Ärsyttää, kun seksuaalivähemmistöihin kuuluvat naiset on usein ihan sekopäitä. T. bi, joka haluaisi tyttöystävän
Näinpä. Ja siis tietenkin kyse niistä, jotka selkeästi osoittavat kuuluvansa vähemmistöön, esim. hakevat seuraa netistä, tinderistä jne. Enhän minä muita voi tunnistaakaan ja tiedän, että on ihan normaalejakin lesboja ja bissenaisia, mutta ai perkele että ärsyttää kun ei heihin missään törmää ns. haku päällä!
Anteeksi epäreilu avautuminen, mutta kun ottaa päähän. Ei palstalle olisi sattunut eksymään ketään naista, joka on löytänyt itselleen tasapainoisen naispuolisen seurustelukumppanin? Olisi kiva kuulla kokemuksia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot nyt vaan ei ole terveitä. Koetappa vastakkaista sukupuolta jos onnistaisi.
Höhö, surkeaa. Olen kokeillut, mutta olen enemmän kiinnostunut naisista.
-ap
Ota suoraan vain bi nainen.
M43
Joo, bi-nainen olisi aivan hyvä vaihtoehto, mutta mitenkäs paljon luulet että näitä löytyy ja että oikein tuosta noin vaan otettavaksi?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kans bi-nainen, olen ollut vain yhden kerran naisen kanssa suhteessa, ja se kariutui ihan muuhun kun sekopäisyyteen, mutta olen huomannut kanssa sen että lesbot välttelevät bi naisia, minulle ainakin suoraan on sanottu ettei halua suhteeseen bi naisen kanssa koska kumminkin lähden jonkun miehen perään. Ja se on minun mielestä loukkaavaa. Miehien kanssa suhteita on vain ollut enemmän koska niihin on ollut helpompi lähteä, kun tuntuu että lesbot "pelkäävät" bi naisia. Ja muutenkin oman seksuaalisuuden löytämisessä ja hyväksymisessä meni aikaa, niin miehiä oli kertynyt enemmän kun naisia.
Jep, paljon on vielä näitä ennakkoluuloisia, joiden mielestä bi = epäluotettava, kokeilunhaluinen, vähintään polyamorinen tai sitten vain feikki.
-ap
Jep juurikin tuollaisia ennakkoluuloja. Ja olin vielä oikeasti rakastunut naiseen jonka kanssa suhde oli, otti koville kun se loppui, ja inhottavaa oli kuulla häneltä, kun kaikki hänen kaverit (paljon lesboja ja homoja) olivat sitä mieltä ettei kannata, lähtee miehen perään kumminkin, ei bissejen kanssa kannata. No myöhemmin kun olemme asiasta keskustelleet (suhteesta jo muutama vuosi, olemme kumminkin kavereina pysyneet) niin olisi kumpikin halunnut nähdä mitä siitä olisi voinut tulla, mutta kumminkin todettu että parempi oli että loppui kun ei ollut silloin vielä niin raskasta. Anteeksi, kauheeksi katkeraksi vuodatukseksi tämä menee :D
No juu, ja jos sitten lähtisikin miehen matkaan, niin sitten on tietysti ollut vaan feikkibisse ja oikeasti onkin hetero!!! Jeesus miten ärsyttävää. Itse olen yksiavioinen kuten tuossa aiemmin sanoin, en lähde suhteesta yhtään kenenkään matkaan vaan kyllä se edellinen suhde ensin päätetään jos siinä ei enää tunnu hyvältä olla. Loppuelämän kestävä parisuhde olisi se minun ideaalini, ei ole tullut vielä vastaan moista. Ja mieluiten tosiaan haluaisin sellaisen muodostaa naisen kanssa, mutta jos nyt niin kävisikin että rakastuisin mieheen niin sitten olkoon niin. Heteroa se ei minusta kuitenkaan tekisi.
-ap
Mutta on tuo ihmeellinen tekniikka helpottanut bi/lesbo/homoihmisten elämää. Netissä moni esiintyy varsin avoimena suuntautumisensa suhteen, eli jos etsit parisuhdetta, voit helposti katsastaa ihmisestä, onko "taipumuksia". Ennen ihmiset joutuivat kokeilemaan kepillä jäätä - koskaan tietämättä, onko kyseessä bi, lesbo vai vaikka täyshetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kans bi-nainen, olen ollut vain yhden kerran naisen kanssa suhteessa, ja se kariutui ihan muuhun kun sekopäisyyteen, mutta olen huomannut kanssa sen että lesbot välttelevät bi naisia, minulle ainakin suoraan on sanottu ettei halua suhteeseen bi naisen kanssa koska kumminkin lähden jonkun miehen perään. Ja se on minun mielestä loukkaavaa. Miehien kanssa suhteita on vain ollut enemmän koska niihin on ollut helpompi lähteä, kun tuntuu että lesbot "pelkäävät" bi naisia. Ja muutenkin oman seksuaalisuuden löytämisessä ja hyväksymisessä meni aikaa, niin miehiä oli kertynyt enemmän kun naisia.
Jep, paljon on vielä näitä ennakkoluuloisia, joiden mielestä bi = epäluotettava, kokeilunhaluinen, vähintään polyamorinen tai sitten vain feikki.
-ap
Jep juurikin tuollaisia ennakkoluuloja. Ja olin vielä oikeasti rakastunut naiseen jonka kanssa suhde oli, otti koville kun se loppui, ja inhottavaa oli kuulla häneltä, kun kaikki hänen kaverit (paljon lesboja ja homoja) olivat sitä mieltä ettei kannata, lähtee miehen perään kumminkin, ei bissejen kanssa kannata. No myöhemmin kun olemme asiasta keskustelleet (suhteesta jo muutama vuosi, olemme kumminkin kavereina pysyneet) niin olisi kumpikin halunnut nähdä mitä siitä olisi voinut tulla, mutta kumminkin todettu että parempi oli että loppui kun ei ollut silloin vielä niin raskasta. Anteeksi, kauheeksi katkeraksi vuodatukseksi tämä menee :D
No juu, ja jos sitten lähtisikin miehen matkaan, niin sitten on tietysti ollut vaan feikkibisse ja oikeasti onkin hetero!!! Jeesus miten ärsyttävää. Itse olen yksiavioinen kuten tuossa aiemmin sanoin, en lähde suhteesta yhtään kenenkään matkaan vaan kyllä se edellinen suhde ensin päätetään jos siinä ei enää tunnu hyvältä olla. Loppuelämän kestävä parisuhde olisi se minun ideaalini, ei ole tullut vielä vastaan moista. Ja mieluiten tosiaan haluaisin sellaisen muodostaa naisen kanssa, mutta jos nyt niin kävisikin että rakastuisin mieheen niin sitten olkoon niin. Heteroa se ei minusta kuitenkaan tekisi.
-ap
Sama yksiavioisuus periaate minullakin, ja nyt olen kylläkin parisuhteessa miehen kanssa, ja hauskaahan tästä tekee sen että mies välillä pelkää että naisen matkaan lähden :D tuntuu että molemmat sukupuolet yliseksuaalisoi bi seksuaaleja. Eikä tämä suhde minusta heteroa tee. Ärsyttää kaikki tuollaiset ennakkoluulot. Noh mutta nyt on hyvä suhde, hyvä olla, ja toivottavasti tämä kestää
No just näin! Itsekään en korosta seksuaali-identiteettiäni arkena erityisemmin, viihteelle lähtiessä (tosi harvoin edes käyn) kun nyt oikein rupean laittautumaan, niin ehkä jollain tapaa poikkean "perusheteronaisesta". Mutta en noin yleisesti ottaen ole mitenkään tunnistettavasti mihinkään vähemmistöön kuuluva, joten mietin myös monesti että kuinkahan moni muu ns. massaan sulautuva on kaltaiseni...
-ap