Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun biologinen kello ei sammu????!!

sekopaa
27.11.2016 |

Olen 28v, meillä on 2 lasta, haaveissa ollut aina kolme mutta tositoimiin ryhdyttyä on tullut realismia peliin. Kaikki JÄRKISYYT sanoo että kaksi on enemmän kuin riittävästi meille. Mutta minulla on jatkuvasti ihan hillitön vauvakuume. Vaikka en halua! Haluan olla haluamatta. Mutta noteeraan ympärilläni kaikki vauvat, samaten perheet missä on kolme lasta. Kun joku kaveri esittelee vaikka vauvakamoja, esitän neutraalia vaikka sisäisesti hykertelen ihastuksesta ja haluaisin päästä hypistelemään taas omia.. Kaupoissa vauvakamaosastot pitää kiertää kaukaa... Raskausmahat on ihania (vaikka omat raskaudet oli kauheita, siinäkin taas realismia). Ovisajat on pahimpia, voisin tehdä sen vauvan heti järjestä viis ja pelkään että niin vielä joku kaunis päivä käy.

Tunnistaako joku tätä itsessään? Ja miten elätte sen kanssa? Sammuuko se kello koskaan? Vai pitääkö tätä oloa kärsiä kunnes vaihdevuodet koittaa? :o

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsesi ovat nyt? Tunnustan täysin itseni tuosta kuvauksesta. Krooninen vauvakuume, kun lapset alta kouluiän. Nyt kun molemmat ovat koulussa, vauvakuume on täysin laantunut. Aika tekee tehtävänsä ja elämän helppous. Ja iän puolesta voisin kyllä vielä lapsia saada. Eli odota ja aika tuo tuohon helpotusta.

Vierailija
2/2 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 1,5 v ja 4,5. Siis kuopus on vielä ihan vauva, mutta silti haluan jo lisää! Järjetöntä!

Hyvä kuulla että laantuu kun lapset kasvaa. Ja juuri niin järjellä ajattelen, että kun koko ajan meilläkin helpottaa kun kasvavat, niin miksi ihmeessä tehdä tähän vielä kolmatta lisää.. Mutta kun ei, hormoonit hyrrää vaan ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän