Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille "ylpeästi ylipainoinoisille"!

Vierailija
26.11.2016 |

Jos saisit liikakilosi pois sormia napsauttamalla, niin tekisitkö niin? Jos tekisit, niin miksi et tee sitten enempää, kuten vaikka liiku, vaan valehtelet olevasi onnellinen sellaisena kuin olet?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liikun jo nyt aktiivisesti ja syön terveellisesti. Ylipaino ei vaikuta elämääni tai terveyteeni. Jos tulevaisuudessa tulee ongelmia terveyden suhteen aion tietoisesti laihduttaa, tällä hetkellä en keksi sille mitään syytä.

Vierailija
2/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään ovat vaan muodokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne jotka väittävät olevansa onnellisia ja tyytyväisiä nykyiseen taloudelliseen tilanteenseensa, ottaisivatko hekin lottopotin jos saisivat?

Tai entä kelpaisiko Ferrari kenellekään joka on tyytyväinen Volkswageniinsa?

Vierailija
4/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tottakai, ihan terveyssyistäkin. Mä en ehkä ole ylpeästi ylipainoinen, en siis tunne erityistä iloa siitä että on läskiä. Mutta toisaalta, pidän itsestäni ja ulkomuodostani myös ylipainoisena ja peiliin katsoessa koen iloa ja tyytyväisyyttä, en itseinhoa tai harmia.

Tämä johtuu siitä, että olen kohdannut vakavia sairauksia ja elän kroonisen kivun kanssa, joten osaan arvostaa kaikkea toimivaa, kivutonta ja hyvää kehossani ja toisaaalta, näen kaikissa ihmisissä jotain kaunista, myös itsessäni:) Väitän että mun elämä on aikalailla onnellisempaa kuin neuroottisesti painoaan vahtivilla, epätoivoisesti laihduttavilla tai hyvin ulkonäkökeskeisillä ihmisillä. Kun ihminen tykkää itsestään, tykkää muutkin, tämä ainakin oma kokemus!

Vierailija
5/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavat eivät ole liikkumattomia.

Monet lihavat liikkuvat ja ovat ahkerampia kuin useat laihat yhteensä.

Aloittaja ei ole tyytyväinen itseensä, koska hänen täytyy vouhkata toisten läskeistä.

Vierailija
6/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ei ole mitään syytä napsautella sormia tämän asian suhteen, vaikka hyvän musiikin aikana saatan hieman tahtia lyödä. Olen ollut koko ikäni (48 vuotta) ylipainoinen, joten se on normaali olotilani.

Vierailija
7/40 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole koskaan vielä tavannut ketään joka olisi ylpeä siitä että on läski, kuka tahansa poistaisi läskinsä jos voisi. Se että on itsestään ylpeä eikä inhoa itseään on ihan eri asia kuin olla ylpeä siitä että on läski. Ihminen on ylpeä siis itsestään läskeistään huolimatta.

Minä olen ollut läski koko aikuiselämäni, mutta en minä ole yhtäkuin läski/rasva, se on vaan ylimääräistä tavaraa jota on jostain syystä mun kroppaan kertynyt, ja se kuinka paljon sitä on ylimääräistä on aika yksilöllistä. Minä olen ihmisenä minä, läskinä tai laihana, minä olen kokonaisuus, ja suurin vaikutus on sillä mitä on korvien välissä, ei sillä miltä näytän.

Vierailija
8/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kilojani pois taikaiskusta, se olisi liian suuri muutos ja en varmasti tuntisi oloani omaksi itsekseni.

Vierailija
9/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa oikeasti ylipainoisia jotka ovat viehättäviä juuri sen takia että ovat sinut muotojensa kanssa,minkä ihmeen takia kaikkien pitäisi olla laihoja,erillaisuus on rikkaus,ja ylipaino voi johtua myös sairauksista.ihmisten arvoa ei tulisi koskaan arvostella ulkomuodoista

Vierailija
10/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niitä ihmisiä vaivaa,jotka tehtailevat näitä aloituksia? Teillä menee vissiin helvetin hyvin,kun on aikaa miettiä toisten kiloja. Tai sitten ihmettelette, kun se onni ja itsensähyväksyntä ei tule, vaikka kuinka piiskaa itseään salilla ja vahtii syömisiä. Vaikka mainoksissa ja mediassa niin luvattiin! Ja te tyhmät uskotte. Ihminen joka on sinut itsensä kanssa,on tyytyväinen itseensä ja voi hyvin. Se ei tarkoita sitä,että on alipainoinen ja rasvaton.

Vierailija
11/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Liikun jo nyt aktiivisesti ja syön terveellisesti. Ylipaino ei vaikuta elämääni tai terveyteeni. Jos tulevaisuudessa tulee ongelmia terveyden suhteen aion tietoisesti laihduttaa, tällä hetkellä en keksi sille mitään syytä.

Ylipaino on itsessään terveysriski. Sylipaino lisää todennäköisyyttä sairastua moniin sairauksiin.

Vierailija
12/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Ap:n aloitus onkin mauton niin tätä en usko. Kuka oikeesti ei valitis elämää ilman liikakiloja jos se sormia napsauttamalla onnistuisi?

Sit ap:lle: onnellisesti ja ylpeästi ylipainoiset tarkoittaa sitä, että se paino ei ole se tärkein asia elämässä. Voi olla oma itsensä ja siinä täysin tyytyväinen vaikkei täydellinen ihminen kaikessa suhteessa olekaan. On myös sairaita ihmisiä jotka valitsis terveen elämän mut osaa olla onnellisia itsestään sellaisina kuin ovat.

Vierailija
13/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole onnellinen ylipainostani, olen onnellinen siitä huolimatta. Tämän asian työstämiseen ja sisäistämiseen meni vuosia, ja nyt olen aidosti hyväksynyt itseni tällaisena. 

Vierailija
14/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi lihavia, ei olisi laihojakaan.

Vierailija
15/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos kommenttiin loukkaa ketään, mutta ylipaino on verrattavissa tupakointii: Vaikka siitä ei nyt olisi teille tänään mitään haittaa ja olette terveitä, pidemmän päälle se lisää riskiä sairastua verisuoni ja sydän sairauksiin ja tämä tieteellisesti todistettu fakta. Ihan samalla tavoin kuin tupakointi lisää keuhkosyövän riskiä.

Vierailija
16/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on itsessään terveysriski. Sylipaino lisää todennäköisyyttä sairastua moniin sairauksiin.

Tuo ei ole minulle pätevä peruste alkaa rajoittamaan kalorien saamista terveellisestä ruoasta. Olen tyytyväinen verenpaineeseeni, veriarvoihini ja vyötärönympärykseni on reippaasti alle naisille määritellyn riskirajan. Kuinka monella normaalipainoisellakaan menee vyötärö alle 70 cm, kysynpä vaan?

Ja tutkitusti BMI:ni muuten kääntyy vanhuudessa vain eduksi (se on 26) jos sinne asti elän.

Vierailija
17/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin napsauttamatta, tuollaisiin ihmeisiin yleensä liittyy aina kääntöpuolensa.

Olen ennemmin oma itseni, paino se kuin se nyt on ja elän täysipainoista elämää, parempaan pyrkien, läheisteni rakastamana kuin esim.  missinmitoissa, Suomen rikkain ja kaunein ja ajatusmaailmani kiertäisi ympyrää joko oman tai toisten ulkonäön, painon ym. ympärillä.

Vierailija
18/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi lihavia, ei olisi laihojakaan.

Höpönhöpön, noiden kahden väliin mahtuu normaalipainoinen.

Vierailija
19/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos kommenttiin loukkaa ketään, mutta ylipaino on verrattavissa tupakointii: Vaikka siitä ei nyt olisi teille tänään mitään haittaa ja olette terveitä, pidemmän päälle se lisää riskiä sairastua verisuoni ja sydän sairauksiin ja tämä tieteellisesti todistettu fakta. Ihan samalla tavoin kuin tupakointi lisää keuhkosyövän riskiä.

Tämä on totta, olen ihan samaa mieltä.

Vierailija
20/40 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vissiin luulee että ylipainoiset ihmiset vatvovat liikakilojaan lakkaamatta. Tosiasiassa ylipaino on vain yksi ominaisuus ihmisessä muiden joukossa. Itse painan tällä hetkellä yli sata kiloa. Tiedän, ettei se ole minulle hyväksi. Olen kuitenkin itsevarma, hyvässä asemassa työelämässä, minulla on mies ja oma talo ja elämäni on mielekästä, jopa onnellista. Eli en anna ylipainoni määritellä sitä kuka olen, se on vain yksi ominaisuus minussa. Olen ollut myös normaalipainoinen, ja voin sanoa rehellisesti että olen ihan sama ihminen painosta riippumatta. En rakenna itsetuntoani vaakalukemaan. Työttömänä olo normaalipainoisena taannoin oli paljon isompi kolaus itsetunnolleni kuin ylipainoisena oleminen työelämässä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi