Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen voi käskeä miehen sohvalle

Vierailija
27.11.2016 |

Mutta ei toisin päin? Minä en ainakaan suostu nukkumaan sohvalla riidan päätteeksi. Mielummin yövyn vaikka hotellissa kun alistun tossuteltavaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vav

Vierailija
2/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää mun mies kun se jää mitä pienimmästä syystä sohvalle nukkumaan. Vitutusta lisää vielä se, että se keksii jotain höpinöitä, että mä olisin paremnalla mielellä jos se nukkuu sohvalla. Se saa tilanteen näyttämään siltä, että mä toivoin sen siirtyvän sohvalle. Toi on samaa sarjaa kuin mykkäkoulu tai se ettei vastaa puhelimeen tai viesteihin.

Mä en kyl tiedä tosielämästä yhtään tapausta, että kumppani olisi käsketty sohvalle. Omatoimisia sohvaan kömpijöitä tiedän useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminististä hapatusta. Tottakai nainen menee sohvalle, tai painuu helvettiin omistamastani asunnosta.

Onneksi aloittajallakin on jonkinlaista selkärankaa, toisin kuin palstamammojen betamiehillä.

Vierailija
4/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sänky. Määrään kuka siinä saa nukkua. Sohva on ostettu sentään yhdessä... voi mies toki nukkua vaikka patjalla, maton reunalla tai lähteä sitten sinne hotelliin (tai no ei se kuitenkaan malttaisi).

Vierailija
5/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sänky. Määrään kuka siinä saa nukkua. Sohva on ostettu sentään yhdessä... voi mies toki nukkua vaikka patjalla, maton reunalla tai lähteä sitten sinne hotelliin (tai no ei se kuitenkaan malttaisi).

Öö anteeks mitä? Millä oerusteella se sun sänky on jos molemmat on maksanu sen?

Vierailija
6/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avovaimoni joskus komensi minut sohvalle nukkumaan. Sanoin sille, että asunto on puoliksi minun ja jos seurani ei kelpaa, niin menkööt itse sohvalle. Se oli jotenkin hämmentynyt tilanteesta. Oli vissiin toiminut omien vanhempiensa kanssa. 

Vierailija
7/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä sanonut että sänky olisi ostettu yhdessä. Sohva on joten en voi kieltää etteikö mies saisi nukkua siinä.

Vierailija
8/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä sanonut että sänky olisi ostettu yhdessä. Sohva on joten en voi kieltää etteikö mies saisi nukkua siinä.

Todella harmonisen tuntuinen parisuhde teillä. Jos olet ostanut juustoa omalla rahallasi, mies tarvitsee luvan sinulta senkin syömiseen? 

Vierailija
9/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella asenteella päätyisit sänkyinesi pihalle nopeammin kuin ehtisit "Mun sänky!" sanoa. Veit juuri tuon lapsellisen sohvalle käskyttämisen aivan uudelle idioottimaisuuden asteelle, onnittelut siitä.

Vierailija
10/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nainen voi käskeä mitä huvittaa, mutta kuka hullu nyt viitsii jokaista oikkua toteuttaa. Menkööt itse sohvalle jos ei osaa samassa sängyssä nukkua, hänen ongelmansahan se on eikä minun.

Vierailija
11/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sohva on todella hyvä nukkumista ajatellen. Välillä nukun siellä ihan vapaaehtoisesti, että vaimo saisi nukuttua paremmin. On kovin raskaana ja tarvii omituisen tyynyjonon, että saa nukuttua edes jotenkin. Mua ei haittaa yhtään. M29 ja latino

Vierailija
12/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella asenteella päätyisit sänkyinesi pihalle nopeammin kuin ehtisit "Mun sänky!" sanoa. Veit juuri tuon lapsellisen sohvalle käskyttämisen aivan uudelle idioottimaisuuden asteelle, onnittelut siitä.

Ihan vapaa estoisesti mies on tänne muuttanut ja halunnut nukkua mun sängyssä eikä lähteä sitä kuulemma turhaan vaihtamaan.

Vierailija
13/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta olen ollut naimisissa, eikä kumpikaan ole koskaan komentanut toista muualle nukkumaan. Joskus nuorempana itse lähdin kiukuspäissäni sohvalle, mutta aina mies kävi pyytämässä takaisin viereen.

Vierailija
14/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen ennemmin kuin alistun naiselle. Minä olen johtaja.

Vierailija
15/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaa estoisesti mies on tänne muuttanut ja halunnut nukkua mun sängyssä eikä lähteä sitä kuulemma turhaan vaihtamaan.

vapaaehtoisesti nyt kuitenkin....

Vierailija
16/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, meidän tapauksessa se olisi mies joka lähtee. Asunto on nimittäin minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan