Mun pitää varmaan laittaa hyvästit tapailulle
Asutaan eri puolilla maata ja pidetty yhteyksiä viesteillä tiivisti. On tavattu 6 kertaa syksyn aikana , molemmilla haasteellinen työ, jossa viikonloppujakin kiinni. Mies ehdottaa usein, että pitää tavata, mutta odottaa aina minun tulevan hänen luokseen. Lisäksi ehdottanut jotain hotellilomaa pariksi päiväksi, mutta koskaan ei mitään päivää lyö lukkoon. Toki on mukavaa, kun on joku, jota ajatella ja laitella kivoja viestejä, tavatakin vaikka harvakseltaan. Ei kuitenkaan tunnu etenevän mihinkään. Lisäksi mies epäilee minulla olevan muita kuviossa,kunnäkee minun kirjoittelevan somessa kavereilleni.
Mitä mieltä olette tällaisesta "suhteesta"?
Kommentit (7)
Kuulostaa kirjekurssilta.
Kannattaisiko etsiä mies ihan siitä omasta lähiöstä?
Kunnon Perttuja ja Marttuja on varmasti lähettyvillä jotka osaavat ties mitä siihen sun ainaisesti työssä käyvään ukkoon verrattuna. Suomessa on paljon hyvännäköisiä miehiä työttöminä ja aikaa on vaikka kuinka-
Elin 3 vuotta etäsuhteessa 500 km välimatkalla. Alkuun soiteltiin joka päivä ja tavattiin 2-5 viikon välein, suurinpiirtein vuorotellen molempien luona. Nyt ollaan naimisissa ja asutaan yhdessä (minun luona). Miten tämä toimi? No siten, että ekasta tapaamisesta asti me vaan tiedettiin, että tämä on nyt tässä ja tuo ihminen on Se Oikea. Ts. rakastuttiin ja ihan kunnolla. Ei ollu mitään epäilyjä eiä tarvetta vilkuilla muita. Eikä olla mustasukkaisia ihmisiä ja ei tullu mieleenkään epäillä toista ja sen motiiveja.
Toisaalta tuo etäaika oli aikas ihanaa. vaikka ihanahan tuo on edelleenkin ja hyvä on yhdessä olla ja asua. Mutta oli siinä jotain taikaa. Odotusta, ikävää (sellaisat hyvää) ja ne hetket kun saatiin yhdessä olla, <3 <3 <3. Nautittiin toistemme seurassa, käytiin romanttisilla illallisilla tai tehtiin yhdessä hyvää ruokaa, juotiin viiniä ja juteltiin, n*ssittiin paljon, yms. Mitä nykyään ei ole ollenkaan samassa mittakaavassa! :D Arki tuli. Hyvä arki, mutta silti ;).
No niin, kuten huomasit niin ei mulla sulle ole mitään neuvoa.
Martut ja Pertut kaikki ne hyörii kaikki siinä hyörii kaikki täällä pyörii. MArtut ja Pertut kaikki ne mut kaikki sielä hyörii kaikki täällä pyörii. Sillä ulkolaisella miehellä on luultavasti muitakin naisia samassa jonossa ja siksi ei kerkeä. Pääset ehkä joulun jälkeen höylättäväksi.
Perussuomalainen mies ei koskaan tekisi noin raukkamaisesti sinua kohtaan.
Nuorena opiskelijana alettiin seurustella 400km välimatkasta huolimatta. Oli ihan selvää kuulua toisillemme, vaikkei nähty kuin parin viikon välein,ei ollut kännyköitä. Kirjeitä kirjoitettiin kerran viikossa. Meistä tuli aviopari ja kolmen lapsen vanhemmat. Erottiin muutama vuosi sitten 17v kestäneestä liitosta.
Nyt olisi hankala enää solmia suhdetta samalla tavalla. Enää ei ole tavoite jakaa kotia kenenkään kanssa, riittäisi luotettava suhde harvoilla tapaamisilla vaikkapa matkoilla ja muutama kerta vuodessa muuten. Samanlaista miestä tuskin mistään löytyy.
Mulle riittäisi hyvin viikonloppu kerran kk. Sinkkunainen
Kuulostaa ihan normaalilta fuckbuddysuhteelta.