Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelaa n. 3-4 krt viikossa. Ei siinä mitään.....

Kihloissa
27.11.2016 |

MUTTA kun se aloittaa klo 19 ja lopettaa joskus 1-3 aikaan. Tänäänkin sovittu yhteinen ilta ja että tehdään hyvää ruokaa ym. Niimpä sitten mies mainitsee ohimennen pelikavereilleen tietokoneen mikkiin, että otetaan tänään myöhemmin pari matsia jotain... Miksi? Tulee vähän hälläväliä olo. Olen sanonut ennenkin että jos on yhteinen ilta niin olisko vaikka sitten se koko ilta, ettei tarvitse kelloa katsella ja miettiä, että tunnin päästä loppuu yhteinen ilta. Mies myös lupasi, että mennään yhtäaikaa nukkumaan, koska ei hetkeen olla taas menty. Mutta on pyöristänyt taas lupauksiaan, niin en usko ennenkuin tämä tapahtuu. Turhauttaa niin paljon. Onko oikeus "mäkättää" tästä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppinen tilanne täällä. Tehdään jotain kivaa yhdessä, vaikka ruokaa/katsotaan jotain niin aina se sama "hei mä ajattelin pelata puolen tunnin päästä, vai oliko sulla vielä jotain?" ja silloin on sanottava tasan mitä tekemistä olisi, ei käy mikään "en tiedä, jos vaikka vaan lepäiltäisi/juteltaisi". Kysyy myös että onko jotain ajatuksia illaksi, jos vastaan että ei nyt mitään erityisiä ollut mielessä, niin sitten ilta menee pelaamiseen. Kaikki vapaa-aika menee pelaamiseen. En meinaa jaksaa.

Vierailija
22/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantyyppinen tilanne täällä. Tehdään jotain kivaa yhdessä, vaikka ruokaa/katsotaan jotain niin aina se sama "hei mä ajattelin pelata puolen tunnin päästä, vai oliko sulla vielä jotain?" ja silloin on sanottava tasan mitä tekemistä olisi, ei käy mikään "en tiedä, jos vaikka vaan lepäiltäisi/juteltaisi". Kysyy myös että onko jotain ajatuksia illaksi, jos vastaan että ei nyt mitään erityisiä ollut mielessä, niin sitten ilta menee pelaamiseen. Kaikki vapaa-aika menee pelaamiseen. En meinaa jaksaa.

Ei tuollaista käytöstä tarvitsekaan jaksaa! Ei parisuhde ole mikään rasite, jolle pitää varata aikaa pelaamisen lomaan. Jos mies ei arvosta yhteistä aikaa, eikä ymmärrä muuttaa käytöstään puhumisen jälkeen, kannattaa vaihtaa miestä. Ei tuollainen mies aikanaan välitä lastenkaan kanssa tehdä yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tuollaiset "miehet". Jos ei lupauksiaan pidä ja ainoa intohimo on ruudun tapittaminen, niin voin vannoa, että parempia miehiä löytyy kyllä.

Vierailija
24/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia. Asuttu yhdessä vajaa vuosi, eli vähän aikaa. Lisääntynyt pelaaminen kun on ns. alku aika kiehnätty vierekkäin. Mieheni on ihana ja romanttinen, mutta tuo pelaaminen tuottaa liikaa riitoja, kun se peli-ilta vaan venyy ja venyy. Niinkuin joku oli maininnutkin jo että tuttu lause se "ihan kohta", niin on täälläkin. Meillä on koiranpentu, jota olisi kiva yhdessä lenkittää, alussa niin olikin, mutta nyt kuuluu vaan koneelta että "ihan kohta oota" ja sitten koira haluaa jo ulos, enkä viitsi pientä odotuttaa jalat ristissä että pääsisi pissalle. Joku voi ajatella, että olen kauhea natsi, mutta kun... Niin.

Vierailija
25/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun en ole yksin asian kanssa 😍👍🏻 Niin ja vielä lisäksi, että usein sovitaan että nyt on pelailua muutama tunti, mutta kun löydän mieheni vielä koneelta siinä 2 aikaan, niin lupaus taas kerran mennyt. En haluaisi jättää häntä. On vaan tämä ongelmana meillä. On vaan aika iso ongelma.

Vierailija
26/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katsoo puhelinta Jatkuvasti! Kävely parkkipaikalta kotia, naama puhelimessa myös mainoistauolla, vessassa, aamukahvilla,,pelaa lasten "kanssa" unoa eli katsoo koko ajan luuria. Tyttö sanoikin että ei halua pelata enää isän kanssa kun isä vain katsoo puhelinta.

Meillä oli lapsivapaa päivä, pääsimme kotiin, aloimmeko panemaa /juttelemaan jne. Ei, vaan mies näpytti ekan 30min What'sup viestejä hipi hiljaa.

Vierailija
27/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa kirjoitti:

Ei ole lapsia. Asuttu yhdessä vajaa vuosi, eli vähän aikaa. Lisääntynyt pelaaminen kun on ns. alku aika kiehnätty vierekkäin. Mieheni on ihana ja romanttinen, mutta tuo pelaaminen tuottaa liikaa riitoja, kun se peli-ilta vaan venyy ja venyy. Niinkuin joku oli maininnutkin jo että tuttu lause se "ihan kohta", niin on täälläkin. Meillä on koiranpentu, jota olisi kiva yhdessä lenkittää, alussa niin olikin, mutta nyt kuuluu vaan koneelta että "ihan kohta oota" ja sitten koira haluaa jo ulos, enkä viitsi pientä odotuttaa jalat ristissä että pääsisi pissalle. Joku voi ajatella, että olen kauhea natsi, mutta kun... Niin.

Viekö mies koskaan koiraa itse oma-aloitteisesti ulos? Jos pentu on yhdessä hankittu, kyllä siitä kuuluu miehenkin vastuu ottaa. Veikkaan että teillä menee niin että sinä 90% hoidat koiran? Onneksi otitte koiranpennun ettekä tehneet vauvaa. Puhukaan tuosta koirankin hoidosta. Puhukaan pelaamisesta. Jos mitään muutosta ei tapahdu uuteen vuoteen mennessä niin tee itsellesi parempi elämä vuodelle 2017 ja jätä mies. 

Vierailija
28/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa kirjoitti:

Ihanaa, kun en ole yksin asian kanssa 😍👍🏻 Niin ja vielä lisäksi, että usein sovitaan että nyt on pelailua muutama tunti, mutta kun löydän mieheni vielä koneelta siinä 2 aikaan, niin lupaus taas kerran mennyt. En haluaisi jättää häntä. On vaan tämä ongelmana meillä. On vaan aika iso ongelma.

On iso ongelma todellakin. Jos oikeasti haluat jatkaa addiktin kanssa, niin suosittelen parisuhdeterapiaa. On vaan aika extreme panostus vuoden seurustelun jälkeen. Parempi olisi ehkä kuitenkin, että vaihtaisit miestä. 

Vierailija
29/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies katsoo puhelinta Jatkuvasti! Kävely parkkipaikalta kotia, naama puhelimessa myös mainoistauolla, vessassa, aamukahvilla,,pelaa lasten "kanssa" unoa eli katsoo koko ajan luuria. Tyttö sanoikin että ei halua pelata enää isän kanssa kun isä vain katsoo puhelinta.

Meillä oli lapsivapaa päivä, pääsimme kotiin, aloimmeko panemaa /juttelemaan jne. Ei, vaan mies näpytti ekan 30min What'sup viestejä hipi hiljaa.

Eli älykännyaddikti. Ei ole läsnä. Mitä mies sanoi tuohon tyttösi sanomiseen? Eikö yhtään herättänyt? Jos mun mies katsoisi koko yhteisen kävelyn kännykkäänsä, kävelisin itse eri suuntaan aika pian.

Vierailija
30/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies.

Vierailija
31/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä naisia, jotka valittavat jatkuvasti miehensä pelaamisesta. Eikö sinulla itselläsi ole mitään omia juttuja, joita voit tehdä itseksesi tai kavereidesi kanssa?

On eri juttu tehdä omia juttuja omien kavereiden kanssa koko ajan jos on kämppäkaveri kuin jos on avopuoliso. Puoliso  jolle pelaaminen/jokumuutuhottomanpaljonparisuhteeltaaikaavieväharrastusvapaa-ajalla menee kokoajan parisuhteen edelle on pian sinkku.

Tuhottoman paljon omia juttujaan harrastavat saisivat pysyä sinkkuina ja olla  huijaamatta itselleen kumppania vain kulujen jakajaksi ja kodinhoitajaksi.Se on törkeää sitä toista kohtaan.

Vierailija
32/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keskustelitteko miehen kanssa? Mitä mies sanoi? Pelasiko/aikooko pelata tänään?

Vierailija
33/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mäkä mäkä

Vaihtamalla paranee, ainakin miehesi elämänlaatu.

Miksi olla suhteessa jos haluaa vain pelata ja kaikki kumppanin halut on mäkämäkä? 

Mäkin haluan vain olla rauhassa ja pelata, siksi en hankikaan mitään seuraa kaipaavaa olentoa vierelleni.

Vierailija
34/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli ihan samanlainen, petti lupauksia yhdessäolosta ja kotitöiden tekemisestä. Lopulta en jaksanut enää tuntea oloani jatkuvasti yksinäiseksi kun toinen tapittaa vain tietokoneen ruutua. Jätin peliaddiktin ja elämä parani kertaheitolla, uusi huomioiva mieskin löytyi. Ei ole normaalia jatkuvasti laittaa pelit parisuhteen edelle.

Vierailija
35/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei muuttanut mitään, sanoi vain että "katon vaan netistä joukkuee reeni ajat sekä ilta lehden. "Ei siis reagoinut mitenkään muuten tytön sanomisiin. Monta kertaa olen sanonut että ei ole läsnä kuin kamuilleen whats upissa mutta mikään ei auta, kaikkeen löytyy selitys.

Hävettää mennä kylään kun toinen istuu ruokapöytään/sohvalle/kavipöytään ja vahtaa puhelinta..

Vierailija
36/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies ei muuttanut mitään, sanoi vain että "katon vaan netistä joukkuee reeni ajat sekä ilta lehden. "Ei siis reagoinut mitenkään muuten tytön sanomisiin. Monta kertaa olen sanonut että ei ole läsnä kuin kamuilleen whats upissa mutta mikään ei auta, kaikkeen löytyy selitys.

Hävettää mennä kylään kun toinen istuu ruokapöytään/sohvalle/kavipöytään ja vahtaa puhelinta..

Menkää parisuhdeterapiaan. Jos ei tule muutosta, erotkaa. Eihän mies ole kotona eikä kylässä oikeasti läsnä jos vaan vahtaa puhelinta. 

Vierailija
37/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
38/39 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin asian puheeksi ja koska olin jo ihan loppu ainaiseen lupausten pyörtämiseen ym. niin en jaksanut enää melkein jankata samaa asiaa. Mieskin taisi tuossa vaiheessa vihdoin tajuta, että nyt ollaan tosissaan. Saatiin asiat keskusteltua läpi ja hän ymmärsi kuinka "hälläväliä" olo mulla oli jo meidän suhteessa. Esim. Tänä aamuna mies sanoi jo pariin kertaan, että nyt saat nähä että en pyörrä lupauksia. Oli senverran vakuuttava, että rupes mua itkettää. Jotenkin niin helpottunut olo. Koska ite oli jo melkeen valmis jättämään ton. Katsotaan miten sanat pitää paikkansa. Mutta nyt on ainakin aina sanonut että pelaa pari,kolme tuntia. Ja on pitäytynyt siinä. Eilinen keskustelu helpotti mun oloa, koska luulen että parempaan ollaan menossa. Mies ainankin heräsi.

Vierailija
39/39 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa kirjoitti:

Otin asian puheeksi ja koska olin jo ihan loppu ainaiseen lupausten pyörtämiseen ym. niin en jaksanut enää melkein jankata samaa asiaa. Mieskin taisi tuossa vaiheessa vihdoin tajuta, että nyt ollaan tosissaan. Saatiin asiat keskusteltua läpi ja hän ymmärsi kuinka "hälläväliä" olo mulla oli jo meidän suhteessa. Esim. Tänä aamuna mies sanoi jo pariin kertaan, että nyt saat nähä että en pyörrä lupauksia. Oli senverran vakuuttava, että rupes mua itkettää. Jotenkin niin helpottunut olo. Koska ite oli jo melkeen valmis jättämään ton. Katsotaan miten sanat pitää paikkansa. Mutta nyt on ainakin aina sanonut että pelaa pari,kolme tuntia. Ja on pitäytynyt siinä. Eilinen keskustelu helpotti mun oloa, koska luulen että parempaan ollaan menossa. Mies ainankin heräsi.

Mites ap, onko mies pysynyt lupauksissaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan