Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä uhittelee medialle – samalla oma peili on hukass

Vierailija
28.11.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004884779.html

Että minä vihaan tuota Sipilää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä ja  Olli  Rehn poistuvat paikalta niskojaan nakellen." Kuinka julkeatte epäillä meitä", " Kuinka verinen loukkaus epäillä minua,rehellisuuden perikuvaa, kuinka julkeaa".

On nämä hauskoja :)

Vierailija
2/5 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvio on tämä:

- Kesällä päätettiin, että tässä on sitten viimeinen tuki Terrafamelle jos bisnes ei näytä kannattamisen merkkejä vuoden loppuun mennessä

- Terrafame päätti antaa sopimuksen Sipilän sukulaisten pikkufirmalle, jotta voisi vaikuttaa Sipilään päätöksen muuttamiseksi

- Terrafame saa marraskuussa sittenkin valtiolta tukea kesän päätöksestä huolimatta

Jokainen voi nyt ihan itse päättää uskooko, että Sipilä ei tiennyt että enonsa ja serkkujensa firma oli saanut Terrafamelta firman kokoon nähden ison sopimuksen. Minä en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt sellainen epeli, että ihmettelen jos joku vielä äänestää. Miten on Suomi lähtenyt nousuun Sipilän aikana? Joko ne luvatut työpaikat on tulleet? Omaa ja kaveriensa etua on ajanut koko ajan ja ohessa puhunut niin paljon paskaa, että edes Donald Trump ei siihen pysty vaikka kuinka yrittäisi. Ainiin, mutta sehän onkin poliitikko.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
4/5 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn kipitti julkaisemaan heti tiedotteen että Sipilä ei ollut jäävi vaikka koko asia oli vielä täysin tutkimatta. Haisee ja pahasti. Sipilä on myös selvästi valehdellut kun väitti ettei tiennyt Katera Steelin olevan ukkinsa perustama firma joten nyt sitten vain odotellaan onko oikeuskanslerilla oikeudentajua. Itse tukea suurempi murhe tässä asiassa on Sipilän jatkuva valehtelu, selittely ja muiden syyttely (oppositio ja tiedotusvälieneet). Kukaan ei ole minusta kyseenalaistanut Sipilän sukulaisten toimintaa vaikka Sipilä niin väittää. Sipilän toiminta onkin sitten  toinen juttu.

Vierailija
5/5 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi lampaiden vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi