Mitä ruokaa tekis?
Kommentit (19)
Linssipataa, siihen voi laittaa kaikki vähänkään nuupahtamisvaarassa olevat kasvikset ja sitten vaikka fetaa päälle tarjolle laitettaessa.
Pitkään aikaan ei oo ollu wokkia, sitä siis.
No iteasiassa wokkii menee melkeimpä joka päivä :D kiitti kuitenkin ideasta :)
Mun tekee mieli uunissa paistettua kirjolohta ja keitettyjä perunoita ja porkkanoita ja sinappia ja sienikastiketta ja sitruunaa. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Mä teen lasagnea tänään
Ollaanko kavereita?
M
Tein tänään kiusauksen johon olin laittanut kinkun sijaan kikherneitä, oli törkeän hyvää.
Katkaravut chili-valkosipulioliiviöljyssä patongin kanssa on meillä ruokalistalla tänään :)
Vierailija kirjoitti:
Linssipataa, siihen voi laittaa kaikki vähänkään nuupahtamisvaarassa olevat kasvikset ja sitten vaikka fetaa päälle tarjolle laitettaessa.
Kiitti ideasta! Menee kokeiluun 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen lasagnea tänään
Ollaanko kavereita?
M
How cute :)
Myskikurpitsan lohkoja uuniin, kalafileitä nopeasti pannulla paistettuna ja lisukkeena nopeasti wokattua komatsua inkiväärillä ja valkosipulilla höystettynä, paahdettuja cashewpähkinöitä koristeeksi. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Myskikurpitsan lohkoja uuniin, kalafileitä nopeasti pannulla paistettuna ja lisukkeena nopeasti wokattua komatsua inkiväärillä ja valkosipulilla höystettynä, paahdettuja cashewpähkinöitä koristeeksi. Nam!
Oon opiskelija
Kasvissosekeittoo tai kanakastiketta ja riisiä :))
meeri kirjoitti:
Kasvissosekeittoo tai kanakastiketta ja riisiä :))
Nams! Kanaa syön kyllä koko ajan että en nyt mutta hyvä idis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon opiskelija
Niin? Kurpitsa ei paljon maksa eikä pari kalafilettäkään. Jätä pähkinät pois ja osta konatsun tilalle vaikka kiinankaalia.
Vai mitä tarkoitit kommentoimalla olevasi opiskelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon opiskelija
Niin? Kurpitsa ei paljon maksa eikä pari kalafilettäkään. Jätä pähkinät pois ja osta konatsun tilalle vaikka kiinankaalia.
Vai mitä tarkoitit kommentoimalla olevasi opiskelija?
Kuulosti kalliilta suhteessa perus kanawokkiruokaan verrattuna:D mitä on konatsu? mut kiitti idiksestä!
Nuudeleita ja kalapuikkoja.