Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä pitkänä ja komeana miehenä on ihanaa

Vierailija
26.11.2016 |

Se on ihanaa kun naiset kiinnostuvat jo pelkästään nähdessään naamakomeuden, pitkän ruumiinpituuden ja leveät hartiat. Sitten kun naiset kuulevat vielä matalan miehekkään äänen niin homma on valmis ja nainen on sulaa vahaa.

Vielä kun pitää fyysisestä kunnostaan huolta ja ruokavaliosta, ylläpitää sixpack vartaloaan ja omaa tanssitaidot ja huumorintajun niin kaikki on täydellistä maksimoidessaan oman geneettisen potentiaalinsa. Elämä on ihanaa!

m193cm

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kahville osoite:

Kiimaliima 666

Pirullisen kovat kyydit tarjolla

Vierailija
2/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka provoilee😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti oli..?

Vierailija
4/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä ja komeista miehistä naiset kiinnostuvat luontaisesti. Ruma mies ei ikinä kiinnosta naista luontaisesti vaan siihen liittyy jokin muu tekijä.

Vierailija
5/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja muiden rotunaisten mielestä alle 190-senttisellä miehellä ei tee yhtään mitään, tapit kuuluvat veneiden pohjaan.

N184cm

Vierailija
6/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja muiden rotunaisten mielestä alle 190-senttisellä miehellä ei tee yhtään mitään, tapit kuuluvat veneiden pohjaan.

N184cm

Minä taas olen pitkä ja kaunis nainen, enkä viehäty isokokoisista miehistä (pitkät ja lihaksikkaat, etenkään lihaksikkaista).

Kauniit, sirot ja intektuellit miehet ovat viehättäviä ja mielenkiintoisimpia.

Vierailija
7/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ulkomaalainen

Vierailija
8/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen panostanut paksuuteen.

Vierailija
9/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sellaista Pekka Puupään Pätkä -miehen tyyppisistä miehistä.

Vierailija
10/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 10 vuotta yhdessä yli 2-metrisen miehen kanssa ja huomasin todellakin, että hän saa erityiskohtelua aivan missä vain. Liikkeissä myyjät tulevat pokkuroimaan ja antavat naurettavat alennukset, hotelleissa aspat tekevät aina jotain extraa, isännöitsijät huolehtivat asioista pikkaisen paremmin... Raivostuttavaa! Ihmiset ovat niin ennustettavia :( 

Vierailija
11/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, ryhdikäs mies saa osakseen kunnioitusta ja ihailua pelkällä läsnäolollaan

Vierailija
12/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kaunis nainen ja olen täysin kyllästynyt huomioon, kukaan ei ole pitkään aikaan sytyttänyt minua ja haluankin vain olla yksin ja rauhassa, joskus nuorempana pidin huomiosta, mutta kun sitä on saanut aina lapsuudesta asti, on se vaan rasittavaa. Lisäksi rakastun aina vääriin tyyppeihin, että olisi edes vähän haastetta....

Vierailija
13/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä täällä palstalla sitten oikein vietät lauantaina aikaasi jos kerran niin komea olet? :D Eikö sinulla luulisi olevan naisia joka sormelle ja elämäsi ei olisi tällä palstalla roikkumista? Juu, olet oikeasti varmasti hieman erilainen kuin haluaisit.. Jaxuhalit sinullekin! <3 <3 XXX

Vierailija
14/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies nyt käyttää sanaa "ihana"?

Vierailija
15/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on nainen tai kömpelösti valehteleva mies (todellisuudessa mies käyttää "ihanaa" sanaa lähinnä humoristisessa tai sarkastisessa tarkoituksessa).

Vierailija
16/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloitus.

Vierailija
17/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aivan liian pitkä ja luonteessasi on paljon parantamisen varaa

Vierailija
18/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N184cm

Ymmärrän nämä provot, mutta olen jokseenkin järkyttynyt, että näitä löytää myös joidenkin naisten tinder-profiileista. Toki voi olla feikkiprofiileja, mutta en jotenkin usko kaikkien kohdalla.

Vierailija
19/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että 193cm on monelle jo liian pitkä. 185cm taitaa olla aika ihanteellinen vähän pidemmällekin naisille. 175-180cm lyhyemmille naisilla.

Vierailija
20/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa? Vai oikein ihqua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän