Ei niin hyvännäköinen- naispuolinen kaverini rupesi seurustelemaan
Naisella on mm. isohko pottunenä, lyhyet jalat ja isot jalkaterät. Jotenkin hän kuitenkin onnistui löytämään itselleen normaalin näköisen miehen.
Minä, tavallinen ja jopa nätti nainen, olen ollut sinkkuna vuosia. Miehet kyllä osoittavat kiinnostustaan mutta jutut lopahtavat aina.
Osaako joku selittää? Miten kaverini pystyi saamaan itseään paremman näköisen miehen?
Kommentit (40)
Kaverisi on varmaan luonteeltaan ihastuttava ja rakastettava. Itse taas annat vaikutelman katkerasta ja kateellisesta akasta, jota kiinnostaa muiden asiat enemmän kuin omat.
Ulkonäkö ei ole pääasia. Huumorintajulla ja persoonallisuudella pääsee pitkälle. Harvalla miehellä on kauheen pitkälle kehittynyt estetiikan taju, huomaa ihan siitä miten ne esim. pukee lapset päiväkotiin tai sisustaa poikamieskämppänsä...
Suurin osa haluaa elää sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla, ja joka haluaa mennä elämässä samaan suuntaan kuin itse.
Ehkä kaverisi on paremmannäköinen, ja myös mukavampi, kuin sinä.
Monesta omasta tutusta (niin miehistä kuin naisista) huomannu, että toinen on ns. hyvännäköinen ja toinen ns. tavis. Äkkiseltään ei tule yhtään "samankastin" paria mieleen.
Ei se pottunokka haittaa suihinotossa.
Isot jalkaterät? Mitä ihmettä? Isot jalkaterät = ruma ihminen. Päivän naurut. Oletko ollut missään tekemisissä miesten kanssa, jos kuvittelet tavallisen miehen kiinnittävän huomiota naisen JALKATERIEN KOKOON.
Vierailija kirjoitti:
Monesta omasta tutusta (niin miehistä kuin naisista) huomannu, että toinen on ns. hyvännäköinen ja toinen ns. tavis. Äkkiseltään ei tule yhtään "samankastin" paria mieleen.
Aijaa, katsotkohan niitä kavereitasi sitten jotenkin kriittisemmin tms, koska itse en tiedä oikeastaan kuin pelkästään "saman tason" pareja. Julkkispareissa sitten taas on enemmän epäsuhtaa, johtuen rahasta ja statuksesta todennäköisesti.
Sinun kaverilla on matalammat odotukset pariutumiseen. Olisitko kiinnostunut itse suhteesta siihen mieheen jonka kaverisi sai?
Ehkä et olekaan niin kaunis kuin luulit. Sorry vaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on mm. isohko pottunenä, lyhyet jalat ja isot jalkaterät. Jotenkin hän kuitenkin onnistui löytämään itselleen normaalin näköisen miehen.
Minä, tavallinen ja jopa nätti nainen, olen ollut sinkkuna vuosia. Miehet kyllä osoittavat kiinnostustaan mutta jutut lopahtavat aina.
Osaako joku selittää? Miten kaverini pystyi saamaan itseään paremman näköisen miehen?
Moni kakku päältä kaunis, vaikka on silkkoa sisältä.
Ap. sinulla on huono peppu, eikä kroppasi ole tiimalasia nähnytkään.
Silmäsi eivät ole kauniit, eivätkä huulesi.
Ulkonäköäsi ei pelasta pieni nenäsi ja jalkasi.
Sorry.
Ps. oikeasti leukasi on se isoin turn off
Sun luonteessa on tosiaan jotain minkä takia suhteesi loppuu. Ja inhottavaa arvostella kaverin ulkonäköä!
Minäkin ihmettelin että miten mieheni oikein kiinnostuikaan, minusta? Vinkura pattinenä, karvaiset vänkäsääret, pieni pää, rohtuneet huulet. Mutta se on se luonne, katsoppas.
Tosi suomalaista kateutta 👍
sinua viduddaa että ystävää onnisti ja sinua ei
Vierailija kirjoitti:
Moukan tuurilla?
Ap:sta muistuu mieleen oma lukioaikani jolloin naapuriluokalla ollut tyttö haukkui minua tunnilla jolla oli sekä oman luokkani että hänen luokkansa oppilaita. Tämän haukkumisen aiheutti se että minä deittailin jotakuta ja hänellä ei ollut ketään. Oli siellä kovaan ääneen ihmetellyt miten kukaan voi tällaisen rumiluksen kanssa käydä ulkona.Paikalla ollut ystäväni kertoi tämän minulle. Emme olleet haukkujan kanssa tekemisissä keskenämme emmekä edes samoilla tunneilla.Olen myöhemmin ihmettelyt miten jonkun deittailu voi aiheuttaa tuollaisen reaktion jossain ulkopuolisessa. llmeisesti tämä minua haukkunut kanssalukiolainen ei olekaan uniikki tapaus vaan muitakin yhtä kateellisia ihmisiä on.
Rumilukselle eli minulle on löytynyt seuraa etsimättä myöhemminkin, enkä tiedä mikä on tämän haukkujan siviilisääty nykyisin.Rumilus on onnellisesti naimisissa.
Hänellä on miellyttävämpi luonne.