Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelaa n. 3-4 krt viikossa. Ei siinä mitään.....

Kihloissa
27.11.2016 |

MUTTA kun se aloittaa klo 19 ja lopettaa joskus 1-3 aikaan. Tänäänkin sovittu yhteinen ilta ja että tehdään hyvää ruokaa ym. Niimpä sitten mies mainitsee ohimennen pelikavereilleen tietokoneen mikkiin, että otetaan tänään myöhemmin pari matsia jotain... Miksi? Tulee vähän hälläväliä olo. Olen sanonut ennenkin että jos on yhteinen ilta niin olisko vaikka sitten se koko ilta, ettei tarvitse kelloa katsella ja miettiä, että tunnin päästä loppuu yhteinen ilta. Mies myös lupasi, että mennään yhtäaikaa nukkumaan, koska ei hetkeen olla taas menty. Mutta on pyöristänyt taas lupauksiaan, niin en usko ennenkuin tämä tapahtuu. Turhauttaa niin paljon. Onko oikeus "mäkättää" tästä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, jos sinä noudatat aina kaikkea mitä mies haluaa.

itse en mäkätä omalle miehelleni pelaamisesta, koska hän ei rajoita ystävieni kanssa kahvittelua tai shoppailu aikojani. Jos minulle asetettaisiin aikataulu, mäkättäisin jos hän ei joustaisi omastaan.

nimimerkki Vaimo 22

Vierailija
2/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tuosta muuttumaan. Mieti itse jaksatko katsoa tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Sun miehelläshän menee viikossa pahimmillaan 24 tuntia pelaamiseen!! Taitaa olla sun kanssa vietetty aika aika paljon pienempi...

Mutta ihminen tekee sitä mihin on intohimo. Sun miehellä se on pelaamiseen.

Vierailija
4/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi ja kerro miehelle tunteistasi. Pelaamisesta huomauttaminen voi olla miehelle kova pala, mutta ei sinunkaan kuulu pettyä rikottuihin lupauksiin, jotka eivät edes vaikuta kohtuuttomilta. Tsemppiä!

t.samassa tilanteessa, poislukien yhteinen aika..

Vierailija
5/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät väreet tuli. Kuulostaa exältä. Vaihtamalla parani mies, suosittelen!

Vierailija
6/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot rauhallisesti miltä sinusta tuntuu. Älä huuda, älä mäkätä. Jos mies ei ymmärrä, että mokasi ja on edelleen pelaamassa illalla, viahda miestä. Ei tule pääsemään peliaddiktiostaan helpolla eroon. 

Vierailija
7/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkä mäkä

Vaihtamalla paranee, ainakin miehesi elämänlaatu.

Vierailija
8/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepeliaddiktion on vakava asia, johon ei vielä olla osattu reagoida tarpeeksi hyvin yhteiskunnassa / terapioissa. Paljon nuoria miehiä on addikteina, jotka mielummin pelaavat kuin ovat läsnä parisuhteissaan. Tiedän useita tapauksia, itsekin seurustelin kerran yhden kanssa. Pelaaminen harrastuksena on ok, mutta jos se vie joka päivä 3-4 tuntia niin, että sitä ei edes yhdeksi illaksi voi jättää, vaikka olisi luvannut muuta niin ollaan jo aika vaarallisilla vesillä. Peliaddikti exäni oli juuri tuollainen, rikkoi lupauksia, ei ymmärtänyt ongelmaa, kutsui mäkättäjäksi jos yritin asiasta keskustella jne. Ap, mies tässä on luopauksensa sulle rikonut, sulla on täysi oikeus sanoa asiasta. 

Vierailija
9/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelaa myös paljon. Ja on syönyt yhteistä aikaa, eikä sovitut kotityötkään ole mennyt aina tasan. Oon tarpeen tullen huomauttanut asiasta ja näyttänyt myös että olen ollut aika sydän syrjällään yhteisen ajan puutteesta. Kyllä se on sitten tajunnut. Mut ei ne miehet tajua jos ei kunnolla sano että ei huvita semmoista suhdetta katsella. Jos ei ole valmis antamaan aikaansa myös mulle, niin soronoo. :)

Vierailija
10/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä naisia, jotka valittavat jatkuvasti miehensä pelaamisesta. Eikö sinulla itselläsi ole mitään omia juttuja, joita voit tehdä itseksesi tai kavereidesi kanssa?

Vierailija
11/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmät väreet tuli. Kuulostaa exältä. Vaihtamalla parani mies, suosittelen!

Samoin mun eksältä! ! Mä en kertakaikkiaan voinut sietää sitä pleikkarin kanssa lääsäämistä. Otti niin hermoon! !

Vierailija
12/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee riitaa kun mainitsee.. Ei ymmärrä, että yhteinen ilta ei ole se, että "jossain vaiheessa pelaa tunnin" ja kun tiedän, että se ei varmasti jää tuntiin. Ja kun hän sanoo, että "oon varmasti sun kanssa tänään ainakin 5 tuntia". Ompa mieltä ylentävää.. Yhteinen aika täytyy oikein aikatauluttaa. Kuitenkin koko ilta oli minun mielestäni yhdessä mutta ei. Tulee sellanen mäkättäjä olo, mutta olen aina lupauksien pitämisessä ollut tarkka. 😁

Vierailija
13/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pelaa?

Vierailija
14/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omia juttuja on, mutta kun on luvattu ja suunniteltu, oikein miehen toimesta ja sitten vähitellen pyörtyy lupaukset, niin niin...

Vierailija
15/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä naisia, jotka valittavat jatkuvasti miehensä pelaamisesta. Eikö sinulla itselläsi ole mitään omia juttuja, joita voit tehdä itseksesi tai kavereidesi kanssa?

Mulla oli erittäin aktiivinen elämä ollessani peliaddiktimieheni kanssa. Juuri siksi se vituttikin että kun itse oli sopinut yhteistä kotiaikaa (nimenomaan soipinut, niin että mieskin halusi tällöin etukäteen puhuttaessa viettää aikaa yhdessä) niin mies saattoikin kotiin tullessa tapittaa ruutua ja sanoa että "tulee kohta" ja äkkiä on kulunutkin jo tunti ja kun asiasta mainitsi, niin hän alkaa mulle huutta että miksi ei saa pelata rauhassa "vaan hetken".  No olisko että jos mun piti antaa aiaka miehelle, halusin että vastavuoroisesti mies antaisia aikaa mulle. Ero peliaddiktista oli parasta, mitä mun elämänlaadulle on tapahtunut!

Vierailija
16/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muutu, Se on sen luonne. Voit huomauttaa asiasta, mutta omasta mielestä suhteessa ei saa puuttua toisen intohimon kohteiden rajoittamiseen.

toki miehesi ei välttämättä tajua kuinka paljon sinua häiritsee hänen koneella/konsolilla istumisensa, joten aloittaisin keskustelun ainakin kauniisti.

Vierailija
17/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkarilla ja tietokoneella jotain sotapelejä ja NHL

Vierailija
18/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa kirjoitti:

Aina tulee riitaa kun mainitsee.. Ei ymmärrä, että yhteinen ilta ei ole se, että "jossain vaiheessa pelaa tunnin" ja kun tiedän, että se ei varmasti jää tuntiin. Ja kun hän sanoo, että "oon varmasti sun kanssa tänään ainakin 5 tuntia". Ompa mieltä ylentävää.. Yhteinen aika täytyy oikein aikatauluttaa. Kuitenkin koko ilta oli minun mielestäni yhdessä mutta ei. Tulee sellanen mäkättäjä olo, mutta olen aina lupauksien pitämisessä ollut tarkka. 😁

Hyvä, lupauksista pitää parisuhteissa pitää kiinni! Peliaddikti toimii kuten muutkin addiktit, rikkoo lupauksiaan, ei välitä muiden kuin itsensä tunteista, on lojaali addiktiotaan mahdolistaville ihmisille, ei muille.. Mietipä jos kyse olisi alkoholismista, antaisitko noin paljon anteeksi? Olisitte sopineet että vietätte kotona yhteistä aikaa, mutta alkkis sanoisikin että lähtee tunniksi kaverilleen kaljalle? 

Vierailija
19/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa kirjoitti:

Ja omia juttuja on, mutta kun on luvattu ja suunniteltu, oikein miehen toimesta ja sitten vähitellen pyörtyy lupaukset, niin niin...

Jos on luvattu viettää yhteistä iltaa, siitä pitää pitää kiinni. Eri asia, jos olisi oikeasti joku pakkotilanne, esim läheisen sairastuminen tai työpaikalla kaaos, jota pitäisi paikata. Mutta se, että ei voi YHTÄ iltaa olla KOKONAAN pelaamatta? Ei tuo ole mikään mies, vaan teinipoika. 

Vierailija
20/39 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun seurustelitte, pelasiko jo silloin mies noin paljon? Kauan olette asuneet yhdessä? Onko teillä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi