Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat, missä teillä tuntuu kipua?

11.03.2006 |

eli pieni gallup eli kun teillä on menkat niin missä kohtaa teillä tuntuu kipua? keskellä? vasemmalla oikeella?

pientä apua tarvisin....=)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomotus tuntuu keskellä alamahaa, mutta aika kokonaisvaltaisesti aaltoilee koko alamahalle. Ja ai ai, kun mukavasti juilii tuonne pohkeisiin asti. Tällä kertaa tosi äkänen täti! Ekat luomumenkat pillereiden lopettamisen jälkeen...

Vierailija
2/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sisältä sattuu ja selkää polttaa. Alavatsassakin vähän kramppailee, samoin vihloo vähän joka puolelta alavatsaa... Eli siis kp1 menossa. Ennen kierukkaa kivut oli sellaisia että oksensin koko päivän kivusta, nyt menossa neljäs täti hormonikierukan poiston jälkeen ja ekan kerran tuntuu ilkeältä noi kivut. Onneksi niihin voi syödä huoletta buranaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli juilii koko alamahaa ja välillä tuntuu, kun jotain väännettäs solmuun sisältäpäin! Ja kipu myös säteilee sisä-ja takareisiin ja välillä pohkeisiin asti!! Oikeestaan ihan samanlaista kipua kun supistelut synnytyksessä..

Vierailija
4/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla sama kun toisiks edellisellä!!!

Vierailija
5/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vatsa oo kipee ollenkaan.. Mulla kipu tuntuu tosiaan vain oikealla puolella selässä, alhaalla siis.. Kipu alkaa vähän ennen kuin vuoto ja jatkuu sitten ekan päivän. Joskus hiukan toisena, mutta ei sen pidempään. Kipu on ihan särkyä ja hieronta/särkylääke auttaa tosi hyvin..

glemei