Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen karttaa miehiä, jotka viittaavat treffiprofiilissaan seksiin jotenkin?

Vierailija
28.11.2016 |

Todella monet tuttuni kertovat, että karsivat ensimmäisenä miehet, jotka vihjailevat profiilissa seksistä. Nyt olen itse alkanut deittailla ja mietin syitä tähän. Itselleni seksi on mukava ja tärkeä asia ja haluaisin samoin ajattelevan miehen, joten tuntuisi luontevalta tapailla erityisesti niitä miehiä, jotka mainitsevat asiasta jotenkin. Ei tietysti ällöllä tavalla, semmoiset jätän väliin mieluusti, mutta moni vihjaa aiheesta ihan sisäsiistin oloisesti ja kivastikin.

Onko palstalaisilla enemmän kokemusta tästä aiheesta? Naisena en itse varmaan voi seksiin viitata omassa profiilissa, kun olen kuitenkin etsimässä vakavaa suhdetta enkä pelkkää panoa. Osoittautuvatko nämä seksivihjailijamiehet livenä yleensä epämiellyttäviksi, vai mikä siihen on syynä että moni nainen heitä välttelee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt Maria leikit tekee heistä kuningattaria, jotka on sinua ja miehiä parempia ihmisiä.

Vierailija
2/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle tärkeämpää kuin parisuhde. Ei ole mitään yhtä tiettyä käyttäytymismallia, joka yhdistäisi näitä miehiä. Seksin perään oleva ääliö voi olla sellainenkin joka ei sanallakaan vihjaa seksin suuntaan vaan etenee epärehellisesti "tositarkoituksella"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei jaksa pelkän seksin perässä juoksijoita jos oikeasti  haluaa parisuhteen. Seksin maininta profiilissa on jäätävä virhe.

Vierailija
4/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sen takia, että nämä seksivihjailijamiehet etsivät nimenomaan panosuhdetta tai  kertapanoa ja nämä naiset sitten sitä vakavampaa suhdetta.

Riippuu toisaalta tietysti siitä millä tavalla seksistä sitten vihjaillaan. Tosin, eikö se nyt ole perusolettamus että tapailun aikana tulee jossain vaiheessa seksi kuvioihin, joten miksi turhaan vihjailla "kylhän se seksi kelpais kjeh"-tasolla profiilissaan. Antaa vain kuvan seksin perässä olevasta miehestä, mikä on taas turn off parisuhdetta haikailevalle tyypille. 

Mielenkiinnosta, millä tavalla nämä siististi seksistä vihjailevat miehet sitten kirjoittavat profiileissaan?

Vierailija
5/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jostain tulee sellainen kuva että haluaa seksiä muttei suhdetta, jostain taas sellainen että seksuaaliset halumme eivät kohtaa (=millaista ja miten paljon). Sinänsä seksiin viittaaminen ilmoituksessa ei ole täysin turn-off, mutta tämä on sellainen asia josta tulee tosi helposti "tyyppi ei ole minua varten"-fiilikset.

Vierailija
6/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi voi vihjata asiasta esimerkiksi sanoilla hellyys, läheisyys tai syli.

Fiksut miehet osaa :-)

t. n44

Vierailija
7/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska musta sellaiset miehet, jotka mainitsevat, että seksikin kiinnostaa, tekevät sen ällösti. Eli jotain vihjailua siitä, että mieskuntoa vielä on tai omia taitoja voidaan kehua. Minusta fiksu mies taas tajuaa, että pitää vähän vaihtaa ajatuksia siitä, millaisesta seksistä molemmat tykkää ja mistä asioista ja että siinä on kyse myös toisen kuuntelusta, ei vain omasta pullistelusta ja lupauksista, jotka eivät sitten välttämättä todellakaan täyty.

Ja mulle on ihan ok, jos nettitreffiviestinvaihdossa joku kerta päästään sellaiselle asteelle, että seksistäkin puhutaan. Yleensä se vaan sitten johtaa siihen, että mies siellä toisessa päässä käy kuumana ja itse en välttämättä. Nykyisen kanssa en puhunut sanaakaan seksistä tutustuessa, ei tullut turhia paineita. Mutta toisaalta olen joskus jonkun deittikaverin kanssa puhunut ja sekin on tuntunut ihan oikealta ratkaisulta ja siltä, että asiat menee omalla painollaan. Ja kyllä seksi voi olla tärkeä asia sekä naiselle että miehelle, siis siinä määrin, että ei halua sellaista kumppania, joka ei pysty siitä puhumaan.

Vierailija
8/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin parisuhdetta ja haluan miehen joka etsii sellaista myös. Mun mielestä seksi kuuluu itsestäänselvänä parisuhteeseen, joten miksi sitä pitäisi profiilissa erikseen mainita? Kai seksistä voi puhua sitten, kun ollaan sen verran tutustuttu, että se toinen tuntuu siltä, että voisi olla parisuhdemateriaalia?

Olen muutaman kerran käynyt treffeillä miehen kanssa, jolla on ollut jotain seksivihjailuja profiilissaan sen lisäksi, että ovat maininneet etsivänsä parisuhdetta. Yksikään näistä ei kuitenkaan etsinyt ensisijaisesti parisuhdetta vaan seksisuhdetta. Tämä kävi ilmi sitten vasta treffeillä, että he halusivat pääasiassa seksiä, mutta toki kuulemma parisuhdekin kiinnostaa jos sopiva nainen osuu kohdalle. Minä en katsonut olevani sopiva, koska en ole kiinnostunut seksistä ilman suhdetta. He olisivat halunneet ensin paneskella ja sitten vasta miettiä, kiinnostaako muukin.

Vierailija
9/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siististi voi vihjata asiasta esimerkiksi sanoilla hellyys, läheisyys tai syli.

Fiksut miehet osaa :-)

t. n44

Olen seurustellut miehen kanssa, jolle sanat hellyys, läheisyys ja syli olivat synonyymejä seksille. Miestä ei voinut halata, ei mennä hänen viereensä sohvalle katsomaan telkkaria, ei vahingossakaan koskettaa sängyssä, jos en ollut sillä hetkellä valmis seksiin. Koin, että suhteessamme oli riittävästi seksiä, mutta hellyys, läheisyys ja syli puuttuivat. 

Vierailija
10/10 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on minulle tärkeämpää kuin parisuhde. Ei ole mitään yhtä tiettyä käyttäytymismallia, joka yhdistäisi näitä miehiä. Seksin perään oleva ääliö voi olla sellainenkin joka ei sanallakaan vihjaa seksin suuntaan vaan etenee epärehellisesti "tositarkoituksella"

Tällainen on valitettavan yleistä. Kunpa naiset oppisivat huomaamaan nämä kuvotukset ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi