Annatko isokaluiselle helpommin ilman kumia kuin muille?
Annatko isokaluiselle helpommin ilman kumia kuin muille?
Kommentit (131)
90% naisista on antanu ilman kumia vaikka ei mikään hirmu vehje olekaan.
En. Isokaluisilla on pienet aivot.
Kylläpä tuli annettua, katumuspillerit piti hakea N51v
Itse en koskaan "anna" vaan otan. En tajua miksi puhutte noin alentuvasti...ettekö te saa ollenkaan? Annatte vaan - säälittävää. Ja tyhmää naida ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Enpä pääse tuohon "peruspaksuuteen", kun halkaisija vain 4,6 cm. No, pitää tyytyä siihen mitä on. Mysize 64 on ihan sopiva.
Ihme et pysyy päälläsi. Mulla sama kumi käytössä ja kalu on n 5,5 cm ja tyvestä jotain 7,5 luokkaa.
Kun housuista jätti kuoriutuu niin haluan sen kumittomana tuntea.
Kyllä se kalu mitataan aina ennen aktia. Olen pitänyt rajana 16,48cm. Ilman kumia jos tuon ylittää.
Aika harvalla ilman nappeja toi stondis pysyy mittauksen ajan, erityisesti kun harpilla mittaan.
Käytän kolmea eri mittausvälinettä, jokaisella 3-5 mittausta - mulla on excelissä kaava mihin ne syötetään ja siitä sitten näkee annanko vaiko en.
Kyllähän se tietenkin hetken ottaa mittailla.
Mies saa toki itse pitää huolen stondiksestaan tuon ajan, en koske ennenkuin mittaukset on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kalu mitataan aina ennen aktia. Olen pitänyt rajana 16,48cm. Ilman kumia jos tuon ylittää.
Aika harvalla ilman nappeja toi stondis pysyy mittauksen ajan, erityisesti kun harpilla mittaan.
Käytän kolmea eri mittausvälinettä, jokaisella 3-5 mittausta - mulla on excelissä kaava mihin ne syötetään ja siitä sitten näkee annanko vaiko en.
Kyllähän se tietenkin hetken ottaa mittailla.
Mies saa toki itse pitää huolen stondiksestaan tuon ajan, en koske ennenkuin mittaukset on tehty.
Mittausepävarmuustarkastelu vie oman aikansa, mutta tää on nyt vaan tehtävä oikein.
Paljas tuntuu paremmalta, varmaan molemmistakin. Nautin siitäkin, kun mies laukeaa sisääni tuntuu jotenkin 'tuhmemmalta'.
Vierailija kirjoitti:
Paljas tuntuu paremmalta, varmaan molemmistakin. Nautin siitäkin, kun mies laukeaa sisääni tuntuu jotenkin 'tuhmemmalta'.
Totta, onnea hyvästä mausta.
M
Mulla on aika tiukat paikat ja muistan kun ekaa kertaa sain isoa. Laitoin miehen käyttämään kumia, mutta sattui ihan paljon, jonka mieskin huomasi. Hän ehdotti, jos kokeiltaisiin ilman ja tuntui paljon paremmalta. Tulin raskaaksi vielä tosta, mutta hyvältä tuntui.
Vierailija kirjoitti:
nautin siitä, kun hyväkuntoinen ison peniksen omaava panee täysillä. kondomin käyttöä en ole uskaltanut vaatia, koska silloin miehen innostus voi loppua. pienen peniksen omaavalta aina vaadin kondomia. ei haittaa, jos pienivehkeinen mies ei suostu käyttämään kondomia ja häipyy. eipä siinä ole mitään menetettävää.
miltä kuulostaisi ku sanottaisiin ettei pienirintaisilla naisilla tee mitään koska " ei ole menetettävää". Puhut ihmisistä kuin esineistä suorastaan ihan kuin miesten pitäs olla orjana vain miellyttämässä sinua häpeä. Fiksua kyllä antaa randomeille ilman kumia takuulla pysyy seksitaudit matkassa
Vierailija kirjoitti:
Autos kirjoitti:
Annoin vuosi sitten. Se kulli oli niin iso, että kun 12 loppui, annoin panna aina paljaalla. Sitäpaitsi ko. My size 69 menee mun käsivarteenkin. Tosin kalu paksumpi kuin kädestäni kyynärpäähän osuus:)
Tämä on hauska tällä sivulla. Kyseessä on markkinoiden suurin kondomi ja tarkoitettu ympärysmitalle 14-15 cm eli sellainen 4,5 - 4,75 cm halkaisijana. Ja kaikilla tätäkin paksummat vehkeet 😂
Aina yhtä hauskan noloa kun vauvafoorumin naiset ei osaa edes mittanauhaa lukea tai tuumat ja sentit sekaisin 😂
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on paksu 19-senttinen. Naiset usein ilahtuvat sen nähdessään. Seitsemän naisen otannalla viisi antoi suoraan ilman kumia, kaksi muuta ei suostunut vielä ensimmäisellä kerralla, mutta jo toinen pano samana yönä menikin näppärästi ilman kumia. Näin helppoa se on.
Se numero 0 ei ole sama kuin 9 :DD tuosta kerskailusta jo paistaa miten paljon puhut paskaa. Tosimiesten ei tarvi lesota :))
Tuure 20v kirjoitti:
Annan aina ilman kumia.
Loistava asenne terveisin tippuri ja 6 muuta 🐉
Annan jos 20cm herkkua on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä pääse tuohon "peruspaksuuteen", kun halkaisija vain 4,6 cm. No, pitää tyytyä siihen mitä on. Mysize 64 on ihan sopiva.
Ihme et pysyy päälläsi. Mulla sama kumi käytössä ja kalu on n 5,5 cm ja tyvestä jotain 7,5 luokkaa.
Ei pojat samalla kumilla!!