Käyttekö lihavat treffeillä?
Kommentit (34)
En käy, en halua miestä (enkä naista). Olen tyytyväinen itsekseni. Miehet kuolaa kyllä että pääsis jyystää, mutta ei kiinnosta pätkääkään.
Entisen kumppanin ystävä oli hyvin runsasmuotoinen. Aina löytyi hänelle seuraa.
Miksi lihavilla naisilla on taipumusta hakeutua lyhyiden ja laiheliinimiesten seuraan? Onko se joku perversio?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavilla naisilla on taipumusta hakeutua lyhyiden ja laiheliinimiesten seuraan? Onko se joku perversio?
Yleensä ne miehet on hakeutuneet kys. naisten seuraan. Ne on syöttäjiä, "feeders". Syöttää toiselle ruokaa ja toivoo, että lihoo. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastuin sellaiseen.
Eilenkin pisti vähän kiireeksi, kun oli kolmet treffit samana iltana. Meinas ihan hiki tulla, mutta onneksi sain autossa vaihdettua kuivan paidan ylleni yökylään sitten lopulta mennessäni!
Olen käynyt viime elokuun jälkeen kun liityin Tinderiin treffeillä 13 kertaa. Tavoitteena käydä vielä kaksilla treffeillä elokuun puoleen väliin mennessä niin sitten on tasaluku 15 täynnä.
En käy. En kyllä käy missään muuallakaan kuin kävelyllä ja ruokakaupassa.
Minä kävin lihavan naisen kanssa treffeillä 18 vuotta sitten. Onneksi kävin! Meillä tulee 16:sta lihava avioliitto vuosi täyteen syksyllä. Naiseni on ihana ja ihanammaksi käy päivä päivältä.
Mun lihava ystävä käy treffeillä enemmän kuin mä, joka olen hoikka ja kurvikas ja monien mielestä "unelmavartaloinen".
Tää mun ystävä on seksin suhteen yhtä hedonistinen kuin ruuan suhteen.
Hän on avoin, iloinen ja kokeilunhaluinen.
Hän on superaistillinen ja taiteellinen. Hän osaa meikata kauniisti, pukeutua kauniisti ja näyttävästi, vähän provosoivasti, mutta ei liikaa hän myös sisustaa kotinsa kauniisti.
Hän ei ikinä solvaa itseään läskiksi ym.
Miehet ihastuu häneen hulluna ja jää roikkumaan.
Mun toinen, samaa kaliiperia oleva ystävä ei ole ikinä käynyt treffeillä. Hän pukeutuu rumiin, synkkiin "telttoihin" ja ei halua edes kahvilaan tulla, koska ihmiset hänen mukaansa katselevat häntä ja miettivät, että siinä se läski tuli ahtamaan leivonnaisia. Hän ei usko, kun sanon, että kukaan tuskin on kiinnostunut mitä hän tilaa siellä. Hän siis näkee itsensä vain lihavuutensa kautta ja projisoi muihin omat pakiksensa. Eli kun inhoaa itseään niin luulee, että muutkin ajattelee susta vain pahaa ja kritisoi että miksi noin inhottavan ihmisen piti tänne tulla läskeineen.
Tää mun toinen kaveri tilaa ihanan kermaleivoksen jota se syö huokaillen ja saa jopa kahvilassa treffipyyntöjä!
Vierailija kirjoitti:
Minä lihava ihminen käyn tosi lihavilla treffeillä. Usein. Tosi lihavalle minulle löytyi treffikumppani helposti, ihan oppilaitoksesta, opiskelukaveri. SItten minä lihava ihminen deittailun lomassa yleensä nukun, syön, käyn vessassa, käyn töissä ja vielä opiskelen. Tosi lihavasti. Ylipäätään kaikki, mitä teen, niin voi liittää siihen sanan 'lihava'. Erikseen pitää vielä mainita että lihava. Minä lihava harrastan myös vähän kaikkea, etenkin kaverisuhteita. Mulla on tooosi lihava elämä. Minä lihava ihminen ajattelin valaista sulle, miten minä lihava ihminen elän.
Meinasi teet purskahtaa näytölle. :'D
Tunnen niin monia mukavia miehiä. Kaikki perheellisiä. Eikö siellä ole yhtään sellaista, joka haluaisi muodostaa perheen mun kanssa?