Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun seksuaalivähemmistöihin kuuluvat naiset on usein ihan sekopäitä. T. bi, joka haluaisi tyttöystävän

Vierailija
26.11.2016 |

Näinpä. Ja siis tietenkin kyse niistä, jotka selkeästi osoittavat kuuluvansa vähemmistöön, esim. hakevat seuraa netistä, tinderistä jne. Enhän minä muita voi tunnistaakaan ja tiedän, että on ihan normaalejakin lesboja ja bissenaisia, mutta ai perkele että ärsyttää kun ei heihin missään törmää ns. haku päällä!

Anteeksi epäreilu avautuminen, mutta kun ottaa päähän. Ei palstalle olisi sattunut eksymään ketään naista, joka on löytänyt itselleen tasapainoisen naispuolisen seurustelukumppanin? Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Päädyin juuri takaisin qruiseriin, mikä ei varmaan pitkälle kanna...

Eli sori, olen kohtalotoveri, en onnistunut parinvalinnassa. :D

Vierailija
2/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin tulevaan kumppaniini vaellusreissulla. Olemme molemmat erähenkisiä ja rakastamme luontoa. Asumme tällä hetkellä omakotitalossa maaseudulla, mutta lähellä kaupungin vilskettä. Minkälaista kumppania etsit? Tinderissä törmäsin jatkuvasti pintaliitoihmisiin. (Niin ja kuulun seksuaalivähemmistöön, jos joku ei ymmärtänyt.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä törmäsin tulevaan kumppaniini vaellusreissulla. Olemme molemmat erähenkisiä ja rakastamme luontoa. Asumme tällä hetkellä omakotitalossa maaseudulla, mutta lähellä kaupungin vilskettä. Minkälaista kumppania etsit? Tinderissä törmäsin jatkuvasti pintaliitoihmisiin. (Niin ja kuulun seksuaalivähemmistöön, jos joku ei ymmärtänyt.)

Vau, mikä mäihä. Vähemmistön edustajia kun kuitenkin oikeasti on vähemmän, niin tuntuu että suorastaan mahdotonta törmätä missään keneenkään. Ja vielä kun olen bi, on se monelle lesbolle turn off. Unelmien kumppanini olisi sellainen, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Olen huomannut, että minulle samankaltaisuus on suhteessa tärkeää, toiset taas tykkää että ollaan mahdollisimman erilaisia... Tinderissä vastaan tuli vain porukkaa, joiden profiilit jo olivat luotaantyöntäviä, monet jotenkin tosi aggressiivisen oloisia.

-ap

Vierailija
4/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Päädyin juuri takaisin qruiseriin, mikä ei varmaan pitkälle kanna...

Eli sori, olen kohtalotoveri, en onnistunut parinvalinnassa. :D

Onnea etsintään sinullekin... :D toivottomaltahan tämä tuntuu.

-ap

Vierailija
5/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot nyt vaan ei ole terveitä. Koetappa vastakkaista sukupuolta jos onnistaisi.

Vierailija
6/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot nyt vaan ei ole terveitä. Koetappa vastakkaista sukupuolta jos onnistaisi.

Höhö, surkeaa. Olen kokeillut, mutta olen enemmän kiinnostunut naisista.

-ap

Vierailija
7/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita ei-heteroita vaikka millä mitalla minun kaveripiirissäni. Mielenkiinnon kohteethan sen loppujen lopuksi ratkaisee, että minkälaista porukkaa ympärilleen saa kerättyä. Täytyy kyllä sanoa että taidealalla löytää yllättävän helposti samanhenkisiä (ja -seksuaalisia) kavereita. Suosittelen etsimään seuraa ihan kaveripohjalta ja yhteisten kiinnostusten mukaan. (Tässä voi mennä vuosia, kuten minullakin meni.)

Itse löysin ulkomaalaisen tyttöystäväni tavallaan netistä, mutta meillä oli jo vuosia ollut yhteisiä kavereita, joten olimme tavallaan puolituttuja heidän kauttaan. Tinderiä tai vastaavia palveluita en koskaan ole kokenut tarpeellisiksi tai edes hyödyllisiksi omalla kohdalla. Ihan sen mukaan millaista seuraa hakee.

Onnea ja menestystä kumppaninhakuun!

Vierailija
8/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyttöystäväni kanssa (kummankin ensimmäinen suhde) jo 4 vuotta. Jos kaikki vaikuttaa sekopäisiltä niin kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
9/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas huomannut, että voimakkaasti ateistiset ihmiset ovat usein outoja tai epävakaita.

Vierailija
10/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhtyy vapaaehtoisesti biseksuaalin kanssa suhteeseen niin pitää olla vähän sekopäinen.

Vierailija
11/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan noita ei-heteroita vaikka millä mitalla minun kaveripiirissäni. Mielenkiinnon kohteethan sen loppujen lopuksi ratkaisee, että minkälaista porukkaa ympärilleen saa kerättyä. Täytyy kyllä sanoa että taidealalla löytää yllättävän helposti samanhenkisiä (ja -seksuaalisia) kavereita. Suosittelen etsimään seuraa ihan kaveripohjalta ja yhteisten kiinnostusten mukaan. (Tässä voi mennä vuosia, kuten minullakin meni.)

Itse löysin ulkomaalaisen tyttöystäväni tavallaan netistä, mutta meillä oli jo vuosia ollut yhteisiä kavereita, joten olimme tavallaan puolituttuja heidän kauttaan. Tinderiä tai vastaavia palveluita en koskaan ole kokenut tarpeellisiksi tai edes hyödyllisiksi omalla kohdalla. Ihan sen mukaan millaista seuraa hakee.

Onnea ja menestystä kumppaninhakuun!

Kaveripiirisi ei ole kuitenkaan kattava otos yhteiskunnasta, seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ei oikeasti ole pilvin pimein... Mutta hyvä sulle että olet löytänyt oikeanlaiset piirit :) Itse kokeilin tinderiä ym. kun tuntui etten livenäkään ketään tapaa, mutta eipä ollut niistä apua minullekaan.

-ap

Vierailija
12/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ryhtyy vapaaehtoisesti biseksuaalin kanssa suhteeseen niin pitää olla vähän sekopäinen.

No minulle kyllä kelpaisi toinen bisse vierelle ihan hyvin. Riittää, ettei ole ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen, joten lesbokin käy toki. Olen yksiavioinen.

-ap

Vierailija
13/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans bi-nainen, olen ollut vain yhden kerran naisen kanssa suhteessa, ja se kariutui ihan muuhun kun sekopäisyyteen, mutta olen huomannut kanssa sen että lesbot välttelevät bi naisia, minulle ainakin suoraan on sanottu ettei halua suhteeseen bi naisen kanssa koska kumminkin lähden jonkun miehen perään. Ja se on minun mielestä loukkaavaa. Miehien kanssa suhteita on vain ollut enemmän koska niihin on ollut helpompi lähteä, kun tuntuu että lesbot "pelkäävät" bi naisia. Ja muutenkin oman seksuaalisuuden löytämisessä ja hyväksymisessä meni aikaa, niin miehiä oli kertynyt enemmän kun naisia.

Vierailija
14/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tyttöystäväni kanssa (kummankin ensimmäinen suhde) jo 4 vuotta. Jos kaikki vaikuttaa sekopäisiltä niin kannattaa katsoa peiliin.

Käytitkö koskaan mitään seuranhakupalveluita? Niihin tuntuu oikeasti pesiytyvän sekopäitä, en ole ainoa joka on tätä mieltä :D Itse en kauaa viihtynyt kun ei se meininki sytyttänyt. "Normaaleja" bissejä ja lesboja ei sitten tunnistakaan kuin tuurilla, jota minulla ei ole ollut. Ja että sitten vielä syttyisi se molemminpuolinen ihastus... jeesus miten pieni todennäköisyys, masentavaa.

-ap

Vierailija
15/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kans bi-nainen, olen ollut vain yhden kerran naisen kanssa suhteessa, ja se kariutui ihan muuhun kun sekopäisyyteen, mutta olen huomannut kanssa sen että lesbot välttelevät bi naisia, minulle ainakin suoraan on sanottu ettei halua suhteeseen bi naisen kanssa koska kumminkin lähden jonkun miehen perään. Ja se on minun mielestä loukkaavaa. Miehien kanssa suhteita on vain ollut enemmän koska niihin on ollut helpompi lähteä, kun tuntuu että lesbot "pelkäävät" bi naisia. Ja muutenkin oman seksuaalisuuden löytämisessä ja hyväksymisessä meni aikaa, niin miehiä oli kertynyt enemmän kun naisia.

Jep, paljon on vielä näitä ennakkoluuloisia, joiden mielestä bi = epäluotettava, kokeilunhaluinen, vähintään polyamorinen tai sitten vain feikki.

-ap

Vierailija
16/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen samaa mieltä kanssasi, ap...

Kaikki, joihin olen tutustunut, ovat joko aggressiivisia ja päällekäyviä tai epävakaita persoonia...Turhauttavaahan se on.

Ei niitä täysipäisiä heteroitakaan ole helppo löytää, saati sitten vähemmistön edustajia, joita on vähemmän...

Vierailija
17/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä meinaat.

Joskus ihan vain kaupungilla ollessa katson jotain kiinnostavan oloista naista ja mietin, voisikohan hän olla biseksuaali, mutta kun ei vain katsomalla voi tietää. Enkä itsekään erotu mitenkään "perusheteronaisesta".

Vierailija
18/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, paljon on vielä näitä ennakkoluuloisia, joiden mielestä bi = epäluotettava, kokeilunhaluinen, vähintään polyamorinen tai sitten vain feikki.

-ap

Jep juurikin tuollaisia ennakkoluuloja. Ja olin vielä oikeasti rakastunut naiseen jonka kanssa suhde oli, otti koville kun se loppui, ja inhottavaa oli kuulla häneltä, kun kaikki hänen kaverit (paljon lesboja ja homoja) olivat sitä mieltä ettei kannata, lähtee miehen perään kumminkin, ei bissejen kanssa kannata. No myöhemmin kun olemme asiasta keskustelleet (suhteesta jo muutama vuosi, olemme kumminkin kavereina pysyneet) niin olisi kumpikin halunnut nähdä mitä siitä olisi voinut tulla, mutta kumminkin todettu että parempi oli että loppui kun ei ollut silloin vielä niin raskasta. Anteeksi, kauheeksi katkeraksi vuodatukseksi tämä menee :D

Vierailija
19/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taas huomannut, että voimakkaasti uskonnolliset ihmiset ovat usein outoja tai epävakaita.

Vierailija
20/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhö, surkeaa. Olen kokeillut, mutta olen enemmän kiinnostunut naisista.

-ap

Ota suoraan vain bi nainen.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi