Ei niin hyvännäköinen- naispuolinen kaverini rupesi seurustelemaan
Naisella on mm. isohko pottunenä, lyhyet jalat ja isot jalkaterät. Jotenkin hän kuitenkin onnistui löytämään itselleen normaalin näköisen miehen.
Minä, tavallinen ja jopa nätti nainen, olen ollut sinkkuna vuosia. Miehet kyllä osoittavat kiinnostustaan mutta jutut lopahtavat aina.
Osaako joku selittää? Miten kaverini pystyi saamaan itseään paremman näköisen miehen?
Kommentit (40)
Miksi minä iskin lihavan, lyhyen ja kaljun miehen baarista, enkä tämän solakkaa, hiuksellista kaveria? Koska miehelläni on valloittava, älykäs luonne ja miellyttävä puheääni. Olisiko kyse aloituksessakin jostain samantyyppisestä asiasta?
Jos aloitus olisi totta, ap toivoisi tätä syväanalyysiä:
Koska miehet kokevat sinut ap liian vaikeasti tavoitettavaksi tuon ihanan ja sulokkaan ulkonäkösi takia. Ei ne miehet oikeasti sitä pottunokkaa rakasta, vaan haluavat päästä sen kautta sinun lähellesi, oi jumalainen nainen. Oih, melkein itsekin sekoan koska olen varma että sinä jos kuka olet kaikkien miesten unelma. Tuletko vaimokseni?
Vierailija kirjoitti:
Naisella on mm. isohko pottunenä, lyhyet jalat ja isot jalkaterät. Jotenkin hän kuitenkin onnistui löytämään itselleen normaalin näköisen miehen.
Minä, tavallinen ja jopa nätti nainen, olen ollut sinkkuna vuosia. Miehet kyllä osoittavat kiinnostustaan mutta jutut lopahtavat aina.
Osaako joku selittää? Miten kaverini pystyi saamaan itseään paremman näköisen miehen?
sisimpään rakastutaan ja ulkonäköä nussitaan
-mies
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus olisi totta, ap toivoisi tätä syväanalyysiä:
Koska miehet kokevat sinut ap liian vaikeasti tavoitettavaksi tuon ihanan ja sulokkaan ulkonäkösi takia. Ei ne miehet oikeasti sitä pottunokkaa rakasta, vaan haluavat päästä sen kautta sinun lähellesi, oi jumalainen nainen. Oih, melkein itsekin sekoan koska olen varma että sinä jos kuka olet kaikkien miesten unelma. Tuletko vaimokseni?
Nappianalyysi 😀
Mua taas ärsyttää se, että ystäväni sai miehen vain ulkonäkönsä ansiosta. On masentunut ja antisosiaalinen luuseri, mutta tosi nätti, joten sai miehen ja elää nyt kotivaimona ulkomailla miehen rahoilla yhtä masentuneena. Itse taas paiskin duunia niska limassa elättäkseni itseni, enkä koskaan loisisi yhdenkään miehen lompakolla. Silti olen baareissa miehille kuin ilmaa, Tinderissä ei koskaan matchaa jne. Ärsyttää, koska mielestäni ystäväni ei "ansaitsisi" tuota miestä.
Huomaatteko rakkaat nettiystävät eivät edes ystävät pysty aidosti olemaan onnellisia toisen puolesta koska se oma tilanne eli kateus nostaa nokkaa .
On varmaan hirvittävä tilanne jos tapaatte ja ystäväsi esittelee miehensä sinulle .
Voisitteko ajatella että kenties tämän ystäväsi uuden miehen kautta sinä voisit tavata jonkun uuden miehen , jonkun sen kaverin ehkä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku selittää? Miten kaverini pystyi saamaan itseään paremman näköisen miehen?sisimpään rakastutaan ja ulkonäköä nussitaan
-mies
Valitettavasti tuo ajatusmaailma johtaa vaan liian usein siihen, että se nainen jonka sisimpään on rakastuttu, halutaan pitää kotona mammana ja sitten tosiaan nussitaan niitä muita pelkän ulkonäön takia siinä sivussa. Ymmärrän ajatuksen aivan täysin, mutta siksi parisuhde on myös pitkälti päätös toien kanssa olemisesta ja yleensä uskollisuudesta.. ohis
Hei, minulla kesti kauan tajuta että jotkut vaan aina löytää seuraa ja toiset ei ikinä. Oma äitini on tästä loistava esimerkki. Isä kuoli ja luulin kauhuissani, että vähän yli viisikympppinen äitimme jää loppuelämäkseen yksin. Olin siitä ihan varma. Ylipainoinen, harmaahiuksinen, ujo rouva joka ei koskaan meikkaa.
Ja paskan lieskat! Pari vuotta meni ja jo oli rouvalla vientiä.
Samaan aikaan minä ja muut alle kolmekymppiset kärvistelimme sinkkuina. Eli vaikka mitä tapahtuisi, äitini löytää aina seuraa. Jopa omat mieheni ovat kehuneet häntä mielyttäväksi ihmiseksi. Viehätys ei siis perustu ulkonäköön.
Opetelkaa ihmiset olemaan helposti lähestyttäviä. Ja muutenkin vähän vähemmän hankalia joka asiassa.
Miksi joku rumilus saa seuraa? Koska sen kans on kivaa. Miksi joku kaunis saa seuraa? Senkin kanssa on kivaa. Miksi joku kateellinen kitkerä katkera mököttäjä ei saa seuraa? Vastaus:_________________________________
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää se, että ystäväni sai miehen vain ulkonäkönsä ansiosta. On masentunut ja antisosiaalinen luuseri, mutta tosi nätti, joten sai miehen ja elää nyt kotivaimona ulkomailla miehen rahoilla yhtä masentuneena. Itse taas paiskin duunia niska limassa elättäkseni itseni, enkä koskaan loisisi yhdenkään miehen lompakolla. Silti olen baareissa miehille kuin ilmaa, Tinderissä ei koskaan matchaa jne. Ärsyttää, koska mielestäni ystäväni ei "ansaitsisi" tuota miestä.
Elämä ei oo reilua, mutta miehenä ihailen tuota sinun asennetta tulla itse omillaan toimeen, vaikutat kuitenkin ihan ok naiselta.
Ja totta kauneus/seksikkyys on se mihin moni kiinnittää heti huomiota ensin, koska se näkyy ulospäin toisin kuin hyvä luonne,ahkeruus ja tunnollisuus.
Siksi monet valitsevatkin väärin.
Monet ovat erittäin pinnallisia niin miehet kuin naisetkin ja etsivät & valitsevat kumppaninsa väärin perustein.
Tsemppiä sulle kuitenkin, voi se oikea löytyä vaikka nyt ei siltä vaikuttaisikaan
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tilanteessasi monesti, mutta ei se ärsyyntyminen mitään muuta tai meistä viehättävämpiä tee. Anna olla, maailma on tällainen, että kauniit ihmiset voi olla mitä vaan ja saavat silti kaiken. Mutta usein molemmilta puolilta, sekä ne jotka kauneudellaan eläneet ja sitten ne jotka rahoillaan, löytyy jotain täyttymätöntä unelmaa ihmisten suhteen. Eivätkä he sitä keskenään pinnallisuudessaan löydä. Näitä jääkiekkoilija/missi pareja on maailma tulvillaan.. Surullisia tapauksia suurin osa. Toinen tuo rahat, toinen hoitaa lapset. Ja petosta suuntaan jos toiseen, mutta koska raha ja maine niin kulissit. Ja unohda se tinderi! Vai haluatko elää yhtä valheellisessa maailmassa kun kaverisi joka ulkonäöllä miehiä pokaa?
Lue aloituksesi uudestaan. Sieltä kyllä löytyy vinkki, miksi et saa kestävää parisuhdetta.
Voi olla monia muitakin asioita, mutta niitä ei voi tästä tietää.
T. Itse ei mikään missi, mutta silti en tajunnut etten olisi oikeutettu onnelliseen elämään ja hyvään parisuhteeseen ulkonäköni takia.
Vierailija kirjoitti:
Hei, minulla kesti kauan tajuta että jotkut vaan aina löytää seuraa ja toiset ei ikinä. Oma äitini on tästä loistava esimerkki. Isä kuoli ja luulin kauhuissani, että vähän yli viisikympppinen äitimme jää loppuelämäkseen yksin. Olin siitä ihan varma. Ylipainoinen, harmaahiuksinen, ujo rouva joka ei koskaan meikkaa.
Ja paskan lieskat! Pari vuotta meni ja jo oli rouvalla vientiä.Samaan aikaan minä ja muut alle kolmekymppiset kärvistelimme sinkkuina. Eli vaikka mitä tapahtuisi, äitini löytää aina seuraa. Jopa omat mieheni ovat kehuneet häntä mielyttäväksi ihmiseksi. Viehätys ei siis perustu ulkonäköön.
Riippuu iästä mitä arvostetaan.Olen itse mukavana pidetty 20 vuotias mies mutta ei ole minkäänlaista vientiä mun ikäisilleni naisille koska olen lyhyt ja kaljuunnun. Kyllä niille se miehen viehätys perustuu ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskan lieskat! Pari vuotta meni ja jo oli rouvalla vientiä.Samaan aikaan minä ja muut alle kolmekymppiset kärvistelimme sinkkuina. Eli vaikka mitä tapahtuisi, äitini löytää aina seuraa. Jopa omat mieheni ovat kehuneet häntä mielyttäväksi ihmiseksi. Viehätys ei siis perustu ulkonäköön.
Riippuu iästä mitä arvostetaan.Olen itse mukavana pidetty 20 vuotias mies mutta ei ole minkäänlaista vientiä mun ikäisilleni naisille koska olen lyhyt ja kaljuunnun. Kyllä niille se miehen viehätys perustuu ulkonäköön.
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta. Minkä näköisistä naisista itse haaveilet? Onko rima liian ylhäällä?
Oma kehusi haisee, kuin biojätepussi?
Kylläpä tää provo uppos kun kuuma veitsi voihin. Löyty palstamammolle yhtenäinen puolustusrintama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot olevasi mukava? Jos naiset eivät kerran sinusta kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa ihmiset olemaan helposti lähestyttäviä. Ja muutenkin vähän vähemmän hankalia joka asiassa.
Miksi joku rumilus saa seuraa? Koska sen kans on kivaa. Miksi joku kaunis saa seuraa? Senkin kanssa on kivaa. Miksi joku kateellinen kitkerä katkera mököttäjä ei saa seuraa? Vastaus:_________________________________
Kuvittelet kai ihan tosissasi että tuo "kateus ja kitkeryys" mitä ehkä jossain nettikommentissa ilmenee, automaattisesti on ihmisessä niin vallitseva ominaisuus että säteilee matkojen päähän ja karkottaa kaikki ihmiset. Tuskinpa kuitenkaan. Jokainen itselleen rehellinen ihminen on kitkerä ja kateellinen jollekin ihmiselle jostain, mutta yleensä tuota ei tuoda jokapäiväisissä kanssakäymisissä muiden kanssa millään tavalla esiin.
Aloittaja ja me muut hänen kaltaisensa, en mä suostu uskomaan että meissä tai muissakaan sinkuissa mitään kovin perustavanlaatuista vikaa olisi joka erottaisi meidät suhteessa olevista. Yllättävän monet myös on sellaisissa suhteissa ja suhteessa sellaisten ihmisten kanssa joita mä en todellakaan jaksaisi katsella. Se aloittajan kaverinkin suhde voi (en väitä että on, mutta voi olla) kaunis ulkoa ja silkkoa sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. sinulla on huono peppu, eikä kroppasi ole tiimalasia nähnytkään.
Silmäsi eivät ole kauniit, eivätkä huulesi.
Ulkonäköäsi ei pelasta pieni nenäsi ja jalkasi.
Sorry.
Ps. oikeasti leukasi on se isoin turn off
OMG, nyt kyllä loukkasit! Mun itsetuntoni perustuu niin suurelta osin siihen että mulla on TIIMALASIVARTALO JA HYVÄ PEPPU!
Huomaan että tämän vastaajan oma itsetunto perustuu jo ihan toisenlaisiin asioihin.
taitaa olla isot häpyhuulet