Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia sinä käyt av-palstalla? Kerro oikea syysi.

Vierailija
28.11.2016 |

Mä itse käyn siksi, koska mun elämä olis muuten niin tylsää. Mulla ei oo muita kavereita kuin mun puoliso. Täältä mä saan keskustelukavereita. 🤗

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein oo kavereita, joten mikäs sen parempaa kuin av-palsta.

Vierailija
2/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin järkyttävää sielunmaisemaa tarjolla ettei voi olla lukematta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä hoitamassa verenpainettani. Se nimittäin on liian alhainen. Kun näitä juttuja lukee, niin kyllä lähtee paineet nousuun!

Vierailija
4/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttämässä itteeni, alkaa oma sinänsä kaoottinen elämäntilanne tunutua helpolta kun lukee näitä aivottomia juttuja täällä. Mulla taitaa sittenkin olla vielä toivoa...

Vierailija
5/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus ja halu tietää mistä puhutaan + minkä ikäiset tänne kirjoittelee

Vierailija
6/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa hetken huvia, kun välillä selailee ja bongaa jotain mielenkiintoisia keskusteluita

Vierailija
7/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on myöntää että sosiaalisen elämän puuttuminen. Veikkaan että siinä vaiheessa kun löydän kivan tyttöystävän ja kavereita/muuta elämänsisältöä niin palstalla olo vähenee.

Vierailija
8/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että elämä ilman sosiaalisia kontakteja on vain hidas marssi kohti kuolemaa.

Toivon että tämä palsta ainoana kontaktimuotonani estää tuon lauseen toteutumisen.

Vierailija
9/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yksin. Puoliso juoksee vapaa-ajan harrastuksissa ja naisissa. Ehkä käyn täällä toteamassa että en ole ainoa paskassa parisuhteessa kituva. Ja työtön.. joka ei rahattomana pääsekään tästä helvetistä.

Vierailija
10/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan tappaminen. Vaihtelua telkkarin katselulle ja mainoslehtisten selailulle.

Vierailija
11/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuo iloa! Välillä on tullut naurettua pissat housuissa täältä luetulle tarinoille :'D

Vierailija
12/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetarkoituksellinen provokaatio.

Vierailija
13/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit asuvat todella kaukana, enkä ole saanut ystäviä uudessa asuinkaupungissani. Palsta siis helpottaa yksinäisyyttä. Lisäksi ystäväni ovat todella erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä - he viettävät villejä sinkkuvuosiaan, kun taas oma elämäni pyorii toiden lisäksi lasten ympärillä. Lähipiirissä ei siis ole edes puhelinsoiton päässä ihmisiä, joilta saada vertaistukea ja vinkkejä lapsiarkeen. Täällä on helppo kokea, ettei ole silläkään saralla yksin.

Vierailija
14/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset tukevat oletustani; täällä käy syrjäytyneitä/yksinäisiä jne. Itsekin käyn ajanvietteenä noin 5min/päivä, muuten vain. Vaikka täällä on kyllä todella vihamielinen ilmapiiri, on vain yksi tapa tehdä asioita ja se on se oma, muut voidaan haukkua tietysti maan alle. Ehkä tämä on pahoinvoinnin purkamispaikka valtaosalle?

Vierailija
15/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvin vuoksi. Miksi tätä joskus sanotaan muuten vauvapalstaksi vaikka tällä ei puhuta vauvoista?

Vierailija
16/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset tukevat oletustani; täällä käy syrjäytyneitä/yksinäisiä jne. Itsekin käyn ajanvietteenä noin 5min/päivä, muuten vain. Vaikka täällä on kyllä todella vihamielinen ilmapiiri, on vain yksi tapa tehdä asioita ja se on se oma, muut voidaan haukkua tietysti maan alle. Ehkä tämä on pahoinvoinnin purkamispaikka valtaosalle?

"Pahoinvoinnin purkamispaikka" tämä ei ainakaan itselleni ole, yksinäisyydestä huolimatta. Ehkä joillekin, sillä on totta, että ilmapiiri on toisinaan todella vihamielinen useissa ketjuissa. Itse kuitenkin koen, että parhaimmillaan täältä saa myos vertaistukea sekä viihdykettä tylsiin päiviin. Uskon myos, että yksinäiset ihmiset kaipaavat ennen kaikkea hupia tai jotakin minne viedä ajatukset, ja tunnetta siitä, ettei ole yksin. Eivät niinkään paikkaa, jossa purkaa patoumiaan. Vaikka riippuu sekin kai ihmisestä. Itse koen olevani yksinäinen, mutten millään lailla syrjäytynyt. Yksinäisyyskään ei ole niin absoluuttista kuin ehkä muunlaisessa elämäntilanteessa olisi. Puuttuu vain ne kaverit, joiden luona poiketa kahvilla tai lähteä lenkille. Ystäviä ja sukulaisia on kuitenkin puhelinsoiton päässä, ja ihana perhe kotona. -13

Vierailija
17/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut täältä apua haastaviin pari suhde tilanne kohtiin. Josku yritän auttaa toisiakin. Mutta josku auttaessaan huomaakin satuttaneensa enemmän kuin auttaneensa. Mutta ehkä joskus täytyy tulla satutetuksikin, että voi taas elää, että voi taas tuntea ja nousta. <3 Täällä saa sydämen hyppimään. Hikipisarat ja kyyneleetkin valumaan.

Vierailija
18/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras huumoripalsta jonka tiedän.

Vierailija
19/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras huumoripalsta jonka tiedän.

Vierailija
20/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras palsta harjoitella elämää. Mutta noita peukutuksia en kyllä oikeasti ymmärrä. Niitä pitäisi jotenkin kehittää nykyajan tasolle.