Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko selvittää isän rikosrekisterin...

Vierailija
26.11.2016 |

Voiko oman isän rikosrekisterin selvittää? Voinko selvittää onko minusta tehty vuosikymmeniä sitten lasu-ilmoitusta tai selvittää isyydenselvityksen taustoja?

Minun isäni on ollut suvussani täysi tabu. Minulle on valehdeltu ja salattu tietoa koko lapsuuteni. En tuntenut isääni. Myöhemmin sain nimen selville ja sattumien kautta selvisi, että meidän lähellä on asunut paljonkin isän puolen sukulaisia. Osan tunsin mutta en tiennyt sukulaisiksi. Isästäni vaietaan. Äiti ei halua puhua hänestä. Muutkin sukulaiset vaikenevat.

Miten selvitän, miten mulkku isäni on ollut ja mikä ehkä on syy miksi hän ei ole ollut osa elämääni? Onko vaan ollut juoppo retku vai mikä on niin iso riita isäni ja äidin välillä että äitini oli yh. Isäni kuitenkin virallisesti isäni ja maksanut ilmeisesti elareita.

Vituttaa tietää että koko kylä katsonut minua lapsena vaiti ja tiennyt kenen äpärä olen. Olen jopa kyläillyt serkkujeni ja tätini luona... tietämättä että he ovat isäni sukua.

Juuri kuulin että yksi tätini jota en ole ikinä tavannut ja tuntenut on kuollut. En tiedä milloin. Tämän kuulin äitini äidiltä... suututtaa niin hirveästi miten on voitu salata koko suku... ja asuttu lähes naapureissa. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tiedot saat varmasti. Isäsi et paitsi perunkirjaan jos oot perinyt

Vierailija
2/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta toivottavasti saat jostain selville. Epätietoisuus on tosi epäreilua kun olet jo aikuinen. Puhuisiko joku isän puolen sukulainen jos menisit kysymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on elossa vielä. Pari kertaa olen soittanut aikuisena mutta ei siitä ole saanut mitään irti eikä hän ole pitänyt yhteyttä. Pari kertaa soittanut humalassa vuosia sitten. Ap

Vierailija
4/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko näitä isänpuolen sukulaisia enää jäljellä, jospa heiltä kysyisit ?

Vierailija
5/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis kuitenkaan ikinä tavannut isääni tietoisesti. En ole tekemisissä isän puolen sukulaisten kanssa. Asutaan nykyään eri puolilla Suomea. En heistäkään saanut paljoa irti kun vuosia sitten nähtiin. Jotenkin kiusallista esittää sukulaista vuosien jälkeen. Häpeän itseäni että oli koko lapsuuden tietämätön ja kaikki ne vuodet nämä ihmiset on varmasti tienneet jotain, katsoneet minua vaiti sanomatta mitään ja paljastamatta että ovat edes sukua. Ehkä osa serkuistanikaan ei tiedä minua serkukseen jos vanhempansa salanneet kaiken. On käyty lapsena samaa koulua ja leikitty yhdessä koulukavereina. Olen miettinyt kuka isäni on kun ei siihen vastattu ja kaikki ne sukulaiset niin lähellä ja niin kaukana. Ap

Vierailija
6/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä sitten ei tehty lasuja.

Vierailija
7/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETS joku joka puhuu isänpuolen sukulainen

Vierailija
8/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että sinulta on aktiivisesti pimitetty tietoja, etkä lapsena todellakaan ole voinut asiaan vaikuttaa, eikä sinulla ole mitään syytä häpeään - monella muulla ehkä on! Lähde rohkeasti selivttämään - voit yllättyä positiivisesti ja ehkä sinut halutaankin ottaa vastaan isäsi sukuun. Taas toisaalta, jos vastaanotto ei ole positiivinien, niin olet ainakin yrittänyt, eikä edelleenkään sinulla ole syytä! Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi