella Suomeen :)

Siellä se kiertelee silmukoita aamusta iltapäivään asti, ja Saara nauraa ja kikattaa ja kaikki kikattaa.

Vierailija
1495/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Niinistö paikalla?!

Kyllä toki. Olen Saara Aalto vastassa lentokentällä ja myöhemmin isännöin jatkoja linnassa.

Vierailija
1496/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne Bratavion pojat tuumaa, ku Saara meni jatkoon? Muistaakseni jossain haastattelussa putoamisen jälkeen ennusti, että Saara tippuu seuraavaksi, vaan sepä meni finaaliin asti. :D

Joo, ne haukku Saaran. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001927834.html

Vierailija
1497/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie is my darling kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaralle saattaa olla haittaa jos se kokoajan yhdistetään Suomeen ja muistutetaan ettei se ole britti.

No voi nyt vittu jos ei suomalaiset saa kannustaa ja iloita Saarasta ihan omana ittenään vaan pitää mietiskellä jotain salalittoteoriota ja mitenköhän päin sitä nyt oltais ettei vaan britit vetäse hernettä nenääsä!

No niin saakin, mutta ei sitä lippua pidä niiden naaman eteen jatkuvasti työnnellä. Pitäisi ajatella Saaran menestymistä enemmän, kuin sitä että itse pääsisi hetkeksi telkkariin ohjelmassa

Anna mun kaikki kestää! Oikeesti.. Sinä ja muutama muu se tunnutte tietävän avaimet Saaran menestykseen. Ensimmäistä kertaa nyt viikonloppuna katselin ja mun mielestä Saaran suomalaisuus oli tuotu esiin hyvin vahvasti tuotantotiimin ja Saaran itsensä toimesta. Mahto sun korvat soida kun Saara viimiseks hihkas että hän lähtee huomenna helsinkiin. Kyllä siinä rinnalla muutama fanin heiluttama suomenlippu (mitkä meni multa ohi) on pientä. Suosittelenkin että painelet tänään sinne senaatintorille (?) huutelemaan Saaralle ohjeita ja miten tästä edetään ja mistä asioista kannattaa olla ihan hyshys. Toisaalta jos Saara ei nyt voita sinä voit tuudittaa itses siihen uskoon että se johtu muutamasta lippua heiluttavasta juntista suomalaisesta jotka eivät osanneet fanittaa häntä yhtä salamyhkäsen tyylikkäästi kun sinä. Tämä ei ole tarkotettu kritiikiks Saaralle jolle toivon hänen upean äänensä ja esiintymisensä takia menestystä. Mun mielestä toi sun kommenttisi oli vaan äärettömän typerä ja jopa ylenkatseellinen.

Miksi ihmeessä Saaraa ei voi kannattaa ilman että joka lauseessa mainitsee olevansa suomalainen? Tekeekö se suomalaisuus sinusta jotenkin "paremman fanin"? Ei ihmisten pitäisi tuoda sitä esille vain sen takia että itsestä tuntuu kivemmalta olla suomalainen, Saaran menestyksen kustannuksella.

Vierailija
1498/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se suomalaisuuden korostaminen nyt vaan kumpusi joulusta.

Saara saisi kyllä minun puolestani jäädä sinne Lontooseen. Taas Aamuteeveessä haukkui suomalaisia...

Vierailija
1499/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie is my darling kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä omaa suomalaisuutta tarvitse joka välissä muistuttaa. Mikseivät ihmiset voi kannattaa Saaraa hänen upean laulutaitonsa ja persoonansa takia, eikä sen perusteella että hän on suomalainen?

Vierailija
1500/1515 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turha Saaran on tulla suomeen kampanjoimaan 😔

X-factorin käsikirjoitukseen kuuluu nyt homecoming-osio. Ei tee Suomen matkailulle laisinkaan hallaa vaikka Saara tulisikin pistäytymään Dermontin kanssa Helsingissä. Mahtavaa mainosta suomalaisille! Ajatellaan positiivisesti ja toivotaan että mahdollisimman moni britti tulisi käymään Suomessa.