Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Robin ei tee englanninkielistä musaa?

Vierailija
27.11.2016 |

??
Ääntää tosi hyvin ku kuuntelin englanninkielisiä covereita.
Varmasti olis kysyntää enemmän ulkomailla. Eihän ulkomailla tosiaankaan kiinnostuta Robinin suomenkielisestä musasta...

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Robin liittyy Suolattujen elimien näyttelijäkaartiin?

Ei nyt varmaa ihan lähitulevaisuudessa, vaikkakin mistäpä sitä näistä nykynuorista tietää...

Robinilla saa mennä aika huonosti, että tarvii Salkkareiden tarjoamia pennosia.

Vierailija
82/98 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin....Otsa ja silmänalus juonteita ja hius-öljyä. Ylen määrin. Näyttää vanhemmalta kuin Justin Bieber. Ei hyvä, skandit , ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vou Robin, av-mammojen ainainen kiistelyn aihe...

Jokohan sitä saa tällä palstalla kuolata ilman syytöksiä? :DD Ku on täysikänen...

Vierailija
84/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vou Robin, av-mammojen ainainen kiistelyn aihe...

Jokohan sitä saa tällä palstalla kuolata ilman syytöksiä? :DD Ku on täysikänen...

Ei saa jos oot yli 20. Puumat on paha paha..

Vierailija
85/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mielee et mahtas Robinilla olla hauskaa jos se lukis sitä koskevia ketjuja av.lla. Etenki niitä mammojen kuolaus-hehkutusketjuja.

Mut veikkaan et sillä taitaa olla parempaaki tekemistä...

Vierailija
86/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mielee et mahtas Robinilla olla hauskaa jos se lukis sitä koskevia ketjuja av.lla. Etenki niitä mammojen kuolaus-hehkutusketjuja.

Mut veikkaan et sillä taitaa olla parempaaki tekemistä...

Joo on aika vaikea uskoa, että Robinia kiinnostas mammojen löpinät täällä. Luulis sen saavan huomiota tarpeeksi ihan tosielämässäkin :D Onhan näistä julkimoista osa paljastanut täällä pyörivänsä, mutta jotenkin Robinista en uskos sellasta. Liekö edes tietää koko av:n olemassaolosta.

Vierailija
87/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.hs.fi/kulttuuri/konserttiarvostelu/art-2000004885671.html

Ei sinänsä yllättävää ettei hesarin konserttikriitikko oikein vakuuttunut esityksestä Oopperassa. Punainen lanka puuttunut ja valittelee vuorovaikutuksen puutetta esiintyjien välillä ja äänien epäyhteensopivuutta. Ja Robinin omia biisejä olis pitäny sovittaa vielä johonkin sfääreihin.Yllättävintä tuossa arviossa oli, että lyttäsi nimenomaan yhteisesityksen Bohemian Rhapsodyn, vaikka monesta suusta kuulin ja luin sen olleen konsertin parasta antia.

Konsertin arvostelija on jämähtänyt klasari juttuihin. Itselläni meni kylmät väreet Robinin laulaessa. Itse olin täysin yllättynyt ja osittain hämilläni, mitä ihmettä tuo teinipoppari veti aivan jäätävät soolot. En olisi itse ikinä uskonut että Robin pystyy moiseen. Matin esityksestä en ollut täysin vakuuttunut, koska ei ollut edes harjoitellut biisien sanoja ja istui Robinin vieressä ja oli ihan muutenkin pihalla. Iirohan nyt veti taas oli pianonsa takana täysin elementissään. MIELENKIINTOISTA SANON MÄ.

Vierailija
88/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tttaw kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.hs.fi/kulttuuri/konserttiarvostelu/art-02000004885671.html

Ei sinänsä yllättävää ettei hesarin konserttikriitikko oikein vakuuttunut esityksestä Oopperassa. Punainen lanka puuttunut ja valittelee vuorovaikutuksen puutetta esiintyjien välillä ja äänien epäyhteensopivuutta. Ja Robinin omia biisejä olis pitäny sovittaa vielä johonkin sfääreihin.Yllättävintä tuossa arviossa oli, että lyttäsi nimenomaan yhteisesityksen Bohemian Rhapsodyn, vaikka monesta suusta kuulin ja luin sen olleen konsertin parasta antia.

Mukava kuulla jonkun paikalla olleen fiiliksiä täälläkin :)

Konsertin arvostelija on jämähtänyt klasari juttuihin. Itselläni meni kylmät väreet Robinin laulaessa. Itse olin täysin yllättynyt ja osittain hämilläni, mitä ihmettä tuo teinipoppari veti aivan jäätävät soolot. En olisi itse ikinä uskonut että Robin pystyy moiseen. Matin esityksestä en ollut täysin vakuuttunut, koska ei ollut edes harjoitellut biisien sanoja ja istui Robinin vieressä ja oli ihan muutenkin pihalla. Iirohan nyt veti taas oli pianonsa takana täysin elementissään. MIELENKIINTOISTA SANON MÄ.

Vierailija
89/98 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä veto tuo ooppera! Näkee vähä erilaista Robinia.

Mielenkiinnolla ootan et mihin päin Robinin musiikki kehittyy tässä, ku tuntuu hallitsevan kuitenkin niin monta eri tyyliä. Ja ääntä riittää :)

Vierailija
90/98 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen eka kerta Robinin K-18 keikalla, tai ylipäänsä sen keikoilla ikinä. Lähin vaan kaverin seuraksi, en todellakkaa ole ollut mikään Robinin fani. Muutenki olin kyseenalaistanu koko K-18 keikan, vain siitä syystä että ajattelin et siellä on jotenki vaivautunu tunnelma, ku kuvittelin et ei Robinilla oikeen oo vanhempia faneja :D

Miten väärässä olinkaan! Meno oli ihan huikee ja Robin ihana <3 Mustaki tais tulla nyt fani :)

Vierailija
91/98 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen eka kerta Robinin K-18 keikalla, tai ylipäänsä sen keikoilla ikinä. Lähin vaan kaverin seuraksi, en todellakkaa ole ollut mikään Robinin fani. Muutenki olin kyseenalaistanu koko K-18 keikan, vain siitä syystä että ajattelin et siellä on jotenki vaivautunu tunnelma, ku kuvittelin et ei Robinilla oikeen oo vanhempia faneja :D

Miten väärässä olinkaan! Meno oli ihan huikee ja Robin ihana <3 Mustaki tais tulla nyt fani :)

Niin ne ennakkoluulot karisee ku vähä laajentaa ajatusmaailmaa

Vierailija
92/98 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä aina jaksan ihmetellä et mitem Robin aina jaksaa ja kerkee joka paikkaan

Nytteki vklpunna oli kiertuekeikoilla Joensuussa ja perjantaina kävi jossai kouluvierailulla. Sitte sunnuntai iltana oliki jo Talentin finaalissa esiintymässä, huomenna Linnan juhlat...

Lukioki jossai välissä pitäis hoitaa :0

Vierailija
93/98 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ois hyvä testata englantia feattaamalla ensin esim. jonkun elektronista musiikkia tekevän yhtyeen/artistin kanssa.

Kyllä. Tämä olisi lähes riskitöntä ja voisi avata monia ovia. Tosin biisistä pitäisi muodostua edes jonkinlainen radio/klubihitti mahdollisimman monessa maassa jos siitä enemmän hyötyä uralleen haluaa. Mielellään vielä suosittu musiikkivideo Robinin läsnäololla varustettuna.

Mutta ei tuo yhteistyökuvioiden etsiminen helppoa ole. Isoimpien nimien kanssa Robinilla ei liene mahdollisuuksia ja pienimpien kanssa ei yhteistyökuvioihin kannata lähteä jos ei biisi ole erityisen hyvä.

Vierailija
94/98 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielistä levyä eikä mitään "maailmanvalloitusta" kannata yrittää jos levy-yhtiö ja manageri ei panosta juttuun 100%. Pelkkä levyn tekeminen ja katsotaan miten käy ei toimi.

Yksi mahdollisuus pinnalle ponnahtamiseen ulkomailla olisi tehdä Youtubeen maailmanluokan kappale joka alkaisi saamaan miljoonia näyttökertoja ympäri maailmaa. Helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
95/98 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielistä levyä eikä mitään "maailmanvalloitusta" kannata yrittää jos levy-yhtiö ja manageri ei panosta juttuun 100%. Pelkkä levyn tekeminen ja katsotaan miten käy ei toimi.

Yksi mahdollisuus pinnalle ponnahtamiseen ulkomailla olisi tehdä Youtubeen maailmanluokan kappale joka alkaisi saamaan miljoonia näyttökertoja ympäri maailmaa. Helpommin sanottu kuin tehty.

Näinhän se on. Uskon kyllä, että hakevat nyt ensin mahdollisimman kovaa biisiä, jolla pyrkiä ulkomaille. Menohan on muutenkin nykyään enemmän että sinkku kerrallaan ja levyä aletaan harkita/koota myöhemmin.

Vierailija
96/98 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sitä vielä tietää mihin asti Robin urallan ehtii. Nuori vielä ja elämä edessä

Vierailija
97/98 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää kyllä aina jaksan ihmetellä et mitem Robin aina jaksaa ja kerkee joka paikkaan

Nytteki vklpunna oli kiertuekeikoilla Joensuussa ja perjantaina kävi jossai kouluvierailulla. Sitte sunnuntai iltana oliki jo Talentin finaalissa esiintymässä, huomenna Linnan juhlat...

Lukioki jossai välissä pitäis hoitaa :0

Tätä minäki oon monesti miettiny. Sitte vielä on niin pirtee jokapaikassa

Vierailija
98/98 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee, mutta ei ole vielä julkaissut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan