Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla mielestänne kaunis jos hänellä on iso nenä? Tarkoitan sellaista, jossa sivukuvassa on kyömy

Vierailija
28.11.2016 |

ja edestäpäin leveähkö ja pitkä? Tyttöni oli kuullut kun hänen siskostaan oli puhuttu selän takana, että onko se se "jolla on se nenä" ja kertonut tämän siskolleen, joka oli pahoittanut mielensä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kaunein.

Vierailija
2/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todellakin. Typerä tyttö sulla kun on pitänyt mennä siskolleen tuollaista sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla persoonallisen näköinen ainakin.

Vierailija
4/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kaunis, Suomessa sellaisia neniä ei vain ole kovin monella ja siksi poikkeaa massasta. Erja Häkkisellä ja Virpi Kätkällä taitaa ainakin olla? Saksassa sitten jo yleisempää, esimerkiksi Steffi Graf.

Vierailija
5/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijätär Amanda Righetti on oikea kaunotar ja kyllä prinsessa Dianaakin pidettiin kauniina. Itse haluaisin ainakin pienehkön kyömynenän.

Ei ihmiseen nenään kauheasti kiinnitetä huomiota ja onhan se osa persoonaa. Jos aikuisenakin hirveästi häiritsee, voi käydä nenäleikkauksessa, mutta useimmiten tuollaiset unohtuvat, kun huomaa, että joku oikeasti rakastaa ihmistä nenineen päivineen... Nykyaikana pienet persoonattomat nöpönenät ovat naisten itsensä suosikkeja. Monilla lähi-idästä tulleilla on huomattavan isot nenät eivätkä he varmaan niitä erityisesti itse ajattele. Tuo Honey G:kin porskutaa kummasti ja nenä on varmasti osa hänen imagoaan.   

Vierailija
6/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella naisella sellanen nenä on ehdoton ei. Lähi-idän naisille se sopii.

Vierailija
7/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Honey G...

Vierailija
8/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt kyömynenäisiä naisia hienostuneen näköisenä. Sellaisia klassisia kaunottaria ja näyttävät aina tyylikkäiltä ja huolitelluilta.

T:Perunanenä

Vierailija
9/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, ei tuolla Amanda Righetillä ole yhtään iso nenä puhumattakaan kyömy. Eikä kyllä ollut Dianallakaan kyömyä.

Vierailija
10/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisilla kaunottarilla ei kylläkään ole isoa kyömynenää.

Vierailija
11/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi olla kaunis. Minulla on samanlainen nenä (ja muutkin piirteet) kuin tässä kuvassa, ja koulussa minua kiusattiin nenäni vuoksi lukioluokille asti. Teini-iässä olisin halunnut "tavallisen" nenän, mutta mieli muuttui lopulta. Enää en missään tapauksessa luopuisi ihanasta ja uljaasta sukunenästäni, vaikka se takuulla joidenkin mielestä on kauhea. Minä en haluaisi nöpönenää, vaikka maksettaisiin.

http://38.media.tumblr.com/tumblr_m4firxmAAE1rwe7koo1_500.jpg

Vierailija
12/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin Meryl Streep? Kyllä minä olen aina häntä kauniina pitänyt. 

Vierailija
14/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos kasvot ovat muuten kauniit ja nenä sopii naamaan. Esim. Virginia Woolf oli todella kaunis.

Vierailija
15/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kasvoissa ja koko hahmossa on hyvä olla yksilöllisyyttä ja luonteikkuutta, särmää. Yhdentekevimmät kasvot ovat symmetriset, piirteettömät, mahd. plastiikkakirurgialla/ botoxilla aikaansaatu; ns. missikasvot. Yhdentekevyys on surkeampaa kuin "rumuus", joka on kiinnostavaa (kts. esim. nuori Barbra Streisand).

Vierailija
16/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanascheel oli , auvisen tyttökaveri...

Mulle tulee tuosta nenästä vain ahdistavia ajatuksia siksikin

Vierailija
17/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh voi!

Tykkään yhdestä isonenäisestä naisesta

Vierailija
18/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kauniita naisia, joilla ei ole kauneusihanteiden mukainen nöpönenä: Julia Roberts, Sarah Jessica Paker Noora Hautakangas, Assi Koivisto.

Vierailija
19/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on aika leveä kuono, mutta en kärsi siitä. Pari kauneusalan ammattilaista on sanonut piirteitäni kauniiksi. Katsojan silmissä toki kaikki on, mutta tuskin olisin yhtään onnellisempi erilaisen nenän myötäkään.

Vierailija
20/45 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpönenä ei ole kauneusihanne ollenkaan katsokaa klassisia veistoksia ja maalauksia - niissä ei ole IKINÄ nöpönenää vaan aika pitkähkö nätti nenä joka ei ole kylläkään kyömy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme