X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Täytyypä kuunnella noiden biisit. En tiennyt kun Saaran ja Mattin joululaulut + Chandelierin. Ja en ole vanhempaa sukupolvea, joten se on ehkä syy.
Mutta X Factorin kautta olen oppinut tuntemaan monia hyvä vanhoja ja uusiakin kappaleita, joita en ollut aiemmin kuullut! Ja koska pidän laulamisesta, moni on tullut ihan vakiorallatuksiini kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon että Saara tulee pääsemään tänään jatkoon, oon hyvin varma siitä. Jos kattoo vedonlyöntikertoimia, facessa ja instassa virallisia x factorin juttujen kommentointia, noi biisivalinnat (chandelier tulee olemaan huikee!), kaks viimeisintä äänestystä, tuomarien kommentoinnit. Kun sanotte että Simon haluaa Emilyn finaaliin, niin en usko. Hän ei ole kertaakaan sanonut että Emily voisi voittaa. Muiden tuomarienkin suhtautuminen on ollut nihkeää. Monet Honey G:n äänestäjät äänestää varmasti Saaraa!
Onpas sanonut, että Emily voisi voittaa! Millä perusteella uskot Honey G:n äänestäjien äänestävän nimenomaan Saaraa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kuunnella noiden biisit. En tiennyt kun Saaran ja Mattin joululaulut + Chandelierin. Ja en ole vanhempaa sukupolvea, joten se on ehkä syy.
Mutta X Factorin kautta olen oppinut tuntemaan monia hyvä vanhoja ja uusiakin kappaleita, joita en ollut aiemmin kuullut! Ja koska pidän laulamisesta, moni on tullut ihan vakiorallatuksiini kotona.
Sama! Mutta kyllä kaikista pahiten korvamadoiksi ovat jääneet Talk Talkin -mainosten biisit. Mm Lush Life ja You dont know love jopa niin pahasti, että ovat päätyneet omille soittolistoille :D
Mikä tuo talk talk jota mainostetaan
Ne biisit muullakin soi päässä + bonnie tyler
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut joka ei tunnista eikä ennen ole kuullut Mattin huomenna laulamaa "Say you love me":ta tai 5amin "Signed, sealed, delivered"ia.
Et oo ainut, mäkin kuuntelin ne vasta ekaa kertaa tänään eikä heti oikein vakuuttaneet.
Eikö Stevie Wonder ole palstalaisille tuttua :O!? Kyllä tuo Mattin valinta toimii hänelle varmasti. Tässä on hieno versio kappaleesta: https://youtu.be/TbratncCutk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on finaalissa Mattin ja Emilyn kanssa, varmasti. Sharonilta ei pudoteta viimeisiä kilpailijoita peräkkäisinä viikkoina, vaan 5am lähtee koska hänen viimeisin ryhmänsä 4oD tippui ennen Simonin ja Nicolen Samia ja Ryania, joten 5am lähtee.
Ja vaikka yleisö ei pitäisikään Mariah Carey-biisistä, viimeisimpänä Saara esittää kuitenkin Chandelierin joka sulattaa kaikkien ja viimeistenkin epäilijöiden sydämet.
Jos Saara sulattaa minun sydämeni, lupaan syödä hattuni - ketsupin ja suolakurkkujen kera. ;)
Kai laitat tästä video AV:lle, jos näin pääsee käymään :P?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon että Saara tulee pääsemään tänään jatkoon, oon hyvin varma siitä. Jos kattoo vedonlyöntikertoimia, facessa ja instassa virallisia x factorin juttujen kommentointia, noi biisivalinnat (chandelier tulee olemaan huikee!), kaks viimeisintä äänestystä, tuomarien kommentoinnit. Kun sanotte että Simon haluaa Emilyn finaaliin, niin en usko. Hän ei ole kertaakaan sanonut että Emily voisi voittaa. Muiden tuomarienkin suhtautuminen on ollut nihkeää. Monet Honey G:n äänestäjät äänestää varmasti Saaraa!
Onpas sanonut, että Emily voisi voittaa! Millä perusteella uskot Honey G:n äänestäjien äänestävän nimenomaan Saaraa?
Olen eri henkilö ketä kommentoit, mutta olen periaatteessa samaa mieltä. Jos Honeyn äänestäjät jatkavat äänestämistä, äänet siirtynevät Saaralle ja 5 AM:lle koska heidän esityksissään on eniten actionia. Ei tietysti kaikki mutta valtaosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Mutta kyllä kaikista pahiten korvamadoiksi ovat jääneet Talk Talkin -mainosten biisit. Mm Lush Life ja You dont know love jopa niin pahasti, että ovat päätyneet omille soittolistoille :D
Itselleni on jäänyt korvamadoiksi se Bonnie Tylerin Total eclipse of heart. Olin jo kokonaan unohtanut ko biisin, mutta Talkin ansiosta alkoi soimaan päässä.
"And i need you now tonight.. And I need you more than ever... And if you'll only hold me tight.."
Emily voi yllättääkin huomenna positiivisesti. Tosin, epäilin sitä jo viime viikolla eikä hän yllättänyt mitenkään positiivisesti ja hän on ollut vaisu esiintyjä jo monta viikkoa putkeen.
Itse tykkäsin paljon Emilyn "You don't know you're beautiful"-esityksestä ja Creepistä.
Tykkään paljon molemmista hänen kappaleistaan, mitä hänellä on huomenna.
Emilyllä on kaunis ääni mutta se taitaa olla vaan liian heikko. Ehkä virustautiakin mukana, jos se ois jo pikkuhiljaa hellittämässä niin vois saadakin jonkun hyvän vedon. Mutta tuo voice rest ei kuulosta kovin lupaavalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri henkilö ketä kommentoit, mutta olen periaatteessa samaa mieltä. Jos Honeyn äänestäjät jatkavat äänestämistä, äänet siirtynevät Saaralle ja 5 AM:lle koska heidän esityksissään on eniten actionia. Ei tietysti kaikki mutta valtaosa.
Suuri osa taisi äänestää Honeya läpällä. He eivät siis jatka äänestämistä enää, kun siinä ei ole enää mitään vitsikästä.
Vierailija kirjoitti:
Emilyllä on kaunis ääni mutta se taitaa olla vaan liian heikko. Ehkä virustautiakin mukana, jos se ois jo pikkuhiljaa hellittämässä niin vois saadakin jonkun hyvän vedon. Mutta tuo voice rest ei kuulosta kovin lupaavalta...
'
Ilmeisesti, sillä hän on ollut useamman viikon sairas. Toivottavasti Emily onnistuu upeasti ja pääsee finaaliin :)
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ja yrittänyt jaksaa kuunnella edes kerran ihan minkä tahansa you tubesta löytyvän version All I want for Christmas is You:sta mutta en jaksa, en kestä, se on niin ällöttävä. Paras versio oli jonkunlainen koiranulvontasämpläys.
No muut tuntuvat tykkäävän, joten ehkä se sitten oli hyvä kappale Saaralle.
Mulle synkemmän musan diggaajana upposi tämä versio:
Hyvin vaikea kuvitella että Emily saisi laulettua Mad Worldin omiin nimiinsä kun vertaa Adam Lambertin esitykseen. Melkoisen haasteen tyttö otti, eikä tuu onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt ja yrittänyt jaksaa kuunnella edes kerran ihan minkä tahansa you tubesta löytyvän version All I want for Christmas is You:sta mutta en jaksa, en kestä, se on niin ällöttävä. Paras versio oli jonkunlainen koiranulvontasämpläys.
No muut tuntuvat tykkäävän, joten ehkä se sitten oli hyvä kappale Saaralle.
Mulle synkemmän musan diggaajana upposi tämä versio:
Hieno versio, kiitos linkistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea kuvitella että Emily saisi laulettua Mad Worldin omiin nimiinsä kun vertaa Adam Lambertin esitykseen. Melkoisen haasteen tyttö otti, eikä tuu onnistumaan.
Eihän tätä tiedä mitenkään etukäteen. Emilyhän voi onnistua oikein hyvin. Eikä hänen esitystään tarvitse verrata Adam Lambertiin.
Koittaa aamu X Factor talossa. Lontooseen on tullut talvi, ja se on juuri sellainen valkoinen talvi kuin saduissa voisi kuvitella. Suuret, tarkkakuvioiset lumihiutaleet, joita voi ihailla ikkunasta. Saara on herännyt tapansa mukaan muita ennen, ja on jo kiirehtimässä lauluharjoituksiinsa. Saara on avaamassa ulko-ovea, kun joku tarttuu hellästi hänen käteensä. Saara pyörähtää nopeasti ympäri ja hänen silmänsä kohtaavat Mattin, joka on tullut portaat alas.
"Wow, you are up early!" Saara naurahtaa, sillä Mattille aikaisin herääminen ei ole yleistä.
"Good morning, sunshine" Matt sanoo hymyillen.
"Morning... But to be honest it doesn't look that sunny outside, does it?" vastaa Saara, johon Matt jatkaa:
"It doesn't matter whether it is a sunny day or not, because you fill the entire house with light that you are spreading everywhere you go."
Saara hymähtää, ja molemmat ovat hiljaa muutaman, tavallista pidemmän sekunnin ajan.
"Saara... Look up." Matt sanoo katsoen Saaraa syvälle silmiin.
"What..?" Saara ihmettelee ja katsoo ylös.
Mattin kasvoille leviää hyväntahtoinen virne, johon Saara yhtyy. Matt mittailee Saaran kasvoja ylhäältä alas, ja katse pysähtyy huulien kohdalla. Epäröimättä hetkeäkään hän suutelee Saaraa. Mistelinoksa oven yllä ja ikkunoiden takana hitaasti tippuvat lumihiutaleet, hetki ei meinaa loppua. Saara ei edes huomannut, että sillä hetkellä kun Matt tarttui hänen käteensä, tämä ei ollut päästänyt irti.
Vierailija kirjoitti:
Koittaa aamu X Factor talossa. Lontooseen on tullut talvi, ja se on juuri sellainen valkoinen talvi kuin saduissa voisi kuvitella. Suuret, tarkkakuvioiset lumihiutaleet, joita voi ihailla ikkunasta. Saara on herännyt tapansa mukaan muita ennen, ja on jo kiirehtimässä lauluharjoituksiinsa. Saara on avaamassa ulko-ovea, kun joku tarttuu hellästi hänen käteensä. Saara pyörähtää nopeasti ympäri ja hänen silmänsä kohtaavat Mattin, joka on tullut portaat alas.
"Wow, you are up early!" Saara naurahtaa, sillä Mattille aikaisin herääminen ei ole yleistä.
"Good morning, sunshine" Matt sanoo hymyillen.
"Morning... But to be honest it doesn't look that sunny outside, does it?" vastaa Saara, johon Matt jatkaa:
"It doesn't matter whether it is a sunny day or not, because you fill the entire house with light that you are spreading everywhere you go."Saara hymähtää, ja molemmat ovat hiljaa muutaman, tavallista pidemmän sekunnin ajan.
"Saara... Look up." Matt sanoo katsoen Saaraa syvälle silmiin.
"What..?" Saara ihmettelee ja katsoo ylös.Mattin kasvoille leviää hyväntahtoinen virne, johon Saara yhtyy. Matt mittailee Saaran kasvoja ylhäältä alas, ja katse pysähtyy huulien kohdalla. Epäröimättä hetkeäkään hän suutelee Saaraa. Mistelinoksa oven yllä ja ikkunoiden takana hitaasti tippuvat lumihiutaleet, hetki ei meinaa loppua. Saara ei edes huomannut, että sillä hetkellä kun Matt tarttui hänen käteensä, tämä ei ollut päästänyt irti.
Joo joo! Väärä ketju Regina-novelleille.
^ Pitäkääs nuo jutut siellä toisessa ketjussa.
Et oo ainut, mäkin kuuntelin ne vasta ekaa kertaa tänään eikä heti oikein vakuuttaneet.