X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Vierailija kirjoitti:
Koskas ne biisivalinnat julkistetaankaan?
Huomenaamulla julkaistaan ensin tällä sivulla:
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor
Ja myöhemmin vielä X Factorin virallisilla sivuilla.
Mun veikkaus/toiveet Saaran biiseistä:
Walking in the air ja All I want a christmas is you. Toinen on menevä ja toinen on balladi.
Minä epäilen että Saaralle annetaan huonompia kappaleita ettei ole liian ylivoimainen tai jotain suhmurointia siinä varmasti on ettei Saarasta tule liian paljon voittajasuosikkia lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Walking in the air ja All I want a christmas is you. Toinen on menevä ja toinen on balladi.
Toinen ei todennäköisesti ole joululaulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskas ne biisivalinnat julkistetaankaan?
Huomenaamulla julkaistaan ensin tällä sivulla:
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor
Ja myöhemmin vielä X Factorin virallisilla sivuilla.
Ja tieto kerkeää olla noin puoli minuuttia virallisilla sivuilla kunnes täällä AV:lla on jo ehkä usempi päivitys siitä mitä Saara laulaa. Eli ei hätää: tällä palstalla me saamme tietää asiasta ennen kui iltasanomat ovat kerenneet reagoida koko uutiseen! =)
Vierailija kirjoitti:
Se toinen ei ole joululaulu, kuten ei Louis loves-viikollakaan ollut kuin yksi se LL-biisi.
Itse toivon Saaralle O holy nightia.
Kysytäänpä toisinpäin.
Mitä, kumminkin realistisesti mahdollisesti laulettavissa olevia biisejä (jos joku vastaa tyyliin Popedan Ukkometso) ette haluaisi kuulla Saaralta?
Itse en halua kuulla sitä Hallelujah-kappaletta joka joskus laulettu jouluteemassa. Se on niin puhkilaulettu talenttikisoissa. Lady Gagan Bad Romance tyyliset nopeat poppirenkutuksetkaan ei oikein toimi Saaralla.
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänpä toisinpäin.
Mitä, kumminkin realistisesti mahdollisesti laulettavissa olevia biisejä (jos joku vastaa tyyliin Popedan Ukkometso) ette haluaisi kuulla Saaralta?
Itse en halua kuulla sitä Hallelujah-kappaletta joka joskus laulettu jouluteemassa. Se on niin puhkilaulettu talenttikisoissa. Lady Gagan Bad Romance tyyliset nopeat poppirenkutuksetkaan ei oikein toimi Saaralla.
En halua enää niitä musikaalityyppisiälauluja, en jouluteemassa enkä muutenkaan. All i want for christmas is you voisi toimia Saaralle ja sitten toiseksi isoäänisen naislaulajan balladi, esim. Aguileran Hurt
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänpä toisinpäin.
En haluaisi kuulla:
Last Christmas
Have yourself a merry little Christmas
Santa Baby
I saw Mommy kissing Santa Claus
Haluaisin kuulla:
O Holy night
Walking in the air
It's beginning to look a lot like Christmas
All I want for Christmas is you
Lisään vielä haluan kuulla listaani White Christmasin.
Ja jo aikaisempina viikkoina olen sanonut, että jos ja kun jouluteema tulee, olisi täydellistä kuulla Baby it's cold outside Saaran ja Mattin duettona.
Jos vetää hitaan eteerisen joululaulun, esim. Walking in the air tai O' Holy night, niin sit pitäisi olla jotain reippaampaa toinen esim. Kelly Clarksonin Stronger voisi toimia, Kellylläkin on iso ääniala ja siitä saisi hyvän menevän version.
Ei mitään kabaree-esityksiä eikä musikaalihössötystä eikä disneybiisejä enää, kiitos. Pitäkää se koreografi kurissa ja stylisti :D
Joku Last Christmas ei todella sopisi Saaralle eikä mikään tekopirteä joulusävelmä kuten I saw Mommy kissing Santa Claus.
Näkyykö suorat lähetykset lauantaina ja sunnuntaina Sub kanavalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei se laula kuin yhden joululaulun. Toinen biisi on jokin tavallinen, ihan kuten Louis loves -viikollakin.
Briteissä tuo Walking in the air mielletään poikakuoromelodiaksi, joten se tuskin napsahtaa. All I want for Christmas voi tullakin tai sitten jokin Dionin pläjäys. Mutta jos ton laulaa joulubiisiksi niin sitten jotain ei-siirappia toiseksi tai tulee öklöpukluimelää...
Ja se poikabändi saa ihan takuulla Last Christmasin.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö suorat lähetykset lauantaina ja sunnuntaina Sub kanavalla?
Näkyy, klo 22 molempina päivinä sekä tällä että ensi viikolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ei todennäköisesti ole joululaulu.
Voih, mä niin toivoisin, että kummatkin laulut olisivat joululauluja. Toinen tuotannon valitsema ja toinen "omavalintainen". Mä odotan ihan innolla huomista biisilistan julkistamista.
Mulla on kutina, että Saaralle tulee vielä Madonnan Like a prayer. En tiedä miksi :) sen esitti kitty brucknell aikanaan kisassa, joka esitti myös Björkin Oh so quiet.
Voisin kuvitella 5aminkin saavan All I want for Christmas is youn.
Ja lisäyksenä vielä että tänään illalla kuuden maissa alkaa tulla Instagramiin (Fb:stä ja Twitteristä en tiedä) vihjeitä kunkin kilpailijan lauluista, eli voi alkaa tänään jo päätellä mitä tulevat laulamaan.