Väärän ihmisen kanssa?
Mistä tietää että on yhdessä väärän ihmisen kanssa? Entä millaista on olla ihastunut väärään ihmiseen? -Itse taisin ihastua aivan väärään henkilöön hänestä ei koskaa pahemmin kuulunut vain silloin kun itse laitoin viestiä ja ehdotin tapaamista ja silloinkin vain nipin napin halusi edes tavata...Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä? :/
Kommentit (9)
Mieheni jätti minut koska olin hänelle väärä ihminen, suora lainaus "ei sovita toisillemme ja sulle on parempi joku muu". Meillä oli yhteisiä mielenkiinnonkohteita, yhteisiä harrastuksia ja yhteisiä ystäviä. Seksiäkin oli paljon. Eli ne asiat eivät vielä ratkaise onko toinen väärä ihminen vai ei. Itse otaksun että persoonani oli vain helvetin rasittava, mieheni mielestä.
Osa: miljoonakaksisataatuhtattakuusi
Sydän + järki + jotain +jotain + jotain= ? Saat itse määritellä luvut ja ratkaista yhtälön.
Mun akka jätti mut kun en leikkinyt sen kanssa barbi nukeilla ja nuuskinut hänen pikkareita...uskotko :(
Vierailija kirjoitti:
Mieheni jätti minut koska olin hänelle väärä ihminen, suora lainaus "ei sovita toisillemme ja sulle on parempi joku muu". Meillä oli yhteisiä mielenkiinnonkohteita, yhteisiä harrastuksia ja yhteisiä ystäviä. Seksiäkin oli paljon. Eli ne asiat eivät vielä ratkaise onko toinen väärä ihminen vai ei. Itse otaksun että persoonani oli vain helvetin rasittava, mieheni mielestä.
Lol Johanna XD
Suhde ei toimi jos kahden ihmisen välillä ei ole mitään seksuaalista himoa, kemiaa ym.
Kyllä routa porsaan teuraalle ajaa-
Itsekin ihastun _aina_ väärään tai muuten vain yksipuolisesti se jos mikä syö sisältä..