Oletteko kokeneet positiivisia yllätyksiä kun olette tavanneet nettideitin?
Usein puhutaan ikävistä yllätyksistä silloin. Mutta onko ollut positiivisia?
Kommentit (4)
Olin jonkin verran chättäillyt yhden miehen kanssa niitä näitä kunnes yhtenä sunnuntaipäivänä päätin ex tempore kutsua hänet kahville luokseni. En tiedä mikä sähköisku meihin iski mutta hänen saapumisestaan ei varmaan mennyt kuin 10 minuuttia niin oltiin jo yhdynnässä.
On tietysti suhteellista tuo mikä on "positiivinen yllätys" mutta minulle se oli sitä.
Olin ollut netissä yhteydessä minua nuoremman miehen kanssa (minä silloin 38v ja mies 22v) ja epäilin kovasti että tulemmeko ollenkaan juttuun kasvotusten vaikka netissä oli tosi kivaa yhdessä. Epäilys osoittautui turhaksi. Meillä oli vielä kivempaa yhdessä kuin kertaakaan netissä.
No minun kohdallani on mennyt lähinnä niin, että kun elämänasenteena on "pessimisti ei pety", on tullut kyllä yhtä lukuunottamatta pelkästään positiivisia yllätyksiä :D
No loysin unelmieni miehen, poikaystavani, Tinderista. Tuuripelia taysin, mutta siina kohtaa taivaanmerkit olivat oikeassa asennossa. Sattuma vei meidat edes samaan paikkaan etta osuimme toistemme naytoille, muusta puhumattakaan. Ensimmaisena paivana 8h deitit, seuraavana paivana ja iltana uneton kiihkea yo :)