Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ien tulehtunut kuolleen hampaan ympäriltä niin pahasti, että poski turvoksissa ja huomenna treffit! Mitä teen??

Vierailija
28.11.2016 |

Tapaan huomenna ensimmäistä kertaa tosi mukavalta vaikuttavan miehen enkä haluaisi olla poski turvoksissa treffeillä! Julkiselle hammaslääkärille en varmasti pääse tähän hätään koska hammas on kuollut eikä kipu ole sietämätöntä. Itse asiassa tänään kipu on ollut lievempää kuin eilen. Onko siis menossa itsestään ohi?

Miten tällaisen turvotuksen/tulehduksen saisi pois kotikonstein?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan huomenna ensimmäistä kertaa tosi mukavalta vaikuttavan miehen enkä haluaisi olla poski turvoksissa treffeillä! Julkiselle hammaslääkärille en varmasti pääse tähän hätään koska hammas on kuollut eikä kipu ole sietämätöntä. Itse asiassa tänään kipu on ollut lievempää kuin eilen. Onko siis menossa itsestään ohi?

Miten tällaisen turvotuksen/tulehduksen saisi pois kotikonstein?

Sä vain mietit treffejä vaikka paha tulehdus ja koko poski turvoksissa? Mene yksityiselle jos julkiselle ei pääse.

Vierailija
2/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset luultavasti ihan hirveälle, vaikket itse huomaisikaan, eli älä mene lähelle. Eräs mies kerran tartutti muhun tulehduksen suustaan, ja koko hammaskalusto on hajoillut sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa poskihoitoa ekoilla treffeillä.

Ientulehdus >> poski turvoksissa 0/5.

Vierailija
4/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta kuin käydä hampulääkärillä.

Meillä pääsee särkypotilaat saman päivän aikana vastaanotolle, valita hirvittävää särkyä voit päästä heti.

Vierailija
5/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut? Äkkiä soitto hammaslääkäriin , vähintään saat päivystysajan. Itsellä tulehtui niin pahasti , että nousi kuume .olin tosi kipeänä pitkään ,kun en heti mennyt hoitoon. Ja minulla ei edes näkynyt turvotusta pahasti, niin en tajunnut tilannetta heti.

Vierailija
6/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä hakemaan yksityiseltä antibioottikuuri, sitten varovasti pidät kylmää poskea vasten (mutta ei todellakaan liian kylmää ja vain muutaman minuutin kerrallaan tai pahennat asiaa).

Vierailija
7/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö tuollainen kuollut hammas haisekin ihan järkyttävälle?

Vierailija
8/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt aamulla hammashuollon päivystykseen? Olisivat vetäneet pois hampaan ja tulehdus olisi rauhoittunut samantien.

Vierailija
9/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Menet treffeille sellaisena kuin olet nyt. Mikäli mies ei ymmärrä elämästä sen vertaa, ettei se elämä aina ole pelkkää auringonpaistetta tai ruusuilla tanssimista, vaan sillä on eri näkökulmia ja hankaluuksiakin, niin voit unohtaa koko miehen ja katsoa sellaisen, jolle tavallinen nainen ja elämä riittää.  

Hänen mielestäsi et ole silloin riittävän hyvä, mikäli tuohon loppuu ja jätä miehelle mahdollisuus etsiä unelmiensa täydellinen nainen, joka ei ikinä ärsytä häntä millään negatiivisella asialla, hajuilla, äänillä, eikä millään muullakaan.

.

Vierailija
10/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tietysti yksityiselle hammaslääkärille mitä pikemmiten.

Vierailija
11/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, eikös nuo tulehdukset aiheuta sydänkohtauksia ym. oikeasti hengenvaarallista ja yksi vaan päivittelee treffejään... Julkiselle voit yrittää päästä ja kuvailet turvotuksen rehellisesti ja tarvittaessa kivun epärehellisesti. Jos ei millään onnistu niin pelasta kuitenkin henkesi ja laita roposi yksityiselle.

Vierailija
12/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteekfi mutta voifitko panna mua vähän suufun että endorfiinit lähtif liikkeelle ja olo paranif"

Ja tuli loistotreffit!

M

Vierailija
13/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perut treffit.

Ei tosta hommasta tule lasta eikä paskaa. Jos perut ajoissa on uusinta mahdollinen, jos taas viimetingassa, pitää mies sinua valmiiksi juoksuttajana.

Vierailija
14/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tuollainen kuollut hammas haisekin ihan järkyttävälle?

Hengetön hammas on ihan tavallinen ilmiö ja voi tulla vaikkapa sopivasti osuneen kolhun seurauksena. juurihoidetut hampaat ovat myös kuolleita.

Eikä se päältä juuri näy.

Väri voi olla hiukan harmaampi.

Ainut varsinainen ongema noissa on, että niillä on taipumus nousta leukaluussa ylemmäs ja purenta kärsii.

Joillakin ne myös irtoavat ihan luonnostaan ja kaverini on hankkinut jo sen takia pari implanttia.

Vierailija
15/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että tuossa seuraava askel on verenmyrkytys? Ja sydänkohtauskaan ei ole poissuljettu jos pöpöt leviävät sydänlihakseen. Pääset saman tien ainakin yksityiselle tai päivystykseen. Hammas pois ja antibioottikuuri.

Vierailija
16/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole juuri  varaa mennä yksityiselle tämän takia, koska olen puoli vuotta sitten teettänyt täysremontin jota makselen vielä pitkään. Kuollut hammas ei todellakaan haise mitenkään, vaan se on juurihoidettu ja täytetty kuntoon. Tulehduskaan ei ole mitään märkivää laatua. Eilen oli sellaista kipua mitä on joskus kun on tullut vahingoittaneeksi ientä vaikka hammasväliharjalla, mutta laajemmalla alueella. Tänään on tuo turvotus ja kipu on lieventynyt.

Auttaako Burana tai muu tulehduskipulääke turvotukseen tilapäisesti?

ap

Vierailija
17/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti, eikös nuo tulehdukset aiheuta sydänkohtauksia ym. oikeasti hengenvaarallista ja yksi vaan päivittelee treffejään... Julkiselle voit yrittää päästä ja kuvailet turvotuksen rehellisesti ja tarvittaessa kivun epärehellisesti. Jos ei millään onnistu niin pelasta kuitenkin henkesi ja laita roposi yksityiselle.

Muistaakseni suutulehduksien seurauksena verenkieroon pääsee pieniä määriä bakteereita, jotka voivat aiheuttaa esim. sydämen läppiin isoja vikoja.

Vierailija
18/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat että tuossa seuraava askel on verenmyrkytys? Ja sydänkohtauskaan ei ole poissuljettu jos pöpöt leviävät sydänlihakseen. Pääset saman tien ainakin yksityiselle tai päivystykseen. Hammas pois ja antibioottikuuri.

O.O hui!

Vierailija
19/22 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole juuri  varaa mennä yksityiselle tämän takia, koska olen puoli vuotta sitten teettänyt täysremontin jota makselen vielä pitkään. Kuollut hammas ei todellakaan haise mitenkään, vaan se on juurihoidettu ja täytetty kuntoon. Tulehduskaan ei ole mitään märkivää laatua. Eilen oli sellaista kipua mitä on joskus kun on tullut vahingoittaneeksi ientä vaikka hammasväliharjalla, mutta laajemmalla alueella. Tänään on tuo turvotus ja kipu on lieventynyt.

Auttaako Burana tai muu tulehduskipulääke turvotukseen tilapäisesti?

ap

Eipä taida auttaa.

Parempi kun menet päivystykseen näyttämään sitä.

Turvotus riittänee kiireellisen oireeksi.

Tai soita nyt sinne päivystykseen ainakin ensimmäiseksi.

Vierailija
20/22 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa? voi hele sentään mikä ihmisiä vaivaa kun oma henki ei ole minkään arvoinen! Mulla tuollanen tulehdusturvotus paljasti tulehduksen levinneen jo siihen malliin, että hyvinkin pian olis voinut lähteä verenkierron mukana ties mihin, yleisintä taitaa olla että menee aivoihin. Eikä silloin kun turvotuksen huomasi miettinyt tosiaankaan sosiaalista elämää vaan omaa hyvinvointia. Mutta odottele toki vaan ja hoitele kotikonstein, siinähän saa tulehdus sitten rauhassa syövyttää tietään eteenpäin. Moni ei tiedä/ajattele edes sitä, että paha tulehdus ylähampaiston puolella voi syövyttää väylän poskionteloon.