Annatko isokaluiselle helpommin ilman kumia kuin muille?
Annatko isokaluiselle helpommin ilman kumia kuin muille?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Alle 22 senttisin omistaville en anna ollenkaan
Taitaa sunkin seksielämä olla sitten vaan pelkkää nettirunkkailua.
Nainen joka antaa ilman kumia on vosu.
UimariN kirjoitti:
Isomuna saa aina paljaalla.
15 senttiset on noloja pökäleitäN28
Urpo15cm taas asialla...
Vierailija kirjoitti:
Erään deitin kanssa harrastimme seksiä aina kumin kanssa, mutta eräänä iltana hän halusi kesken aktin kokea sitä ilman. Siinä sitten hän huokaili kovin onnellisena kunnes taas puettiin uutta päälle.
Joo, en itsekään tiedä mikä tuossa enää oli uuden kondomin ideana, kun oli pillereillä, mutta en kyseenalaistanut. Sinä iltana kuitenkin opin, että kyllä naiset haaveilee siitä paljaana ja valmiita luistelemaan periaatteistakin, kun kiima vie voiton.
Ymmärrän hyvin. Yhdyn naisena kokemaasi - kiima vie toisinaan voiton.
Itselleni kävi niin jokunen kuukausi sitten, kun tapasin miehen, joka syttyi minusta suunnattomasti, minä ehkä enemmän hänen huomiostaan ja suoruudestaan, joskin nautin seksistä itsekin kovasti.
Jonnekin oli spontaanista tilanteesta kaupan pihassa päästävä tutustumaan, joten hetkisen ajeltuamme hänen autollaan, päädyimme erään teollisuusalueen läheisyyteen luonnonhelmaan.
Suutelu ja hyväilyt tuntuivat mahtavalta ja molemmat olivat valmiita aktiin. Mies laski housuni ja sukkahousuni nojatessani hänen autoaan vasten, hieroi ja puristeli pyöreitä pakaroitani, levitti ne. Noujauduin eteenpäin ja tunsin miehen kunnioittavan kokoisen elimen työntyvän hänen huokaillessaan tiukkaan pilluuni.
Annan. Tykkään paljaasta. t. blondi N50
En anna, jos exs air thin ei mahdu päälle, niin jätän koko homman väliin.
Vierailija kirjoitti:
En anna, jos exs air thin ei mahdu päälle, niin jätän koko homman väliin.
Eihän yli 20cm voi kieltäytyä
Eräs mies vonkasi minua kauan tanssilattialla. En ollut erityisen kiinnostunut, koska hän oli aika ruma. Kunnes, hän kertoi isosta varustuksestaan. Nähtävään se oli ja kyllä oli vehkeellä mittaa. Pikkarit valahti märäksi ja annoin panna ilman kumia.
N34
En anna. Penis kuin penis. Vain kumin kanssa. Itsellä niitä aina mukana muutamia erilaisia. Jos mies ei halua käyttää niin jää ilman minun herkkua. Aina löytyy joku jolle kelpaa.
Annan aina isomunaisille ilman kumia. Syynä on se, että jos tulisin raskaaksi niin mikäli jälkikasvu olisi poika niin sille periytyisi se iso muna. Jälkikasvu olisi sitten stara kaveriensa keskuudessa ja saisi pesää aina halutessaan. Lisäksi itsetunto olisi varmasti parempi.
Annan ilman jos iso, jos pieni niin laitan kierroksen kuplamuovia ja kortsu siihen päälle. Tuntuu isommalta näin. Kokeilkaapa muutkin mammat!
En yhtään ihmettele miksi seksitaudit jyllää
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies vonkasi minua kauan tanssilattialla. En ollut erityisen kiinnostunut, koska hän oli aika ruma. Kunnes, hän kertoi isosta varustuksestaan. Nähtävään se oli ja kyllä oli vehkeellä mittaa. Pikkarit valahti märäksi ja annoin panna ilman kumia.
N34
Niilo 34
Monet siis antaa isommalle paljaalla ja ottaa seksitaudit vastaan avosylin. Ikäänku munan koolla olis merkitystä siinä mitä tauteja on
Vierailija kirjoitti:
Paljas tuntuu paremmalta, varmaan molemmistakin. Nautin siitäkin, kun mies laukeaa sisääni tuntuu jotenkin 'tuhmemmalta'.
Totta ja samalla h.i.v myös siirtyy kivasti toiseen. Ei siinä mitään jos on puhtaat paperit mutta te jotka panette kaikkia yhden illan hoitoja paljaalla voisitte levittää keskenänne niitto ruttojanne
Vierailija kirjoitti:
Annan kaikille ilman kumia, riittää kun sanoo olevansa terve.
Just joo siellä kuppa ja kuus muuta... Hyh tuollaisten yksinkertaisten 2 aivosolun omaavien pomppijoiden takia muiden pitää käyttää vielä enemmän kumia. Melkosia tautipesäkkeitä tässä ketjussa
Mulla on jonkinlainen isojen kalujen suihinottofetissi, ja mieluummin otan sen suuhuni ilman kumia, jos mies vain suostuu siihen. Keskikokoiset tai pienet kalut eivät sytytä suihinottoon, joten niiden kanssa ainoastaan kumin kanssa, ja silloinkin jos mies on muuten tosi mukava jolle haluan tehdä jotain hyvää.
Nimenomaan isoihin (mustiin) kaluihin kondomi, en halua raskaaksi, jäisin kiinni pettämisestä.
En anna paljaalla vaikka oisin kuin
" kuumana " Ennemmin jään ilman / puutteeseen kun vaaranna terveyteni. HIV, Herpes yms muut ei niin pahat. Ei yksi yö kuumaa seksiä päivitä terveyttä ja paljoa turvallista seksiä ja nautintoa. Kumi ei minua häiritse sillä nautin ja saan kyllä miehenkin laukeamaan kumin kanssa.