Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus.

Vierailija
28.11.2016 |

Hei, kaipaisin apua. Olen yhden 4-vuotiaan pojan äiti ja olemme eronneet lapsen isän kanssa 1,5 v sitten, mutta joskus tapailemme vieläkin. Meille sattui vahinko hiljattain, jonka seurauksesta olen raskaana 6+3. Olen kauan toivonut pojalleni sisarusta ja lapsen isä myös rakastaa lapsia, mutta kun emme asu yhdessä ja välimme ovat myös kovin riitaiset menneiden haamujen vuoksi, en tiedä mitä tehdä tämän raskauden kanssa. Olen koulussa ja valmistuminen olisi vuoden päästä, käyn töissä myös sekä tukiverkosto on pieni nykyisenkin kanssa. Tämä 2 viikkoa sen jälkeen kun sain tietää raskaudesta on ollut täyttä tunteiden vuoristorataa. Kaipaan mielipiteitä ja neuvoja? Tiedän päätös on aina minun, mutta pää räjähtää ellen saa keskusteltua aiheesta syvemmin. Kiitos jo etukäteen mikäli otat kantaa. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee ensimmäisenä mieleen tilaisus kokeilla, josko saisitte tämän yllätyksen rohkaisemina energiaa selvittää välinne vaikka jonkun ammattilaisen avulla. Vaikkei se teitä takaisin yhteen veisikään, olisi se tulevaisuuden kannalta todella palkitsevaa.

Ja jos kävisikin niin, että palaisitte yhteen, niin viimeiset puolitoista vuotta olisivatkin lopulta vain lyhyt ajanjakso, jolloin olitte erossa :) Sanon tämän tietämättä, miksi aikanaan erositte, mutta toisaalta, jos menneisyyden haamut ovat anteeksiantamattomia, ei ehkä kannattaisi enää tapaillakaan...

Vierailija
2/2 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi :) tiedän, ei se tapailu olekaan järkevää. Sanotaan näin, että en pahemmin ole tutustunut potentiaalisiin uusiin miehiin kenen kanssa tällaisia asioita olisin halunnut sitten tehdä. Välillä on vaan niitä tarpeita, jonka vuoksi hairahtaa siihen ns. "Tuttuun ja turvalliseen" kun muuten en harrasta irtosuhteita. Mutta pohdin vielä asiaa, pelkään miten pärjään yksin kahden kanssa, kun asumme kuitenkin erillään. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla