Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka eivät halua koskaan suhteeseen?

Vierailija
27.11.2016 |

Kaikki tilastot, puheenaiheet ja tutkimukset kertovat samaa. Naisen oletetaan etenkin lapsiperheessä olevan miehen sekä lasten palvelija. Imetyskin lopetetaan kun perheenisää panettaa. Monet naiset tekevät perheessä kaiken samalla kun mies huitelee naisissa ja odottaa ruokaa eteensä.

Mielestäni parisuhteen dynamiikka on naiselle todella epäedullinen. Miehen ja naisen seksuaalisuus ei pitkässä tähtäimessä sovi ollenkaan yhteen. Nainen on historiassa ollut se joka tästä kärsii, avioliitossakin on saanut raiskata.

Kuinka moni on jo nuorena päättänyt ettei halua toistaa muiden naisten virheitä? Minusta on joskus huvittavaa miten pitkässä suhteessa olevat naiset haukkuvat toisia naisia panopuiksi vaikka itse lopettavat lapsensa imetyksen miehen halujen takia ja heräävät aamulla unilääketokkurassa imemään miehensä munaa.

Suhteet eivät toimi. Minä en aio särkeä itseäni olemalla edes se sosiaalisesti hyväksytympi panopuu eli vaimo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb-suhde sopii minulle enkä muuhun alkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tilastot, puheenaiheet ja tutkimukset kertovat samaa. Naisen oletetaan etenkin lapsiperheessä olevan miehen sekä lasten palvelija. Imetyskin lopetetaan kun perheenisää panettaa. Monet naiset tekevät perheessä kaiken samalla kun mies huitelee naisissa ja odottaa ruokaa eteensä.

Mielestäni parisuhteen dynamiikka on naiselle todella epäedullinen. Miehen ja naisen seksuaalisuus ei pitkässä tähtäimessä sovi ollenkaan yhteen. Nainen on historiassa ollut se joka tästä kärsii, avioliitossakin on saanut raiskata.

Kuinka moni on jo nuorena päättänyt ettei halua toistaa muiden naisten virheitä? Minusta on joskus huvittavaa miten pitkässä suhteessa olevat naiset haukkuvat toisia naisia panopuiksi vaikka itse lopettavat lapsensa imetyksen miehen halujen takia ja heräävät aamulla unilääketokkurassa imemään miehensä munaa.

Suhteet eivät toimi. Minä en aio särkeä itseäni olemalla edes se sosiaalisesti hyväksytympi panopuu eli vaimo.

Ei pidä olla tuollainen lapanen niin suhde miehen kanssa onnistuu. Eli en todellakaan jaa ongelmaasi.

Vierailija
4/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on useampi pidempi suhde takana ja olen päättänyt, että uusia ei tarvitse enää tulla. En ole parisuhdeihminen enkä tykkää jakaa asioitani. Fuck buddy löytyy jos tarvetta tulee mutta nyttemmin olen hoitanut nääkin tarpeet mieluummin itsenäisesti. 😜

Vierailija
5/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aion tosiaan syödä lettuni yksin vastedes.

Vierailija
6/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole tuollaisia, eivätkä kaikki naiset. Av:lla ja netissä muutenkin saa helposti kärjistyneen ja vihamielisen käsityksen ihmisistä, mutta todellisuus on monimuotoisempi. Monin paikoin ihmiset myös kasvavat aikuisiksi, ovat myötätuntoisia ja kantavat itse vastuun tarpeistaan ja negatiivisista tunteistaan muuttumatta uhmaikäisiksi kiukuttelijoiksi.

Mutta onhan se oikein hyvä lähtökohta olla tarvitsematta miehiä tai parisuhdetta elääkseen täyttä elämää. Jos vastaan tulee sopiva tyyppi, jonka kanssa oleminen on mukavaa ja ravitsevaa eikä mikään rasite, sitten voi lyödä hynttyyt yhteen. Jos sellaista ei tule, yksinkin on ihan ok. Ystäviä on ja maailma on auki. Mikäs siinä.

Vierailija
7/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen raiskaaminen avioliitossa sitten laitonta?

Vierailija
8/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt sitä, että sille on täytynyt olla syynsä, miksi naiset halusivat pois kotiäidin osasta ja mahdollisuuden naisille elää itsenäisesti.

Vierailija
9/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä, siinä 21v:nä päätin, että seurustelusuhteet ei ole mua varten. Viihdyn paremmin yksin. En jaksa levitellä saksia joka ilta että mies on tyydytetty ja ottaa suihin sen 4 krt viikossa. Riidellä rahasta, menoista, peitosta nukkuessa, tv kanavista, siivoamisesta, kaikki aikataulujen yhteensovittamiset, mustasukkaisuudet (saa olla vapaasti oma ittensä ja flirttailla jos siltä tuntuu) voi kulkee omassa kodissa ilman lääppimistä ja tissien ja perseen kourimista, saa tehdä mitä huvittaa milloin huvittaa. Ei tarvi miettii vaikka muutama ylimääränen kilo kertyy ja pohtii seksin aikana hyllyykö jenkkakahvat. Haiseeko aamupusulla hengitys. Kukaan ei sotke ja saa elää ja olla vapaudessa. Tuossa olisi ihan turhan liikaa luopumista omista vapauksista, joten ei kiitos.

Vierailija
10/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisia olen miettinyt. Olen 34- vuotias nainen ja jokainen parisuhde on ollut pettymys. Alun jälkeen miehestä tulee laiska, sängyssä huono, tyly, sellainen kliseinen "miehet on sikoja" -mies. Ja samaa se näyttää olevan muillakin, en tiedä enkä ole koskaan tiennyt yhtäkään parisuhdetta jota pitäisin hyvänä, siis sellaisena että itselleni kelpuuttaisin.

Lasta en halua ja kykenen itseni kyllä elättämään. Miksi siis mies? Seksi ei ole niin ihmeellistä, etenkään ekan parin vuoden jälkeen, että kiinnostaisi. Parempi elintaso? No ei sekään kiinnosta tarpeeksi, mieluummin elän vähän niukemmin kuin alistun runkkureiäksi tai katselen jotain pleikkaria takovaa idioottia. Seura? Niin no, ei sitä miestä sen 1-2v jälkeen kiinnosta, en ole koskaan nähnyt yhtäkään suhdetta jossa kiinnostaisi. Kumppanuus? Eivät miehet pysty tarjoamaan tällaisia, ylittää heidän kapasiteettinsa kirkkaasti.

Eli en vaan keksi oikein yhtäkään syytä miksi elämässäni satsaisin miessuhteisiin. Palveleminen ja pillunanto eivät ole mitään ykköstavoitteita todellakaan, keksin paljon mielekkäämpää tekemistä kyllä..

Vierailija
11/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Arvasin jo otsikosta, että tämä yksi hullu on taas asialla. En tiedä mitä sä kuvittelet tietäväsi toisten ihmisten elämästä ja parisuhteista, mutta hieman vääristynyt kuva sulla kyllä on..

Mitä sä muuten tällä toistuvalla paatoksellasi ja muiden naisten mollaamisella yrität saavuttaa? En ymmärrä.

Vierailija
12/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka on päätynyt tuohon samaan lopputulokseen parin viimeisen vuoden aikana. Tähän on ajaneet sekä omat entiset parisuhteeni, ystävieni parisuhteet mutta myös medialla on ollut iso vaikutus. Ei kiinnosta alkaa toisen palvelijaksi ja panopuuksi, kun on mahdollisuus elää täyttä elämää itsekseen (vaikka tietty taloudellisesti tiukemmin, kun taloudessa on vain yksi palkansaaja).

Elämänkumppani olisi mahtava asia, mutta koska miehiltä ei sitä kumppanuutta tunnu saavan (sitä paria ensimmäistä vuotta enempää), niin parempi näin. Lapsihaaveita ei onneksi ole, mutta toisaalta jos oliskin, niin eipä miehenpuute niiden toteuttamista estäisi.

n28

Vierailija
13/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen kautta päädyin minäkin ikisinkuksi.  Miehillä ei yksinkertaisesti ole mitään annettavaa parisuhteeseen.

Vierailija
14/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää halua. Niin monta suhdetta mennyt vituiksi.

Vierailija
15/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee näköjään itselleen, kun muut eivät innostu. Voihan sen illan noinkin viettää.

Vierailija
16/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastailee näköjään itselleen, kun muut eivät innostu. Voihan sen illan noinkin viettää.

Kyllä täällä ainakin kaksi eri ihmistä on, jotka on tätä samaa mieltä.

t. 12 (enkä ole ap)

Vierailija
17/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla asia on päinvastoin. Kun en vielä seurustellut, haaveilin poikaystävästä ja tiesin ettei elämässä ole mitään iloa jos en suhdetta saa. Onneksi löysinkin mieheni jo alle 20-vuotiaana niin voin nyt onnellisesti keskityyä muihinkin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan