Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärän ihmisen kanssa?

retkahtanut
28.11.2016 |

Mistä tietää että on yhdessä väärän ihmisen kanssa? Entä millaista on olla ihastunut väärään ihmiseen? -Itse taisin ihastua aivan väärään henkilöön hänestä ei koskaa pahemmin kuulunut vain silloin kun itse laitoin viestiä ja ehdotin tapaamista ja silloinkin vain nipin napin halusi edes tavata...Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä? :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihastun _aina_ väärään tai muuten vain yksipuolisesti se jos mikä syö sisältä..

Vierailija
2/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti minut koska olin hänelle väärä ihminen, suora lainaus "ei sovita toisillemme ja sulle on parempi joku muu". Meillä oli yhteisiä mielenkiinnonkohteita, yhteisiä harrastuksia ja yhteisiä ystäviä. Seksiäkin oli paljon. Eli ne asiat eivät vielä ratkaise onko toinen väärä ihminen vai ei. Itse otaksun että persoonani oli vain helvetin rasittava, mieheni mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa: miljoonakaksisataatuhtattakuusi

Vierailija
5/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän + järki + jotain +jotain + jotain= ? Saat itse määritellä luvut ja ratkaista yhtälön.

Vierailija
6/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun akka jätti mut kun en leikkinyt sen kanssa barbi nukeilla ja nuuskinut hänen pikkareita...uskotko :(

Vierailija
7/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jätti minut koska olin hänelle väärä ihminen, suora lainaus "ei sovita toisillemme ja sulle on parempi joku muu". Meillä oli yhteisiä mielenkiinnonkohteita, yhteisiä harrastuksia ja yhteisiä ystäviä. Seksiäkin oli paljon. Eli ne asiat eivät vielä ratkaise onko toinen väärä ihminen vai ei. Itse otaksun että persoonani oli vain helvetin rasittava, mieheni mielestä.

Lol Johanna XD

Vierailija
8/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei toimi jos kahden ihmisen välillä ei ole mitään seksuaalista himoa, kemiaa ym.

Vierailija
9/9 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä routa porsaan teuraalle ajaa-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme