Onko Saara Aallon "köyhä perhe" Xfactorin kelsimä mainoskikka
Saara Aalto kertoi ohjelmassa köyhistä vanhemmistaan eikä tiennyt olisiko näillä varaa tulla katsomaan häntä Englantiin saakka mutta vanhemmat kertoivat katsovansa Saaraa kisastudiossa Syötteellä ja että lentoliput ja hotellit Lontooseen on nyt varattu.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Öh, miten te itse väritätte näitä juttuja? Saara puhui joskus köyhästä lapsuusajasta, kun laman aikaan perheen yritys meni konkurssiin ja talo jouduttiin myymään yms. Sitten vanhemmat ovat itse kertoneet, että eivät voi jatkuvasti lennellä britteihin, kun viime hetken lentoliput ovat niin kalliita. Ihan ok selitys opettajapariskunnalle. Ymmärrän, jos ei ole varaa lentää 10 viikkoa fin-uk väliä, miettikääpä nyt itse.
Ei kyllä Saara sanoi että vanhemmilla ei ole varaa tulla Lontooseen. Sitten siihen käyntiin kerättiin jokin kolehti. Siis siihen alkusyksyn käyntiin. Finaaliin mennessä vanhemmat vaurastuivat itse. Tää kaikki oli Saaran facebookissa...
Mutta olikohan se x-factorin käsikirjoitusta? Jotku yritykset heille ne liput osti Suomesta. Kuvista päätellen ainakin vanhemmilla näyttäisi olevan hieno koti ja iso televisiokin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olikohan se x-factorin käsikirjoitusta? Jotku yritykset heille ne liput osti Suomesta. Kuvista päätellen ainakin vanhemmilla näyttäisi olevan hieno koti ja iso televisiokin.
En tiedä. Ei Saaran silti olisi tarvinnut luritella niitä köyhäläisjuttuja Suomen lehdistöön... kun kuitenkin ihan keskiluokkainen perhe, hänkin pikkukakaraata asti saanut pianotunnit, yksityiset tanssitunnit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin keksitty juttuhan se oli. Selvis kun vähän googletti. Harvinaisen tyhmästi tehty tuotannolta, mutta ilmeisesti britit ei paljoa nettiä käytä vaan uskovat kaiken mitä media niille syöttää.
Mut pakko sanoa, että Saarana en tollaseen olis suostunut. Joku raja ainakin mulla olis, en mä halua ihan paskaa antaa itsestäni ja sukulaisistani levittää.
Säkö tyhmänä luulet, että Saaralta kysellään, että mitä kirjoitetaan? :D Saara on sopimuksensa tehnyt, kun tuotanto on alkanut eikä todellakaan ole Saaran käsissä, mitä tuotantoyhtiö hänesta kirjoittaa ja markkinoi.
No Saara on itse sanonut olevansa kaikesta samaa mieltä tuotannon kanssa. Eli sen mukaan tuo paskanpuhuminen on hänestä ihan ok. Ja Saara on koko uransa ajan painottanut sitä, että haluaa tehdä asiat omalla tavallaan. Siksi ei ole esim. tehnyt sopimuksia kotimaisten levy-yhtiöiden kanssa. Hän ei lähde määräiltäväksi eikä tee arvojensa vastaisesti. Nyt sitten on kuitenkin hypännyt tuollaiseen kusetukseen mukaan. Eikö tuo jos mikä ole Saaran arvojen vastaista? Itse julistaa olevansa aito, mutta sitten kuitenkin antaa tuotantotiimin luoda itselleen täysin valheellisen imagon. Suomessa hän ei halunnut tähän lähteä, mutta briteissä käy kaikki.
Kai hänelle oli se kansainvälinen ura niin tärkeä ja ajatteli, että juttu kyllä unohtuu.
Kyllä tämä juttu aika kiusalliselta tuntui, mutta jos Aallon perheelle ok ni eipä tuo mitään. Kuinkahan ovat joutuneet töissä selittelemään. Mutta kai se on kerrottu sillä käsikirjoituksella.
Citydancessa nykyään tanssitunti maksaa 11-19 euroa kertamaksuna. Sarjalipuissa saa jo alennusta.