Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsani iho repeytyi raskauksissa -- mies halveksii vartaloani, eikä kykene seksiin enää kanssani

Vierailija
27.11.2016 |

Sain 1,5 vuoden välein kaksi lasta aviomieheni kanssa ja nykyään hän nyrpistää nenäänsä aina, jos näkee vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Vatsani on siis melko litteä (olen hoikka) ja raskauksien myötä tullut napatyrä on leikattu sekä raskausarvetkin ovat jo vaalentuneet, mutta vatsan iho on hieman löysä ja osin iho on ryppyisen näköinen navan alapuolella.

Meillä ei olekaan ollut enää seksiä kuopuksen syntymän jälkeen, sillä mies pitää minua fyysisesti vastenmielisenä. Olisiko ideoita, miten toimia tässä tilanteessa? Varsinainen abdominoplastia on ainakin todella kallis.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä herranjumala

Vierailija
2/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mies vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä itse enää tuollaista ihmistä, kuin miksi miehesi on osoittautunut?

Vierailija
4/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis muuten ihan ok-näköinen ja hoikka, mutta vatsani on täydellinen turn-off miehelle ja hän avoimesti luo inhoavia eleitä nähdessään vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Emme voi edes saunoa tai käydä pesulla samaan aikaan em. syystä ja en vahingossakaan liiku esim. pelkissä rintaliiveissä vilaukseltakaan kotona.

Ne miehen kuvotuseleet tuntuvat todella loukkaavilta. Ja tiedän, että vatsani on pilalla, mutta ihmettelen, että mies ei edes osaa hillitä itseään ja kertomansa mukaan välillä jopa tahallaan kiusaa minua siitä, kun huomaa, että pahoitan siitä mieleni.

Vierailija
5/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se paskaukko helvettiin elämästäsi.

Tai jos tuntuu mahdottomalta erota lasten takia, sanot ukolle että voitte asua kämppiksinä.

Käyt panemassa jotain normaaleja miehiä jos haluat seksiä.

Vierailija
6/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä itse enää tuollaista ihmistä, kuin miksi miehesi on osoittautunut?

En toki. :( Tosin yh-äitejä karsastetaan edelleen ja kiusallista joutua sellaiseksi siksi, kun miehen todellinen luonto paljastui vasta nyt

Vierailija
7/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen miehen takia kannata leikellä itseään.

Miksi naiset ovat noin lapasia?

Vierailija
8/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi korjausleikkaus ainakin maksaa kun häntä se niin häiritsee mutta onhan se erittäin inhottavaa sinulle olla ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Mitäs sitten kun olette vanhoja ja iho alkaa ihan vanhuuden takia oikein kunnolla rypistymään joka puolelta?

Varmaan jos mahdollisuus vaan on niin itse sinuna hankkisin toisen miehen.

Vierailija
9/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa koska huomaa sinun pahoittavan mielesi? Eiköhän ole sitten selvää mitä sun tulee tehdä.

Vierailija
10/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usuta se salille mömmöjen kera ja kehu voimakkaasti, aina kun uusi ennätys rautaa nousee. Sitten sekin saa tyrän, pikku pikku kikkelin ja nahka alkaa roikkuu kun ei enää pysty mömmöjä vetään. Tukkakin lähtee ja naama täys finnejä.

Vierailija
11/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan sairasta. Nimitellä puolisoaan oksettavan näköiseksi.

Vierailija
12/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä se paskaukko helvettiin elämästäsi.

Tai jos tuntuu mahdottomalta erota lasten takia, sanot ukolle että voitte asua kämppiksinä.

Käyt panemassa jotain normaaleja miehiä jos haluat seksiä.

Ollaan tässä eleltykin kämppiksinä kuopuksen syntymän jälkeen. On mulla kiinnostusta ajatustasolla joitain muita kohtaan, mutta eipä sellaisista jutuista taitaisi mitään tulla, kun olen "varattu" ja mulla on kaksi pientä lasta -- ja se maha. Mistä tiedän, etteivät muutkin miehet inhoaisi sitä? En halua myöskään kenenkään miehen hyväksikäytettäväksi mihinkään vakipanosuhteeseen, vaan haluaisin oikean rakkaussuhteen sitten joskus, jos onnistaa.

Vierailija
13/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on läjäpäin normaaleja miehiä, jotka palavat halusta sekstata kanssasi ja pitävät sinua kauniina.

Miehesi harrastaa julmaa henkistä väkivaltaa. Ota ero heti.

Vierailija
14/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt lapset tekemättä niin ehtisit nöyristellä miestäsi 24/7.

Oikeasti...näytä sille miehelle missä on ulko-ovi! 

Vierailija
15/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi korjausleikkaus ainakin maksaa kun häntä se niin häiritsee mutta onhan se erittäin inhottavaa sinulle olla ylipäätään tuollaisen miehen kanssa. Mitäs sitten kun olette vanhoja ja iho alkaa ihan vanhuuden takia oikein kunnolla rypistymään joka puolelta?

Varmaan jos mahdollisuus vaan on niin itse sinuna hankkisin toisen miehen.

Miestä häiritsee myös kaikki ikääntymisen merkitkin naururypyistä alkaen. :( Ja hän avoimesti halveksii vähän ikääntyneempiä ihmisiä ja pitää heitäkin kuvottavan näköisinä. Muuten hän on ihan komea, opiskellut, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä oleva mies. Harmittaa kyllä, etten tajunnut hänen olevan tosissaan niiden ryppykommenttiensa kanssa jo seurusteluaikoina (luulin, että hän laski leikkiä, kun haukkui mua naururypyistäni jo silloin).

Vierailija
16/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen mies. Ei ole suoraan sanonut, että inhottaa, mutta kyllä sen huomaa. Ei vahingossakaan koskaan kosketa vatsaani. Olen tosi hoikka, siksi varmaan vatsa repesikin niin pahasti. Eroa mietin jatkuvasti. Mies on tosin sanonut, etten koskaan voisi saada uutta miestä, koska vartaloni ei ole ennallaan :(

Vierailija
17/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo hemmetti, eihän tuollaisia miehiä ole. Jos on, niin sovitaanko naiset ihan yhteisesti, että pidetään ne ulkoruokinnassa? Herregyyd...

Vierailija
18/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki. :( Tosin yh-äitejä karsastetaan edelleen ja kiusallista joutua sellaiseksi siksi, kun miehen todellinen luonto paljastui vasta nyt

Sitten aloituksesi oli harhaanjohtavasti laadittu (tai provo...), koska siinä tunnut miettivän, millä itseäsi koskevalla toimenpiteellä saisit seksielämänne takaisin.

Vierailija
19/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis muuten ihan ok-näköinen ja hoikka, mutta vatsani on täydellinen turn-off miehelle ja hän avoimesti luo inhoavia eleitä nähdessään vatsani sekä sanoo sitä oksettavan näköiseksi. Emme voi edes saunoa tai käydä pesulla samaan aikaan em. syystä ja en vahingossakaan liiku esim. pelkissä rintaliiveissä vilaukseltakaan kotona.

Ne miehen kuvotuseleet tuntuvat todella loukkaavilta. Ja tiedän, että vatsani on pilalla, mutta ihmettelen, että mies ei edes osaa hillitä itseään ja kertomansa mukaan välillä jopa tahallaan kiusaa minua siitä, kun huomaa, että pahoitan siitä mieleni.

Sun vatsas ei oo pilalla, ainoastaan muuttunut raskauksien jälkeen. Mutta sun mies on pilalla, käyttäytyy kuin pahainen kakara. Sano että lopettaa tuon pelleilyn välittömästi ja aikuistuu.

Vierailija
20/135 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen mies. Ei ole suoraan sanonut, että inhottaa, mutta kyllä sen huomaa. Ei vahingossakaan koskaan kosketa vatsaani. Olen tosi hoikka, siksi varmaan vatsa repesikin niin pahasti. Eroa mietin jatkuvasti. Mies on tosin sanonut, etten koskaan voisi saada uutta miestä, koska vartaloni ei ole ennallaan :(

Mistä alahymiö? Siitä, että uskot miestäsi vai siitä, että on sanonut sinulle sikamaisesti?

Et kai tosissaan häntä usko?!

Ja vaikka olisi maailman viimeinen mies, niin ei ole mielipahasi arvoinen.