Ostin eilen zarasta takin ja yön yli mietittyä haluankin palauttaa sen, mutta takissa ei ollut hintalappua :O
En ottanut sitä poiskaan kun mietin jos palautan sen. Apua voiko sitä palauttaa ilman sitä? Miten myyjä on osannut ottaa sen hinnan jos siinä ei alunperinkään ollut hintalappua?
Kommentit (13)
Näkeehän sun kuitista, että olet ostanut sen eilen. Menisin ainakin neuvottelemaan.
Ostin kerran lastenvaatteita Turun Zarasta muistaakseni ja laput poistettiin kassalla, outoa minusta.
Menet rohkeasti takaisin kauppaan ja pyydät saada palauttaa takin. Käyttäydy ystävällisesti ja kohteliaasti. Kerro miten ostit sen, vaikka hintalappua ei ollut: kerro ostopäivä ja kellonaika, jne. Luultavasti saat tuotteen palautettua. Tsemppiä. Pikkujuttu.
Pesulapussa on numerosarja, sitä kautta pitäisi löytyä hinta.
Kai sulla kuitti on, siitä ne ovat kiinnostuneita ei hintalapusta.
Vierailija kirjoitti:
Menet rohkeasti takaisin kauppaan ja pyydät saada palauttaa takin. Käyttäydy ystävällisesti ja kohteliaasti. Kerro miten ostit sen, vaikka hintalappua ei ollut: kerro ostopäivä ja kellonaika, jne. Luultavasti saat tuotteen palautettua. Tsemppiä. Pikkujuttu.
Palautusoikeus on yleensä kuittia vastaan.
Joissakin liikkeissä poistetaan laput kun ostaa vaatteen. En tiedä miksi. Maksoitko kortilla. Sinulla on siis pankissa todiste siitä että ole maksanut ko takin sinne liikkeeseen, älä huoli, sieltä saat kuitin. Mutta heititkö itse kuitin pois.
Kyllä mulla kuitti on, kiitos neuvoista menen palauttamaan.
Ap
Joskus varashälyttimet ovat hintalapussa ja ne poistetaan siksi kassalla. Aika yleistä minusta on tosin muutenkin, että kassa jo poistaa hintalaput. Palautusmahdollisuuteenhan se ei vaikuta, sillä palautukseen tarvitaan ostokuitti, josta toki tuotteen hintakin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus varashälyttimet ovat hintalapussa ja ne poistetaan siksi kassalla. Aika yleistä minusta on tosin muutenkin, että kassa jo poistaa hintalaput. Palautusmahdollisuuteenhan se ei vaikuta, sillä palautukseen tarvitaan ostokuitti, josta toki tuotteen hintakin selviää.
kyllä, tuskin vaativat hintalappuja, jos itse ovat ne irroittaneet.
En tiedä zaran käytäntöä, mutta kyllähän kaupat saavat ihan itse päättää mitä palautukseen tarvitaan. Tai suostuvatko palautuksiin lainkaan.
Zaran kassalla lukee: tuotteella ei ole,vaihto- ja palautusoikeutta jos hintalaput on irrotettu. Kerran menin vaihtamaan lastenvaatetta isompaan, hintalappu oli irti mutta tallessa, eivät vaihtaneet. Eipä ole enää sen jälkeen tarvinnut Zaraan rahoja kantaa..
Ei vaatteilla ole mitään automaattista palautusoikeutta. Ensi kerralla mietit huolellisemmin.
Hui, mysteeri! Yliluonnollista.